لطفا امتیاز دهید

برآمد باد صبح و بوی نوروز ******* به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال وهمه سال******* مبارک بادت این روز و همه روز

 

در رسوم ایرانی ،‌ یکی از زیباترین و پرنشاطترین مراسم ، جشن باستانی نوروز است که جایگاه ویژه ای بین ایرانیان دارد که از دیرباز تا کنون در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه ای دارد .

ما نیز پیشاپیش این جشن بزرگ را به ایرانیان سراسر دنیا تبریک عرض نموده و سال خوب و خوش و سرشار از موفقیت را برای همه عزیزان ، ازخداوند منان مسئلت داریم .

 

تیم وب افرا به مناسبت این جشن باستانی ، شرایط ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که تا در این روزهای پر از شادی ، بر شادی شما عزیزان بیافزایید تا سهمی را در شادی شما عزیزان داشته باشیم .

از ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ ( آخرین روز از سال ۱۳۹۶ ) به مدت یک ماه ( تا آخر فروردین ۱۳۹۷ ) ،‌ برای سرویس های خود از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در نظر دارد و سفارشهای ثبت شده دز این بازه زمانی ،‌ شامل این تخفبف ها خواهد شد .

 

خبر دیگر اینکه تیم طراحی وب سایت وب افرا در ایام نوروز ( تعطیلات نوروزی ) نیز بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهد بود .

مطالب مرتبط

هنگامی که شما برای اولین بار طراحی وب را شروع می کنید، سرعت وب سایت به نظر می رسد مشکل شخص دیگری است. حداقل من زمانی که یک تازه وارد در دنیای طراحی وب سایت […]

شرکت های معتبر و با سابقه ای در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن در داخل کشور وجود دارند که می توان با بررسی چند معیار آن ها را انتخاب و از راه های مختلفی با آن ها شروع به همکاری

معرفی وب سایت های موفق اینترنتی در ایران در ایران، توییتر، یوتیوب و فیس بوک و دیگر سایت های مشهور توسط مقامات دولتی مسدود شده و این امر باعث شده که کارآفرینان جوان در صدد […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. فروشگاه مدروز گفت:

    تخفیف بهاره شرکت وب افرا فقط واسه طراحی وب سایته ؟ من می خوام یک اپلیکشن فروشگاهی برام طراحی کنین تو این ماه با تخفیفش چقدر باید هزینه کنم ؟ ماه های دیگه چقدر ؟

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036