شرکت طراحی پورتال خبری

اهمیت ویژه ای که اینترنت در دنیای امروز پیدا کرده است موجب شده که پورتال های خبری خیلی مورد توجه قرار بگیرند. پورتال ها در واقع بستری امن و یکپارچه هستند که به بهترین شکل ممکن شرایط اطلاع رسانی خبرها را فراهم می کنند. صاحبان خبر با سفارش طراحی سایت پورتال خبری به راحتی می توانند خبرهای متنوع و جذاب را تولید کرده و به اشتراک بگذارند.

 

طراحی پورتال خبری -وبسایت وب افرا

 

ضرورت طراحی پورتال خبری

امروزه دیگر کمتر کسی اخبار را از طریق روزنامه ها دنبال می کند و معمولا اکثر افراد ترجیح می دهند با مراجعه به وب سایت های خبری از جدید ترین خبرها و حوادث روز دنیا مطلع شوند. از طرفی با توجه به جایگاه ویژه ای که گوشی های هوشمند در زندگی مردم پیدا کرده اند ومدت زمان طولانی که از شبانه روز در فضای مجازی حضور دارند، حضور خبرگزاری ها در بستر اینترنت بسیار اهمیت دارد و می تواند در موفقیت آن ها موثر باشد.

در واقع با طراحی پورتال خبری صاحبان خبر می توانند درآمد خود را چندین برابر نمایند. مجموعه قدرتمند وب افرا پورتال های خبری را با انعطاف پذیری بسیار بالا و مطابق با نیازهای مشتری طراحی می کند، به نحوی که کاربر بتواند به تمامی امکانات  و ویژگی های پورتال های خبری دسترسی داشته باشد و با بهره گیری از قابلیت شخصی سازی بر اساس نیازها و اهداف خود امکانات سیستم را تنظیم نماید.

 

ویژگی های پورتال خبری

طراحی سایت و پورتال خبری باید حتما توسط شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه طراحی سایت انجام شود تا وب سایت طراحی شده بتواند به تمامی نیازها و انتظارت خبرگذاری پاسخگو باشد. از مهم ترین ویژگی های یک پورتال خبری مناسب می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قابلیت مشخص نمودن میز کار متناسب با نقش فرد در پورتال های خبری
  • قابلیت برقراری ارتباط میان سر دبیر، دبیر و سیستم پیام داخلی پرسنل
  • قابلیت تنظیم نمودن سطوح دسترسی برای پرسنل و کاربران در سرویس های خبری مختلف
  • قابلیت راه اندازی بخش گزارش تصویری و نقد و بررسی
  • امکان جستجو ساده و پیشرفته در بخش های خبری مختلف پورتال
  • امکان نمایش بنرهای تبلیغاتی در پورتال خبری
  • برخورداری از امکانات و ابزاری نوین تولید محتوا پورتال خبری

 

امکانات ویژه پورتال خبری وب افرا

گروه وب افرا با کمک نیروهای متخصص و حرفه ای خود و بهره گیری از بروز ترین و جدید ترین فناوری های روز دنیا مفتخر است که پروژه های طراحی سایت و پورتال متعدد و موفقی را انجام داده است. وب سایت های وب افرا دارای امنیت و سرد لود بالایی هستند که موجب می شود مورد توجه خزنده های گوگل قرار گیرند و سایت در نتایج گوگل بهترین رتبه را کسب کند. از این رو نمونه کارهای معروف این تیم نشان می دهد که می توان به آن ها اعتماد نمود و با دریافت مشاوره طراحی سایت و پورتال از کارشناسان آن ها طراحی بهترین پورتال خبری را سفارش داد.

تیم متخصص و با تجربه وب افرا امکانات و ماژول های خاصی را برای طراحی سایت ها در نظر گرفته است تا بتواند به بهترین نحو ممکن برای مشتریان اقدام به طراحی سایت و پورتال نماید. پورتال های خبری طراحی شده توسط وب افرا دارای امکانات خاصی هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امکان تولید و ارسال خبرهای متنوع
  • امکان تعریف و تعیین موضوع های متنوع
  • امکان دسته بندی پیشرفته گروه های خبری
  • امکان تعیین نمودن کلید واژه، عنوان خبر و خلاصه خبر به صورت مجزا
  • امکان افزودن آلبوم های تصویری و فیلم به خبرها

 

در طراحی پورتال های خبری امنیت بسیار اهمیت دارد، زیرا احتمال اینکه این پورتال ها مورد حملات سایبری قرار بگیرند خیلی زیاد است و ممکن است با هک شدن پورتال هکرها با اهداف خاصی خبرهای دورغی را در وب سایت شما منتشر کنند. از طرفی عملکرد صحیح و مناسب سئو نیز در طراحی پورتال های خبری خیلی حائز اهمیت است.

لازم است که اشاره کنیم تیم وب افرا دارای هاستینگ می باشد و می توانید در کنار سفارش طراحی پورتال نگهداری اطلاعات خود را نیز به آن ها بسپارید.

 

هزینه طراحی پورتال خبری

هزینه طراحی سایت خبری با توجه به نوع پورتال و همچنین امکاناتی که نیاز دارد متفاوت می باشد و نمی توان قیمت دقیقی را برای آن مشخص نمود. شرکت وب افرا برای طراحی انواع سایت ها از روش های زیر استفاده می کند:

  • طراحی سایت
  • طراحی سایت با وردپرس
  • طراحی سایت اختصاصی

 

وب سایت های طراحی شده با استفاده از هر کدام از این روش ها با توجه به امکانات و قابلیت های منحصر به فردی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. در واقع می توان گفت قیمت طراحی پورتال بر اساس سختی پروژه و امکاناتی که کاربر نیاز دارد تعیین می شود. اگر می خواهید طراحی سایت خبری خود را به وب سایت حرفه ای وب افرا بسپارید کافی است که پروپوزال خود را برای این مجموعه ارسال کنید تا کارشناسان و نیروهای متخصص آن با براورد هزینه ها، قیمت نهایی طراحی پورتال خبری را به شما اطلاع دهند.

 

طراحی پورتال خبری را به کجا بسپاریم؟

طراحی سایت با وردپرس و پورتال خبری باید حتما توسط یک شرکت معتبر و با سابقه انجام شود تا از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشد. تیم حرفه ای وب افرا یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی پورتال خبری است. این مجموعه خدمات خود را به بهترین شکل ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می نماید.

همچنین برای وب سایت هایی که طراحی می کند پشتیبانی فنی یک ساله رایگان ارائه می دهد و کارشناسان وب افرا گام به گام تا تبدیل شدن به یک سایت خبری حرفه ای در کنار شما خواهند بود.اگر می خواهید طراحی پورتال خبری و طراحی سایت اختصاصی خود را به شرکت وب افرا بسپارید و از مزایا و خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید کافی است که با کارشناسان آن تماس برقرار نمایید.

 

سوالات متداول

 

آیا استفاده از پورتال خبری به دانش خاصی نیاز دارد؟

شرکت وب افرا ، طراحی پورتال های خبری و … را به نحوی انجام می دهد که مشتریان با صرف کمی وقت و بدون نیاز به دانش خاصی بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. علاوه بر این کارشناس های پشتیبان وب افرا همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.

 

چه ویژگی هایی موجب تمایز پورتال از وب سایت می شود؟

پورتال و وب سایت دارای شباهت های بسیاری هستند که شاید در نگاه اول نتوان تفاوت آن ها را تشخیص داد. اما پورتال ها دارای ویژگی های خاصی هستند که آن ها را از وب سایت متمایز نموده است. از جمله این ویژگی ها می توان به دسته بندی انواع داده ها و اطلاعات، ارائه خدمات متفاوت به کاربران ، درگاه ورودی منحصر به فرد برای هر یک از کاربران ، نمایش هدف دار اطلاعات با توجه به متدهای تجربه کاربری و … اشاره نمود.

 

آیا برای پشتیبانی از پورتال خبری باید هزینه ای پرداخت نمود؟

خیر، پشتیبانی از پورتال خبری شما کاملا رایگان است و شما می توانید سوالات و مشکلات خود را بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای با کارشناسان ما در میان بگذارید و از راهنمایی ها و مشاوره های آن ها استفاده کنید. علاوه بر این تیم وب افرا از پروژه های طراحی سایت و پورتال خود پشتیبانی فنی یک ساله رایگان دارد.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036