طراحی سایت پارچه فروشی

هدف اصلی از طراحی سایت پارچه فروشی اطلاع رسانی و معرفی جدیدترین پارچه ها است، به طوری که کاربر با مراجعه به سایت بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن با محصولات مجموعه کاملا آشنا شود و بتواند خریدی آسان را تجربه نماید. از این رو در دنیای امروز که اکثر مشاغل در بستر اینترنت و فضای مجازی فعالیت دارند برای صنف پارچه فروشی نیز طراحی سایت یک ضرورت محسوب می شود.

 

ضرورت طراحی سایت پارچه فروشی

همانطور که گفتیم طراحی سایت اختصاصی و بهینه سازی شده برای پارچه فروشی که از طراحی مناسب و محتوای خوبی برخوردار باشد بسیار اهمیت دارد و می تواند تحویلی عظیم در کسب و کار آن ها ایجاد کند به طوری که فروشی چندین برابر را تجربه نمایند. با طراحی اصولی و مناسب سایت پارچه فروشی می توان محیطی را ایجاد نمود که کاربران بتوانند به سایت اعتماد کنند و با دقت و توجه بیشتر به بررسی محتوای سایت بپردازند.

به همان میزان که استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در طراحی سایت اهمیت دارد، بهینه سازی و سرعت لود شدن سایت نیز حائز اهمیت است. زیرا در صورت دیر لود شدن سایت نرخ بازدید آن کاهش می یابد و کاربران معمولا حوصله ندارند که صبر کنند تا بتوانند به محتوای سایت دسترسی داشته باشند.

محتوای سایت پارچه فروشی نیز باید متناسب با نیاز کاربران تنظیم گردد، تا اعتماد کاربران جلب شود. به عبارتی می توان گفت فضای وب سایت باید به نحوی باشد که این احساس به کاربر القا شود که ما کاملا حرفه ای و قابل اعتماد هستیم و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و به سادگی از ما خرید کنید. می توان برای رسیدن به این هدف نظر مشتریان و کاربرانی که از سایت خرید کرده اند را در قالب یک بخش مجزا در معرض دید کاربران قرار داد تا اعتماد کنند و تصمیم بگیرند خرید خود را نهایی نمایند.

 

ضرورت طراحی سایت پارچه فروشی-وبسایت وب افرا

 

امکانات موجود در سایت پارچه فروشی

در صورتی که سفارش طراحی سایت پارچه فروشی توسط تیمی قدرتمند و حرفه ای که دارای دانش و مهارت کافی در این زمینه هستند صورت بگیرد، وب سایت می تواند امکانات مختلفی را در اختیار شما به عنوان مالک پارچه فروشی قرار دهد و به شما کمک کند مدیریت بهتری بر فروش و پیشرفت کسب و کار خود داشته باشید. از جمله امکانات وب سایت های پارچه فروشی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • اصلی ترین و مهم ترین ویژگی طراحی سایت پارچه فروشی این است که مدیر سایت می تواند جدید ترین محصولات و پارچه های خود را در معرض دید کاربران بسیاری ازنقاط مختلف کشور قرار دهد.
  • درج نمودن قیمت محصولات در زیر آن ها
  • درج موجودی یا عدم موجودی محصولات در زیر هر محصول
  • می توان به لیستی از مشتریان جدید و قدیم از طریق ثبت نام دسترسی پیدا نمود.
  • ایجاد قابلیت ثبت تراکنش های مالی
  • قابلیت صدور پیش فاکتور از طریق سایت و ارسال آن برای مشتریان
  • و …

 

افزایش فروش فروشگاه آنلاین پارچه فروشی

لازم است که اشاره کنیم تنها طراحی سایت با وردپرس و …نمی تواند تضمین کننده موفقیت و پیشرفت پارچه فروشی باشد. ضمن اینکه سایت باید حتما توسط یک شرکت طراحی سایت معتبر و با سابقه انجام شود، بهیه سازی و سئو سایت نیز بسیار حائز اهمیت است و می تواند روند رشد سایت را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

بهینه سازی سایت موجب برند سازی شما خواهد شد به طوری که کاربران با جستجو در گوگل به راحتی می توانند وب سایت پارچه فروشی شما را بیابند و به یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین فروشندگان صنف خود تبدیل شوید. بنابراین لازم است از نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه سئو سایت کمک بگیرید.

به عبارتی می توان گفت باید از یک تیم پشتیبان قوی استفاده نمایید، به طوری که علاوه بر بروزرسانی مرتب محتوای سایت و بهینه نمودن آن، امنیت سایت را نیز حفظ نماید و از نفوذ هکرها جلوگیری کند. زیرا در صورتی که گوگل متوجه شود که سایت پارچه فروشی شما هک شده و اطلاعات کاربران و مشتریان شما به خطر افتاده به جریمه سایت خواهد پرداخت و امتیاز منفی دریافت می کنید که موجب پایین آمدن جایگاه وب سایت می شود.

سئو و بهینه سازی سایت می تواند موجب شود که وب سایت شما همانند یک مغازه شیک و ارزشمند به نظر برسد، به طوری که در لیست نخستین پیشنهادات گوگل قرار خواهید گرفت و مشتریان زیادی را جذب می کنید. در واقع متخصصان سئو با بهینه سازی سایت و اقداماتی مثل افزایش سرعت سایت، برطرف نمودن باگ های آن، افزودن محتواهای جدید، مقابله با هکرها موجب می شوند که وب سایت در ایده ال ترین شرایط ممکن قرار بگیرد.

 

امکانات طراحی سایت پارچه فروشی

برای طراحی سایت پارچه فروشی گرفتن مشاوره طراحی سایت از تیم ها و شرکت های متخصص و فعال در این زمینه بسیار اهمیت دارد و موجب می شود که بتوانید یک سایت حرفه ای با امکانات لازم را داشته باشید. یک سایت پارچه فروشی قدرتمند که به صورت اصولی طراحی شده باید از امکانات زیر برخوردار باشد.

  • ایجاد گالری تصاویر به منظور نمایش نمونه پارچه ها
  • ایجاد بخش مقالات آموزشی
  • نمایش بهترین و پر فروش ترین پارچه ها
  • ایجاد صفحه معرفی محصولات بر اساس دسته بندی جنس، رنگ، برند و …
  • ایجاد بخش اخبار و اطلاعیه ها
  • امکان سفارش و خرید آنلاین پارچه ها
  • ایجاد صفحه پرداخت آنلاین
  • دسته بندی انواع پارچه ها
  • ایجاد صفحه تماس با ما و درباره ما
  • طراحی سایت به صورت چند زبانه برای کاربران غیر ایرانی
  • ایجاد نقشه گوگل و ثبت آدرس دقیق
  • ایجاد صفحه نظرات و نظر سنجی
  • پشتیبانی در طراحی سایت پارچه فروشی

تیم قدرتمند و حرفه ای ما قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای بسیار مقرون به صرفه وب سایتی کاربر پسند و زیبا رابا تمامی امکانات مورد نیاز ذکر شده به بهترین شکل ممکن برای شما طراحی نماید و به عنوان پشتیبان سایت در کنار شما باشد، تا به این ترتیب بتوانید گامی در جهت پیشرفت کسب و کار خود بردارید و فروش خود را چندین برابر کنید.

 

طراحی سایت پارچه فروشی را به کجا بسپاریم؟

قطعا برای داشتن یک وب سایت قدرتمند باید طراحی آن  را به شرکت های با سابقه و معتبر در این زمینه بسپارید. تیم ما به عنوان یکی از برترین مجموعه ها و شرکت های فعال در این زمینه با بهره گیری از نیروهای متخصص و تکنولوژی های پیشرفته و بروز بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه طراحی سایت به شما ارائه می دهد.

نیروهای متخصص و با تجربه با توجه به دانش و اطلاعات جامع و کاملی که در این حوزه دارند کاملا بر الگوریتم های گوگل مسلط هستند

و با در نظر گرفتن آن ها می توانند یک سایت پارچه فروشی با ظاهری زیبا و جذاب طراحی نمایند

و با بهینه سازی حرفه ای آن شرایطی را فراهم آورند که سایت شما در نخستین پیشنهادات گوگل قرار گیرد و مشتریان بسیاری را جذب نمایید.

ما ضمن اینکه به طراحی وب سایت پارچه فروشی و … می پردازیم، با استفاده از متدهایی امنیت آن را نیز ارتقا می دهیم و تلاش می کنیم که سایت بالاترین سرعت لود ممکن را داشته باشد.

از دیگر خدماتی که تیم ما به مشتریان ارائه می دهد ایجاد گالری و فروشگاه و همچنین بخش تماس با ما و درباره ما برای وب سایت های طراحی شده است.

لازم به ذکر است که تمامی این خدمات و مزایا در زمینه طراحی سایت پارچه فروشی با پشتبانی فنی رایگان یک ساله ارائه می شود.

بنابراین می توانید با اطمینان خاطر طراحی وب سایت خود را به مجموعه ما بسپارید و با دریافت یک وب سایت بی نظیر فروش خود را چندین برابر کنید.

اگرمهارت کافی در استفاده از سایت را ندارید اصلا نگران نباشید ما به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید به مدیریت سایت و استفاده از آن بپردازید.

 

هزینه طراحی سایت پارچه فروشی

یکی از موارد مهمی که در هنگام طراحی سایت پارچه فروشی مطرح می شود هزینه طراحی سایت است.

این موضوع مخصوصا برای افرادی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند بیشتر اهمیت دارد، زیرا دارای سرمایه زیادی نیستند

و ترجیح می دهند که با قیمت مناسبی سایت را راه اندازی کنید.

قیمت طراحی سایت به پارامترهای مختلفی وابسته است و هر یک از شرکت ها دارای قیمت های مختلفی هستند. نوع سایت، امکانات سایت ، شرکت طراحی کننده سایت و … می تواند بر روی میزان قیمت طراحی سایت موثر باشد.

توجه داشته باشید که طراحی سایت ارزان قیمت  نمی تواند گزینه مناسبی باشد، زیرا قطعا بکارگیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا و مهارت و تجربه نیروهای متخصص در این زمینه دارای هزینه زیادی است. البته نمی توان گفت که لزوما پرداخت هزینه بالا برای طراحی سایت پارچه فروشی نیز تضمین کننده کیفیت و حرفه ای بودن آن است.

بنابراین بهتر است که پیش از سپردن طراحی سایت به شرکت ها، ابتدا به مقایسه هزینه و امکانات چندین شرکت بپردازید و با بررسی نمونه کارها و تجربیات آن ها بهترین و قدرتمند ترین تیم که خدمات خود را به صورت عالی و با قیمتی متناسب ارائه می دهد انتخاب کنید.

تیم حرفه ای ما در راستای پیشرفت کسب و کارها همواره در تلاش است که خدمات طراحی سایت اختصاصی و … را به بهترین شکل ممکن و با قیمتی متناسب ارائه دهند تا تمامی مشاغل بتوانند از این امکان استفاده نمایند و سود دهی کار خود را بالا ببرند.

 

سوالات متداول

 

نحوه سفارش طراحی سایت پارچه فروشی

ما می توانیم برای طراحی سایت پارچه فروشی به شما کمک کنیم و همواره در کنار شما باشیم. برای سفارش طراحی سایت پارچه فروشی کافی است که با کارشناسان مجموعه ما تماس برقرار نمایید و با پرسیدن سوالات خود و کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت کنید.

 

طراحی سایت پارچه فروشی چه مدت زمانی نیاز دارد؟

این موضوع کاملا وابسته به نیاز و خواسته هایی است که شما از سایت دارید، اما به طور کلی این پروسه بین ۱۵ الی ۳۰ روز طول می کشد.

 

آیا طراحی سایت پارچه فروشی شامل پشتیبانی نیز می باشد؟

بله تیم ما تمامی سایت هایی که طراحی می کند را پشتیبانی می نماید.

 

آیا تعمیر سایت نیز از جمله خدمات شما است؟

در صورتی که وب سایت پارچه فروشی شما به تعمیر نیاز داشته باشد نیروهای متخصص ما به صورت کاملا تخصصی به تعمیر سایت می پردازند.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036