پورتال مدیریت مشتریان

با استفاده از پورتال مدیریت مشتریان به راحتی می توان عملیات و کارایی وب سایت و شرکت را بهبود بخشید. در واقع طراحی پورتال گامی در جهت کنترل بهتر و بهبود استراتژی ها، مدیریت کارکنان، همکاری های تیمی و افراد سازمان است. از این رو می توان گفت طراحی پورتال مدیریت مشتریان برای اکثر وب سایت ها یک نیاز ضروری است.

طراحی پورتال مدیریت مشتریان-وبسایت وب افرا

 

اهمیت پورتال مدیریت مشتریان

پورتال در واقع نوعی پلتفرم تحت وب می باشد که اطلاعاتی از منابع مختلف را کسب کرده و با قرار دادن در یک رابط کاربری شرایطی را فراهم می نماید که هر کاربر بتواند به اطلاعات مربوط به خودش دسترسی داشته باشد. پورتال ها انواع مختلفی دارند و ممکن است که درون سازمانی باشند و یا اینکه مشتریان خارج از مجموعه و سازمان نیز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

پورتال های مشتریان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین پورتال ها هستند که کامل کننده سیستم های بازاریابی شرکت می باشند و کمک می کنند که یک سیستم یکپارچه به وجود بیاید. این سیستم در واقع موجب همگام سازی داده ها در زیر ساخت شرکت می شود که شامل تعاملات مشتریان، اطلاعات مشتریان، برنامه های بازاریابی، اسناد و … است.

پورتال مشتریان یا همان باشگاه مشتریان به طور اختصاصی برای سیستم های B2C ( کسب و کار به مشتری) مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه مشتریان با استفاده از آن می توانند به اطلاعات سازمانی خود دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال هنگامی که یک کاربر به واسطه یک وب سایت به اطلاعات پزشکی یا حساب بانکی خود دسترسی پیدا می کند در واقع از پورتال مشتریان استفاده کرده است که این اطلاعات در فضایی ابری ذخیره سازی شده است.

 

مزایای طراحی پورتال مدیریت مشتریان

طراحی پورتال مشتریان امروزه توسط شرکت های بسیاری که در این حوزه فعال هستند انجام می شود. اما پورتال هایی که شرکت وب افرا ارائه می دهد با توجه به امنیت بالا، قیمت مناسب و ویژگی های منحصر به فردی که دارند متمایز از سایر پورتال ها هستند. به طور کلی استفاده از پورتال مشتریان دارای مزایای بسیاری است.

از مهم ترین مزایای طراحی پورتال مشتریان می توان به ارائه خدمات سلف سرویس و کاهش هزینه های پشتیبانی اشاره نمود. پورتال مشتریان در ابتدا برای انتقال داده های مختص مشتریان مورد استفاده قرار می گرفت و حاوی اطلاعاتی مانند ثبت خرید ها، تاریخچه سفارشات، صورت حساب پرداخت ها و … است. البته امروزه پورتال ها به صورت پیشرفته تر طراحی می شوند و در برگیرنده مواردی مانند اطلاعات مشتریان، اطلاعات پروفایل شخصی، تغییرات آدرس و … هستند. به این ترتیب هزینه تغییر دستی اطلاعات در سیستم ثبت اطلاعات مشتری کاهش می یابد.

از طرفی با توجه به اینکه مشتریان به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی دارند میزان تماس هایی که با کارشناس مجموعه شما گرفته می شود کاهش می یابد و همین موضوع موجب کاهش هزینه ها و مخارج پشتیبانی از مشتریان خواهد شد. از دیگر مزایای طراحی پورتال مشتریان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پورتال مشتریان مکانی برای جمع آوری اطلاعات و ابزار مورد نیاز. وب سایت ها می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در یک مکان قرار داده تا کاربران بتوانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند و به منظور رفع مشکلات خود به دانلود ابزارهای مورد نیاز بپردازند. این تکنیک موجب می شود که مشتریان خرید راحت و رضایت بخش تری را تجربه نمایند.
  • پورتال های مدیریت مشتریان موجب مدیریت بهتر روابط مشتریان می شود. با افزایش تعداد مشتریان مدیریت و برقراری روابط با آن ها مسئولیت سختی خواهد بود، اما با استفاده از پورتال مشتریان می توان به راحتی این ارتباطات را مدیریت نمود و با جذب مشتریان جدید میزان سود خود را چندین برابر افزایش داد.

ویژگی های بهترین پورتال مشتریان

به همان اندازه که سفارش طراحی پورتال مدیریت مشتریان و نحوه طراحی آن حائز اهمیت است، شیوه مدیریت و توسعه پورتال نیز خیلی مهم بوده و باید به نحوی باشد که برای شرکت و مشتریان سودمند باشد. یک پورتال مدیریت مشتریان استاندارد که توسط نیروهای متخصص و با تجربه طراحی شده باشد باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد.

  • محیطی زیبا و کاربر پسند داشته باشد به طوری که مشتریان بتوانند به راحتی به خدمات و اطلاعات مورد نیازشان دست یابند و به هدف خود برسند.
  • پورتال آنلاین مشتریان باید به نحوی باشد که ارتباط میان مشتریان حفظ شود و بتوانند سوالات خود را از یکدیگر بپرسند و پاسخ دهند. به این ترتیب مشتریان تجربه کاربری بهتری خواهند داشت.
  • برخورداری از یک موتور جستجوی خوب، زیرا پورتال به معنی منبع اطلاعات مورد نیاز مشتریان است. بنابراین باید به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. در صورتی که پورتال به یک موتور جستجو مجهز باشد که تمامی محتواها و مباحث پورتال در آن دسته بندی شده باشند کاربران به راحتی می توانند با جستجو درآن فهرست به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند.
  • تقسیم بندی از دیگر ویژگی هایی است که یک پورتال مشتریان باید داشته باشد. زیرا معمولا هر یک از مشتریان محصولات مختلفی را خریداری می نمایند و در مراحل مختلفی از خرید قرار دارند و یا اینکه بعضی قدیمی و بعضی جدید تر هستند. بنابراین به اطلاعات متفاوتی نیاز دارند و با تقسیم بندی نمودن اطلاعات می توانند سریع تر موارد مد نظر خود را پیدا کنند که موجب ارزشمندی پورتال خواهد شد.

 

طراحی پورتال مدیریت مشتریان با تیم وب افرا

تیم وب افرا خدمات متنوعی را در زمینه طراحی سایت، طراحی پورتال و … انجام می دهد. از این رو می توانید طراحی پورتال مدیریت مشتریان خود را به نیروهای متخصص و با تجربه آن ها بسپارید. این مجموعه با نیاز سنجی مشتریان  و اطلاع دقیق از خواسته های آن ها به طراحی پورتال مورد نیاز آن ها به بهترین شکل ممکن می پردازد.

گروه وب افرا دارای تجربه و تخصص بی نظیری در زمینه طراحی سایت است و با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا پورتال هایی طراحی می کند که بسیار بهینه هستند و از امنیت و سرعت لود بالایی برخوردار می باشند. این مجموعه همچنین نحوه کار با پورتال مدیریت مشتریان را نیز به مشتری آموزش می دهند. بنابراین دیگر صاحبان وب سایت ها دغدغه ای در مورد نحوه کار با پورتال نخواهند داشت.

لازم است که اشاره کنیم وب افرا از پروژه های طراحی خود پشتیبانی فنی یک ساله رایگان انجام می دهد. همچنین دارای هاستینگ است و می توانید نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات کسب و کار خود را به آن ها بسپارید.

تعرفه طراحی پورتال مدیریت مشتریان

وب سایت وب افرا همواره در تلاش است که تمامی خدمات و پروژه های طراحی سایت و پورتال خود را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهند. هزینه طراحی پورتال مدیریت مشتریان به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان نوع پورتال، روش طراحی پورتال، امکانات و … اشاره نمود.

اما به طور کلی هزینه طراحی پورتال وابسته به میزان سختی و بزرگی پروژه آن می باشد. برای برآورد هزینه طراحی پورتال مدیریت مشتریان کافی است که پروپوزال خود را برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.

برای بررسی های بیشتر و اطلاع دقیق از قیمت طراحی پورتال مدیریت مشتریان و همچنین دریافت مشاوره رایگان طراحی پورتال می توانید با شماره تماس های شرکت در ارتباط باشید.

 

 

سوالات متداول

 

تفاوت پورتال با وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت با طراحی پورتال کاملا متفاوت می باشد. پورتال ها معمولا برای دسته خاصی از افراد طراحی و تولید می شوند و نیازمند به ورود اطلاعات کاربری هستند.

 

طراحی پورتال مشتریان دارای چه مراحلی است؟

پورتال ها با توجه به نوع دارای ویژگی های متفاوتی هستند، اما به طور کلی طراحی پورتال دارای مراحل برنامه ریزی، شخصی سازی، طراحی ساختار، توسعه و آزمایش است. پورتال مشتریان باید امن باشد و با رعایت اصول و قوانین طراحی شود. تیم قدرتمند و متخصص وب افرا با استفاده از بروز ترین و پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا به طراحی پورتال مدیریت مشتریان می پردازد. از این رو با اطمینان خاطر می توانید طراحی سایت و پورتال های خود را به آن ها بسپارید.

 

امکان راه اندازی پورتال مشتریان با قالب انتخابی مشتری وجود دارد؟

گروه وب افرا دارای قالب های متنوع و مدرنی برای پورتال هایی که طراحی می کند است که بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. اما با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان می تواند طراحی پورتال را با قالب انتخابی مشتری انجام دهد.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036