طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی پورتال فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی امری اجتناب ناپذیر و ضروری است. با توجه به تعطیلی گاه و بیگاه مغازه ها به دلیل شرایط موجود در جامعه بر اثر بیماری کرونا، وب سایت شما می تواند تنها شعبه کار شما باشد که به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

اگر می خواهید وب سایتی قدرتمند داشته باشید که از طریق آن بتوانید خدمات و محصولات خود را به نخستین صفحه گوگل بیاورید، نیاز است که تمامی اصول فنی و ظاهری طراحی سایت و سئو را رعایت نمایید  که این امر به دانش و مهارت خاصی نیاز دارد. در نتیجه بهتر است که طراحی وب سایت و طراحی پورتال فروشگاهی را جهت افزایش رتبه و بهینه سازی آن را به تیمی متخصص و با تجربه بسپارید.

 

طراحی پورتال فروشگاهی-وبسایت وب افرا

 

ضرورت طراحی پورتال فروشگاهی

روز به روز به تعداد افرادی که خرید از وب سایت های فروشگاهی را بر خرید حضوری ترجیح می دهند افزوده می شود.

علاوه بر این خیلی از افراد پیش از آنکه به پاساژها و مراکز خرید مراجعه کنند سری به وب سایت ها می زنند تا بتوانند اطلاعاتی در مورد قیمت کالایی که می خواهند خریداری نمایند به دست آورند. این موضوع نشان دهنده ضرورت طراحی پورتال فروشگاهی برای اکثر مشاغل است.

 

مهم ترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق

طراحی سایت و طراحی پورتال فروشگاهی اگر به صورت حرفه ای و توسط شرکت های طراحی سایت معتبر مانند شرکت وب افرا انجام شود، یک سایت فروشگاهی موفق راه اندازی می شود که از جمله ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • سرعت بالا لود شدن سایت
  • توضیحات کافی و مناسب برای محصولات
  • سادگی استفاده از سایت
  • مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت
  • پیشنهادهای تخفیفی
  • و …

 

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها

طراحی سایت فروشگاهی و پورتال فروشگاهی به گونه ای انجام می شود که از نظر ظاهری شباهت زیادی به یک مغازه لوکس دارد. به طوری که صفحه اول سایت همانند ویترین مغازه باید گلچینی از بهترین محصولات و خدماتی که ارائه می دهد را در معرض دید قرار دهد. تا کاربران بتوانند به دیدی کلی از محصولاتی که در سایت عرضه می شود دست یابند. علاوه بر این موارد نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی نیز با سایر سایت ها متفاوت است.

وب سایت وب افرا سایت های فروشگاهی را به نحوی طراحی می کند که ظاهر و محیط کاربری شیک و زیبایی داشته باشند. همچنین دسته بندی های بسیار جامع و کاملی در صفحه اصلی سایت قرار می دهند به طوری که بتواند پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران باشد. از طرفی گالری تصاویر برای سایت ایجاد می کنند تا کاربران به راحتی بتوانند برای ثبت سفارش و نهایی نمودن خرید خود اقدام کنند. با توجه به اینکه نیروهای متخصص و با تجربه وب افرا با الگوریتم های گوگل به خوبی آشنا هستند طراحی سایت را به بهترین شکل ممکن و با امنیت بالا و سرعت لود بالا انجام می دهند. توجه به همین فنون و نکات موجب می شود که وب سایتی سئو شده ایجاد شود و در صفحه نخستین نتایج پیشنهادی گوگل قرار گیرد.

 

قابلیت های ارائه شده در پورتال های فروشگاهی وب افرا

گروه وب افرا در طراحی پورتال های فروشگاهی امکانات و قابلیت های مختلفی را ارئه می دهد تا کاربران بتوانند خریدی راحت را تجربه نمایند. این موضوع یکی از مهم ترین اصول افزایش فروش و محبوبیت فروشگاه اینترنتی است.

از پرکاربرد ترین قابلیت های ارائه شده در پورتال های فروشگاهی وب افرا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • فراهم نمودن روش های پرداخت متنوع
  • امکان جستجو و فیلتر گذاری بر روی محصولات به منظور یافتن سریع کالا مورد نظر
  • نقد و بررسی محصولات توسط مشتریان
  • قابلیت انتخاب روش ارسال محصول
  • امکان مشاهده جزئیات محصول به صورت کامل
  • سیستم سبد خرید
  • ارائه کدهای تخفیف به مشتریان
  • ایجاد تماس با ما و درباره ما برای سایت
  • و ….

 

لازم است که اشاره کنیم مجموعه وب افرا مجهز به هاستینگ است و می توانید در کنار سفارش طراحی سایت نگهداری و ذخیره اطلاعات وب سایت فروشگاهی خود را نیز درخواست دهید. وب افرا برای تمامی پروژه های طراحی سایت و پورتال خود پشتیبانی فنی یک ساله رایگان ارائه می دهد.

 

قیمت طراحی پورتال فروشگاهی

هزینه طراحی سایت و طراحی پورتال فروشگاهی یکی از دغدغه های اصلی خیلی از افرادی است که می خواهند یک سایت یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی نمایند. از طرفی بسیاری از مردم فکر می کنند که حتما برای داشتن یک وب سایت موفق باید ابتدا دارای دانش برنامه نویسی و مسلط بر سئو باشند.

در صورتی که اصلا چنین چیزی وجود ندارد و اگر طراحی پورتال فروشگاهی را به تیم قدرتمند و حرفه ای وب افرا بسپارید نه تنها یک وب سایت بهینه و با سرعت لود بالا برای شما طراحی می کنند بلکه کارشناسان این مجموعه آموزش استفاده از سایت را نیز به شما یاد می دهند و در تمامی لحظات در کنار شما خواهند بود تا بتوانید کسب و کار خود را رونق بخشید.

گروه وب افرا طراحی پورتال و سایت های فروشگاهی را به سه روش زیر انجام می دهد.

  • طراحی سایت با وردپرس
  • طراحی سایت اختصاصی با ورد پرس
  • طراحی سایت با سیستم اختصاصی

 

برخی از کسب و کارها با توجه به پیچیدگی و نیازهای خاصی که دارند به طراحی سایت با سیستم اختصاصی نیازمند هستند که دارای هزینه بالاتری است.  لازم است که اشاره کنیم هر یک از روش های طراحی سایت هزینه های متفاوتی دارند و دارای فاکتورهای مختلفی مثل ( طرح، تعداد امکانات، زبان برنامه نویسی، تکنولوژی ها، شخصی سازی ها، میزان بزرگی پروژه) هستند که قیمت نهایی طراحی سایت و طراحی پورتال بر اساس آن ها برآورد می شود.

به طور کلی می توان گفت براورد هزینه طراحی سایت با توجه به سختی پروژه و امکانات مورد نیاز متفاوت است و کافی است که پروپوزال خود را برای کارشناسان مجموعه وب افرا ارسال کنید تا از قیمت نهایی مطلع شوید.

 

چگونه طراحی پورتال فروشگاهی را به وب افرا بسپاریم؟

برای مشاوره رایگان طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت کافی است که از طریق شماره تماس های مجموعه وب افرا با کارشناسان تیم تماس برقرار نمایید تا پس از مشاوره و راهنمایی های لازم بتوانید بهترین پورتال فروشگاهی را جهت طراحی سفارش دهید.

 

 

سوالات متداول

 

یک سایت فروشگاهی آماده دارای چه امکاناتی است؟

معمولا سایت های فروشگاهی آماده وب افرا مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی، درج محصول، قیمت گذاری، تخفیف و کد تخفیف، ارسال پستی و … هستند و می توان گفت تمامی امکانات مورد نیاز یک وب سایت فروشگاهی در آن ها وجود دارد.

 

آیا سایت های فروشگاهی در تبلت و موبایل قابل مشاهده هستند؟

طراحی سایت های فروشگاهی به صورت ریسپانسیو و واکنش گرا انجام می شود و این موضوع ضمن تاثیر مثبتی که بر سئو سایت دارد موجب می شود که کاربران از طریق تبلت و موبایل نیز بتوانند به سایت دسترسی داشته باشند.

 

آیا برای دسته بندی محصول و افزودن محصولات محدودیتی وجود دارد؟

برای سایت فروشگاهی طراحی شده برای شما هیچگونه محدودیت دسته بندی محصول و افزودن محصول وجود ندارد.

 

آیا پورتال فروشگاهی ارائه شده سئو بیس می باشد؟

تیم حرفه ای وب افرا تمامی سایت ها و پرتال هایی که طراحی می کند به صورت سئو بیس هستند، اما در صورتی که می خواهید سئو سایت خود را بهبود بخشید و موجب رشد سایت شوید کافی است جهت دریافت خدمات مشاوره سئو با کارشناسان وب افرا تماس بگیرید.

 

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036