طراحی پورتال همایش ها یا طراحی پرتال سمینارها

برگزاری همایش ها و سمینارهای علمی گامی در جهت اغنا روحیه جستجوگری و کاوش گری برای جامعه علمی و دانشگاهی کشور است که اطلاعات بیشتری از یافته های جدید در حوزه علم و دانش کسب کنند.

سالانه همایش های متعددی در سراسر نقاط ایران و جهان برگزار می گردد و برای برگزاری هر چه بهتر این سمینارها و همایش ها استفاده از سامانه اینترنتی و پرتال اطلاع رسانی همایش ها و سمینارها ضروری است.

 

اهمیت طراحی پورتال همایش ها و سمینارها

خیلی از شرکت هایی که در حوزه های مختلف فناوری و صنعت فعالیت دارند به منظور برگزاری راحت تر همایش ها و مدیریت بهتر این مراسمات اقدام به راه اندازی پورتال همایش و سمینار نموده اند، تا به این ترتیب جامعه علمی و دانشگاهی کشور بتواند از زمان دقیق برگزاری همایش ها و سمینارها و همچنین جدید ترین اخبار و یافته های علمی مطلع شوند.

از طرفی با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان در طی یکی دو سال اخیر بیشتر همایش ها و سمینارها به صورت آنلاین برگزار می شود و امکان برگزاری حضوری این مراسمات وجود ندارد.

از این رو شرکت هایی که در کنار سایر فعالیت های خود و تولید محصولات و عرضه خدمات سالانه همایش های متعددی را برگزار می کنند می توانند با طراحی پورتال همایش ها و سمینارها آن ها را بهتر مدیریت نمایند و تجربه ای لذیت بخش را در اختیار کاربران قرار دهند.

 

اهمیت طراحی پورتال همایش ها و سمینارها-وبسایت وب افرا

 

امکانات پرتال همایش وامکانات پرتال سمینارها

طراحی پورتال همایش ها و سمینارها می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. این پرتال ها دارای قابلیت ها و امکانات متنوعی هستند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مدیریت اطلاعات عمومی همایش مثل عنوان، موضوع، معرفی، خلاصه اهداف و …
  • مدیریت اطلاعات محل برگزاری همایش شامل آدرس، صندوق پستی، عکس مکان برگزاری بر روی نقشه
  • مدیریت اطلاعات حامیان همایش .
  • مدیریت اطلاعات برگزار کنندگان همایش .
  • مدیریت اطلاعات سخنرانان کلیدی و مهم همایش .
  • مدیریت اطلاعات اخبار همایش .
  • مدیریت اطلاعات دبیرخانه همایش .
  • مدیریت اطلاعات تقویم همایش که می تواند شامل مهلت ارسال مقالات، مهلت ارزیابی و بررسی مقالات، زمان ثبت نام از متقاضیان شرکت در همایش، زمان برگزاری همایش و … باشد.

 

ویژگی های پورتال همایش ها و سمینارها

پورتال ها و وب سایت هایی که توسط تیم قدرتمند و حرفه ای وب افرا طراحی و تولید می شوند از بهترین و استانداردترین نمونه ها هستند. به طوری که می توان گفت تمامی اصول و نکاتی که باید در یک طراحی حرفه ای رعایت شود در آن ها رعایت شده است. این مجموعه مفتخر است که پورتال های موفق بسیاری را طراحی نموده و از جمله آن ها می توان به پورتال همایش ها و سمینارها اشاره نمود.

از مهم ترین ویژگی های پورتال همایش ها و سمینارها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی زیبا و کاربرپسند
  • سهولت در استفاده
  • انطباق پذیری با نیاز شما
  • میزبانی اختصاصی
  • امنیت

 

شرکت وب افرا طراحی پورتال همایش و سمینار را با بهره گیری از نیروهای متخصص و با دانش و مهارت خود به صورت بهینه و با بهترین سرعت لود ممکن طراحی می نماید.

از این رو پورتال های طراحی شده توسط این مجموعه مطابق با الگوریتم های گوگل هستند و موجب می شوند که سایت در نخستین نتایج گوگل قرار گیرد و رتبه سایت ارتقا یابد.

 

تعرفه طراحی پورتال سمینارها و همایش ها

تعرفه طراحی پورتال همایش ها و سمینارها که توسط مجموعه وب افرا انجام می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. فاکتورهای متعددی وجود دارد که بر روی هزینه نهایی طراحی پورتال و طراحی سایت اثر می گذارند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مدل و نوع سیستم طراحی پورتال، میزان سختی و بزرگی پروژه طراحی پورتال، امکانات و خدمات مورد نیاز و … اشاره نمود.

به طور کلی برای سفارش طراحی پورتال نیاز است که مشتریان پروپوزال خود را به ایمیل مجموعه وب افرا ارسال نمایند تا کارشناسان تیم وب افرا با بررسی آن به برآورد هزینه نهایی طراحی پورتال بپردازند. لازم به ذکر است که وب سایت وب افرا مجهز به هاستینگ نیز می باشد و مشتریانی که در کنار طراحی سایت اختصاصی و طراحی پورتال به فضایی جهت ذخیره سازی اطلاعات خود نیاز دارند می توانند همزمان با سفارش پورتال همایش ها و سمینارها درخواست ذخیره سازی اطلاعات در هاستینگ را نیز بدهند که میزان هزینه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی پورتال همایش ها و سمینارها و همچنین سفارش طراحی پورتال کافی است که با کارشناسان گروه وب افرا تماس برقرار نمایید و یا به بخش درخواست طراحی پورتال در سایت وب افرا مراجعه کنید و فرم مربوطه را تکمیل کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی شود و بتوانید یک پورتال مناسب جهت برگزاری و کنترل همایش ها و سمینارها راه اندازی نمایید.

 

سوالات متداول

 

طراحی پورتال همایش ها و سمینارها چقدر زمان می برد؟

تیم متخصص وب افرا همواره در تلاش هستند که پروژه های خود را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسانند و پورتالی مناسب برای مشتریان خود راه اندازی کند تا بتواند اعتماد و رضایت آن ها را جلب نماید.

معمولا کارشناسان مجموعه وب افرا پس از بررسی نیازهای پروژه زمان تحویل پورتال را به مشتریان اعلام می کنند.

 

ضرورت طراحی پورتال همایش ها و سمینارها چیست؟

با استفاده از این پورتال به راحتی می توان تمامی اقدامات لازم برای مدیریت یک سمینار علمی یا جشنواره را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت آنلاین انجام داد.

 

پورتال های همایش و سمینار وب افرا چه بخش هایی دارند؟

پورتال همایش ها و سمینار های گروه وب افرا دارای بخش های مختلفی است که از جمله آن ها می توان به بخش داروی، دریافت مقالات، دبیرخانه آنلاین، ثبت نام، سیستم صدور کارت، پنل ارسال پیامک و … اشاره نمود.

 

آیا برای پشتیبانی از پورتال باید هزینه پرداخت نمود؟

خیر، شرکت وب افرا برای تمامی پروژه های طراحی سایت و طراحی پورتال خود پشتیبانی فنی یکساله رایگان دارد و می توانید از این امکان نیز بهره مند شوید.

 

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036