طراحی پورتال شرکتی دارای اهمیت خاصی است. پورتال در واقع پنجره ای رو به ارتباط نوین است و کاربران با توجه به نیاز خود می توانند از پورتال و قابلیت های آن استفاده نمایند. پورتال های شرکتی در جهت استفاده کارمندان به منظور بهبود روند دسترسی افراد به اطلاعات، به اشتراک گذاری و کار بر روی اطلاعات طراحی می شود. به بیانی دیگر می توان گفت که با طراحی پرتال شرکتی می توان به یکپارچه سازی فرآیندها و روند اجرای آن ها در شرکت، مدیریت اطلاعات شرکت و همچنین برنامه های کاربردی در سطح شرکت پرداخت.

 

طراحی پورتال شرکتی-وبسایت وب افرا

 

مزایای پورتال شرکتی

طراحی پورتال شرکتی دارای مزایای بسیاری است. از مهم ترین ویژگی های این پورتال ها می توان به لاگین یا همان کنترل ورود اشاره نمود که به مدیران شرکت ها می تواند اطمینان دهد که فقط افراد قابل اعتماد قادر به دسترسی به اطلاعاتی که نیاز دارند هستند.

  • پورتال های شرکتی به راحتی می توانند داده ها را از وب سایت های مختلف گرد آوری نمایند و در اختیار شما قرار دهند.
  • با طراحی پرتال شرکتی ضمن استفاده از بستر شبکه می توان به اینترنت نیز دسترسی پیدا نمود. بدین ترتیب کابران پورتال شرکت می توانند از قابلیت هایی مانند ایمیل و دیگر خدماتی که بر روی اینترنت ارائه می شود استفاده نمایند.
  • قابلیت مدیریت گردش کار از دیگر مزایای پورتال شرکتی است، با استفاده از پرتال شرکتی می توان ضمن نظارت بر روند کار، نحوه انجام کار و زمانبندی آن را نیز کنترل نمود.
  • پورتال های شرکتی از امنیت بالایی برخوردار هستند و با استفاده از آن ها می توان اطلاعات و داده های شرکت را به خوبی محفوظ نگه داشت.

 

تمامی مزایای ذکر شده نشان دهنده ضرورت طراحی پورتال شرکتی برای شرکت های کوچک و بزرگ در جهت مدیریت بهتر مجموعه آن ها است و بهتر است که هر چه سریع تر در جهت راه اندازی پورتال اقدام نمایند.

 

طراحی پورتال شرکتی وب افرا

شرکت بزرگ و معتبر وب افرا در کنار خدمات طراحی سایت اختصاصی و … طراحی پورتال شرکتی را نیز ارائه می دهد. پورتال شرکتی قوی ترین ابزار برای مدیریت شرکت های بزرگ محسوب می شود. پورتال های شرکتی شرایطی را فراهم می کند که کارمندان شرکت به انواع پورتال ها و وب سایت های شخصی دسترسی داشته باشند.

به طور ساده می توان گفت طراحی پورتال شرکتی برنامه ای است که با استفاده از آن شرکت ها می توانند به کاربران اجازه دسترسی به اطلاعات درون سازمانی را بدهند و سپس به شخصی سازی آن ها بپردازند تا در نهایت با توجه به اطلاعات موجود بهترین تصمیم ممکن را بگیرند.

طراحی پورتال شرکتی که توسط تیم قدرتمند وب افرا  طراحی می شوند دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و ساختار ماژولاری که این پورتال ها دارند کمک می کند که کاربران بتوانند نیاز خود را جهت رسیدن به اهداف سازمانی مشخص کنند.

پورتال های شرکتی وب افرا دارای یکپارچگی با سایر نرم افزارها هستند. این قابلیت موجب می شود که پورتال به سایر نرم افزارها و بانک های اطلاعاتی که در شرکت هستند اتصال یابند و به تبادل اطلاعات بپردازند.

نیروهای متخصص و با تجربه وب افراد به تمامی نکات و جزئیات طراحی سایت و پورتال دقت می کنند و ظاهر و گرافیک برنامه را به بهترین شکل ممکن طراحی می کنند تا نظر کاربران را به سایت جذب نمایند و به خواندن محتوای آن تشویق کنند. ارائه چنین قابلیت های بی نظیری توسط این مجموعه موجب شده که خیلی از مدریران سایت ها وب افرا را برای طراحی پورتال شرکتی انتخاب کنند.

 

هزینه طراحی پورتال شرکتی

هزینه طراحی پورتال شرکتی با توجه به روشی که مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین امکانات و نیازهای سازمان متفاوت است. گروه وب افرا همواره در تلاش است که خدمات طراحی سایت و پورتال و … خود را با بهترین کیفیت ممکن و مطابق با الگوریتم های گوگل و البته با هزینه ای مقرون به صرفه ارائه دهد.

به طور کلی نمی توان قیمت دقیقی را برای طراحی پورتال شرکتی تعیین نمود و میزان سختی پروژه، نیازهای شرکت و همچنین مدت زمانی که طول می کشد پروژه آماده شود تعیین کننده قیمت نهایی طراحی پورتال خواهد بود. در صورتی که می خواهید از خدمات بی نظیر تیم وب افرا استفاده نمایید کافی است که با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را از آن ها دریافت کنید.

البته توجه داشته باشید که برای طراحی پورتال شرکتی توسط وب افرا نیاز است که پروپوزال خود را برای این شرکت ارسال نمایید. این وب سایت قدرتمند از پروژه های طراحی که ارائه می دهد پشتیبانی فنی می کند و در تمامی لحظات در کنار شما خواهد بود تا بتوانید سریع تر به اهداف خود و پیشرفت کسب و کارتان دست یابید.

 

شرکت وب افرا آماده ارائه خدمات طراحی پورتال شرکتی ( طراحی سایت شرکتی ) به کافرمایان حوزه وب می باشد. برای اطلاع از قیمت طراحی پرتال شرکتی و دریافت مشاوره طراحی پورتال باما در ارتباط باشید.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036