پورتال فروش بلیط هواپیما

برای موفقیت و سبقت گرفتن از رقبا در دنیای مجازی طراحی سایت اختصاصی و قدرتمند از نخستین اقداماتی است که باید انجام شود. البته این کار باید به صورت تخصصی و توسط نیروهای با تجربه انجام شود. شرکت طراحی سایت وب افرا با ارائه مشاوره های لازم توسط کارشناسان حرفه ای خود به آژانس های مسافرتی و با طراحی پورتال فروش بلیط هواپیما (اتوبوس و قطار) کمک می کند که ارتباط خود با مشتریان را حفظ کنند و فروشی رویایی را تجربه نمایند.

 

اهمیت طراحی پورتال فروش بلیط هواپیما(قطار و اتوبوس)

با الکترونیکی شدن اکثر کارها و توسعه فوق العاده فضای مجازی  خیلی از مشاغل ترجیح می دهند که در قالب اینترنت و فضای مجازی خدمات خود را ارائه دهند. از نمونه این کارها می توان به الکترونیکی شدن رزرو بلیط هواپیما ، قطار و اتوبوس برای سفرهای داخلی و خارجی اشاره نمود. با این روش فرآیند تهیه بلیط برای مسافران بسیار سریع تر و راحت تر خواهد بود.

دغدغه مسافران برای تهیه بلیط موجب شد که وب سایت های متعددی در این زمینه در ایران و سراسر جهان طراحی و راه اندازی شوند. طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود که بتواند اکثر امکانات مورد نیاز مشتریان را در محیطی زیبا وکاربر پسند ارائه دهد تا افراد بسیاری جذب سایت شوند. به طور کلی از مهم ترین دلایل اهمیت طراحی پورتال فروش بلیط هواپیما ، قطار و اتوبوس می توان به موارد زیراشاره نمود.

  • ایجاد بستری مناسب به منظور تعامل با مشتریان
  • جذب مشتریان جدید
  • کاستن هزینه های اضافی
  • اختصاص دادن مبلغ کمتر به تبلیغات در فضای مجازی
  • امکان انتقال تمامی اطلاعات سفرهای زمینی و هوایی به مسافران
  • افزایش اعتبار کسب و کار
  • امکان بازاریابی راحت تر از طریق فضای مجازی

 

 طراحی پورتال فروش بلیط هواپیما( اتوبوس و قطار) توسط کدام شرکت؟

تیم طراحی سایت وب افرا با بهره گیری از نیروهای حرفه ای خود که دارای دانش و مهارت کافی هستند و مسلط به جدید ترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا می باشند طراحی پورتال فروش بلیط هواپیما (اتوبوس و قطار) را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. به طوری که علاوه بر اینکه سایت دارای تمامی امکانات و ویژگی های ظاهری باشد، از پنل مدیریتی خوبی نیز برخوردار بوده و مدیران سایت بتوانند به راحتی به تمامی اطلاعات و بخش های سایت دسترسی داشته باشند.

شرکت وب افرا پروژه و سفارش طراحی سایت را به سه صورت زیر انجام می دهد که مدیران آژانس های مسافرتی با توجه به نیاز و اهداف خود و همچنین میزان بودجه ای که به طراحی سایت اختصاص داده اند می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند.

  • طراحی سایت با وردپرس
  • طراحی سایت اختصاصی با وردپرس
  • طراحی سایت با سیستم اختصاصی

 

طراحی سایت با هر یک از این روش ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و مزایای خاصی است. البته هزینه سه روش طراحی سایت متفاوت می باشد و تاثیر مستقیمی بر روی هزینه نهایی طراحی سایت و پورتال دارد.

 

 

دلایل منحصر به فرد بودن سایت وب افرا

تیم قدرتمند و حرفه ای وب افرا از بروز ترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی وب سایت ها استفاده می کند. به همین دلیل تمامی وب سایت هایی که توسط شرکت وب افرا طراحی می شود کاملا مطابق وب سایت های معتبر و استاندارد هستند و از جمله ویژگی های این سایت ها می توان به جامع و بروز بودن، عملکرد ظاهری، ارائه خدمات مناسب، رفع اکثر نیازهای مشتریان و … اشاره نمود.

از این رو اگر طراحی پورتال فروش بلیط هواپیما (اتوبوس و قطار) و سایر وب سایت ها توسط وب افرا انجام شود، این سایت ها سرعت لود بالایی خواهند داشت و با توجه به اینکه بطور مرتب بروز رسانی می شوند و سئو آن ها بهبود می یابد  همیشه  در اولین نتایج گوگل قرار می گیرند که پیشرفت و رشد سایت را در پی خواهد داشت.

لازم است که اشاره کنم گروه وب افرا دارای هاستینگ می باشد و در صورت تمایل مشتریان می توانند درخواست دهند که اطلاعاتشان را نگهداری کنند.

سرعت، امنیت و دقت بالای سایت های فروش بلیط هواپیما طراحی شده توسط وب افرا برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث تمایز این سایت نسبت به سایر رقبای خود شده است. از طرف دیگر پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم مجرب و حرفه‌ای وب افرا پس از طراحی سایت رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

 

هزینه طراحی سایت فروش بلیط هواپیما (اتوبوس و قطار)

سایت وب افرا دارای سابقه ای درخشان و نمونه کارهای موفق و معتبر بسیاری است. این مجموعه تمامی پروژه های طراحی سایت خود را با بالاترین کیفیت ممکن و هزینه ای مقرون به صرفه انجام می دهد. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر پروژه های طراحی سایت خود را به تیم قدرتمند و متخصص وب افرا بسپارید.

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد وبا توجه به میزان سختی پروژه و همچنین امکاناتی که شما نیاز دارید تعیین می شود. از جمله این عوامل می توان به نحوه طراحی سایت اشاره نمود. در طراحی سیستم های اختصاصی طرح، تعداد امکانات، خاص بودن ایده، زبان برنامه نویسی، تکنولوژی ها، میزان بزرگی پروژه تعیین کننده هزینه پروژه است.

در طراحی سایت ورد پرس نیز مواردی مانند طرح اختصاصی، امکانات، شخصی سازی ها و …  هزینه نهایی پروژه را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر می خواهید پروژه طراحی سایت آژانس مسافرتی خود را به گروه وب افرا بسپارید کافی است که پروپوزال خود را ارسال نمایید تا هزینه نهایی پروژه برآورد گردد و با راهنمایی های مشاوره طراحی سایت بهترین نوع وب سایت و خدمات را انتخاب نمایید.

اگر می خواهید از خدمات مشاوره طراحی سایت یا سفارش طراحی سایت شرکت وب افرا استفاده کنید کافی است که از طریق شماره تماس مجموعه با ما در تماس باشید.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036