لطفا امتیاز دهید

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس توسط تیم حرفه ای وب افرا :

وردپرس در حال حاضر یکی از محبوب ترین  CMS موجود است که علاقه مندان زیادی در زمینه های مختلفی از جمله : طراحی سایت های فروشگاهی ، طراحی سایت های آژانس گردشگری و… دارد.

در ابتدا، وردپرس به طور عمده در وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گرفت ، زیرا قابلیت اصلی آن اجازه دسترسی آسانی به وبلاگ ها می داد . با این حال، با گذشت زمان، توسعه دهندگان وردپرس قابلیت های وردپرس را گسترش دادند تا بتوانند با استفاده از وردپرس سایت های حرفه ای مثل سایت فروشگاهی طراحی کنند .

وردپرس به عنوان ساده ترین راه برای استفاده از سیستم مدیریت محتوا به یک رابط کاربری بسیار کاربردی تبدیل شده است. همچنین وردپرس دارای تعدادی پلاگین شگفت انگیز است که امکان گسترش عملکرد آن را در امکانات مختلف ممکن می سازد.

ازجمله یکی از این پلاگین ها ، پلاگین ووکامرس ” WooCommerce ” است.  ما در این مطلب می خواهیم شما را با این پلاگین بسیار کاربردی در سایت های فروشگاهی آشنا کنیم.

برای اطلاع بیشتر در مورد وردپرس چیست و چه کاربردهای دارد بر روی لینک کلیک کنید.

WooCommerce چیست؟ شروع به کار با بهترین پلاگین رایگان تجارت الکترونیک !!

  WooCommerce یک پلاگین رایگان تجارت الکترونیک است که به شما اجازه می دهد که محصولات و خدمات خود را با استفاده از سایت های فروشگاهی وردپرسی به فروش برسانید و محبوب ترین راه حل تجارت الکترونیک در تمام وب سایت ها است.  WooCommerce  ساخته شده که با وردپرس یکپارچه شود و به صاحبان فروشگاه ها و توسعه دهندگان وردپرس کنترل کامل را بدهد.

شما می توانید ۱۰۰٪ کنترل تمام اطلاعات خود را، مثل : پشتیبانی از دستگاه های تلفن همراه و مقیاس پذیری برای سایت های خود را داشته باشید.

پلت فرم WooCommerce در حال حاضر قدرت ۳۰ درصد از تمام فروشگاه های آنلاین را به خود اختصاص داده است .

 (( اگر می خواهید هر چیزی را در سایت خود بفروشید، این بهترین گزینه است ))

 

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ، فروش هر محصولی در هر مکانی :

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

با استفاده طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و با پلاگین ووکامرس ، سایت فروشگاهی خود را طراحی کنید . این پلاگین به شما این امکان را می دهد که کالاهای فیزیکی و دیجیتالی را در تمام اشکال و اندازه ها در هر زمان و مکانی در بازارهای آنلاین به فروش برسانید.

  شاید شما مایل به فروش اشتراک ماهانه برای کالاهای فیزیکی هستید یا برای اعضای خود تخفیف ویژه ای در صورت خرید اجناس دیجیتالی و … می خواهید اختصاص دهید .

شما در صورت داشتن یک سایت فروشگاهی می توانید در هر زمان و در هر مکانی جنس و یا محصول خود را در کشور و یا در جهان به فروش برسانید .

شما با استفاده از یک طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس علاوه بر امکاناتی که یک سایت شرکتی به شما می دهد امکانات بیشتری هم که مختص به یک سایت فروشگاهی است برای شما فراهم می کند.

امکانات سایت های فروشگاهی در پنل مدیریت  ::
  • مدیریت کامل پنل : (دسترس کامل به تمامی بخش ها در سطح مدیریت )
  • مدیرت کاربران : (ویرایش ، حذف ، فعال و غیر فعال کردن کاربر ، ارائه پنل کاربری برای هر کاربر و نمایش اطلاعات کاربر، مشاهده کامل محصولات خریداری شده کاربر ، مشاهده سوابق مالی کاربرو … )
  • مدیرت فاکتورها : (قابلیت مشاهده لیست تمامی فاکتورهای پرداخت شده و منتظر پرداخت ، قابلیت جست وجو در فاکتورها ، قابلیت مشاهده فاکتورهای هر کاربر ، قابلیت شناسه پیگیری برای هر فاکتور )
  • مدیرت کد تخفیف : ( قابلیت امکان ارائه کد تخفیف بصورت درصدی و قیمت ثابت ، قابلیت امکان درج تخفیف در بازه زمانی تعیین شده ، قابلیت ارائه تخفیف در دسته خاصی از کاربران )
  • مدیریت خبرنامه : ( قابلیت تعریف خبرنامه ، قابلیت مشاهده اعضای خبرنامه ، قابلیت ارسال ایمیل دسته جمعی به اعضای خبرنامه )
  •  و …

سایت فروشگاهی با وردپرس امکانات زیادی به خریداران ویا کاربران هم  می هد از جمله این مکانات ::

  • ایجاد پنل کاربری برای هر شخص
  •  سبد خرید
  • مدیریت فاکتور : (قابلیت مشاهده فاکتور های دریافتی کاربر ، جستجو در فاکتورها و… )
  • پرداخت آنلاین : ( قابلیت پرداخت با تمام کارت های عضو شتاب ، قابلیت ثبت فیش بانکی و… )

این همه امکانات در سایت های فروشگاهی وردپرس امکان پذیر !؟!

ممکن است شما به این فکر کنید که فروشگاه شما می خواهد جهانی و بزرگ شود یا اینکه فروشگاه شما یک فروشگاه کوچک است . در این جا یک سوال برای شما پیش می آید که آیا طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به درد کار ما می خورد یا نه ؟!؟!؟

مهم نیست که اندازه فروشگاهی که میخواهید بسازید بزرگ یا کوچک باشد ، WooCommerce برای مقابله با نیازهای شما مقیاس پذیر و قابل انعطاف است.  شما می توانید ویژگی های هر فروشگاه را برای رفع نیازهای منحصر به فرد خود افزایش و یا ویرایش دهید یا حتی راه حل خود را ایجاد کنید.

همه این کارها را شما می توانید با ووکامرس انجام دهید.

سوالات زیادی در مورد امنیت طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس از ما می پرسند جواب ما به شما دوستان :

اگر نگران امنیت سایتتان هستید بهتر بدانید که  WooCommerce توسط یک تیم توسعه دهنده به صورت اختصاصی در هر زمان در حال به روز رسانی ، برای شناسایی و پاکسازی هر گونه مشکلات. تیم توسعه دهنده ووکامرس تمامی اشکالات را کشف می کنند و مورد بازبینی قرار میدهند.

پس دیگر نگران امنیت سایت تان نباشید علاوه بر پشتیبانی که از ووکامرس انجام میشود تیم قوی وب افرا از سایت شما به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی فنی انجام میدهد.

برای اطلاع بیشتر در مورد امنیت وردپرس روی لینک کلیک کنید.

مطالب مرتبط

با توسعه استفاده از اینترنت در جهان شرکتهای صنعتی برای فروش راحتتر و بیشتر اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی کردند. استفاده از سایتهای فروشگاهی در عصر امروز جایگزین احداث نمایندگی ها و صرف هزینه […]

در حال حاضر وب سایت ها به یکی از اصلی ترین منابع برای دسترسی به اخبار روز، مطالب علمی و حتی تامین وسایل مورد نیاز زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است. با توجه به گسترش روز افزون استفاده

چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم ؟ یکی از سوالاتی که ذهن فروشندگان و صاحبان کسب و کار را به خود مشغول می دارد این است که چگونه محصولاتم را به مشتریان معرفی کنیم […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. سارا گفت:

    سلام
    میخواستم تفاوت سایت اختصاصی و وردپرس رو بدونم
    و اینکه پیشنهاد شما برای سایت طراحی لباس چیه
    با ورد پرس راه اندازی شه بهتره یا اختصاصی
    و اینکه از نظر هزینه به چه صورته؟

    1. سلام
      امکانات سایت رو اگر بدونیم میتونیم در این زمینه کمک کنیم

    2. سلام
      در سیستم اختصاصی امکانات رو بر اساس نیاز های خودت طراحی میکنی و امکانات بی کاربرد نداره
      و اینکه از نظر امنیت سایت اختصاصی امن تر میباشد و توسعه ی سایت اختصاصی راحت تر میباشد
      و و اینکه وردپرس بهتره یل سایت اختصاصی به نوع سایت و امکاناتی که مدنظر هست بستگی داره
      اراه اندازی وردپرس هم سریع تره و از نظر قیمت مناسب تر میباشد

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036