لطفا امتیاز دهید

یکی از مسائل مهمی که همه ی ما انسانها درگیر آن هستیم و یا دست کم یکبار در زندگی آنرا تجربه کرده ایم ، چیزی نیست جز “انتخاب” !

ما انسانها همواره در حال انتخاب هستیم و شاید گاهی این انتخاب بر ضرر ما باشد و یا در بعضی موارد بهترین انتخاب را انجام دهیم که حتی در زندگی و آینده شغلی و زندگی ما تاثیر به سزایی داشته و مسیرمان را تغییر دهد .

 

انتخاب یک نام برای وب سایت

انتخاب یک نام برای وب سایت

انتخابهایی همچون : خرید خانه ، انتخاب همسر ، انتخاب نوع شغل ، رشته تحصلی و حتی انتخاب رئیس جمهور که این روزها تب و  تاب آن در کشور عزیزمان ایران حسابی داغ است !

و اما یکی از انتخاب هایی که شما برای کسب و کار خود انجام میدهید ، چنان در زندگی شما تاثیر گذار است که حتی فکرش را هم نخواهید کرد !

 

یادم می آید حدود یک سال پیش برای شخصی در بانه ( یکی از شهرهای مرزی کشور ایران ) که کسب کار خود را به دلیل فشارهای مالی زیاد رها کرده بود ، وب سایتی طراحی کردیم که این شرکت پس از حدود ۴ ماه به درآمد چشم گیر دست یافت و کماکان و از همین طراحی سایت در حال کسب درآمد از وب سایت خود می باشد .

 

اما چگونه ؟

یک انتخاب درست

همانطور که خود نیز میدانید ، اینترنت در کشور ها همه گیر شده و کمتر کسی را میتوان دید که با این ابزار مهم ارتباطی در تعامل نباشد و رشد ۴۰% مصرف کنندگان اینترنت از سال ۱۳۹۴ تا کنون مهر تاییدی بر این گفته بنده است که تبدیل این مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل کاری بس آسان است ” اما “ نیاز به ابزارهای متناسب دارد .

 

ابزارهای مورد نیاز برای جذب مشتری از اینترنت :

 

دنیای اینترنت بی انتهاست ، برای رویارویی با آن برنامه ای دارید ؟

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط

شرکت طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن حرفه ای وب افرا شرکت طراحی وب سایت وب افرا در سال ۸۳ فعالیت خود را جهت برطرف ساختن درخواست های تاجران و تولید کنندگان ایرانی برای حضور […]

در مورد تاثیر تبلیغات اینترنتی چه می دانید؟ تبلیغات اینترنتی::حتما می دانید که امروزه یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین محیط ها فضای مجازی می باشد.در جهان امروز دیگر انسان ها در اینترنت است  که به دنبال […]

طراحی سایت در بابل داشتن یک وب سایت زیبا و کاربرپسند برای کسب و کار شما میتواند موجب موفقیت بیشتر و جذب مشتریان بیشتر و در نهایت باعث کسب درآمد بیشتر شما خواهد بود ، […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036