شرکت طراحی پورتال گردشگری

گردشگری از مهم ترین و پول ساز ترین صنایع در هر کشوری محسوب می شود. از این رو با طراحی سایت گردشگری می توان گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا جذب نمود. با افتتاح پورتال گردشگری می توان شرایطی را فراهم نمود که گردشگران به راحتی بتوانند به خرید خدمات گردشگری بپردازند. بازار آنلاین و گرم گردشگری در ایران نشان می دهد که فعالان این حوزه برای اینکه بتوانند به رقابت با سایر رقبای خود بپردازند باید به فکر طراحی سایت پر سرعت و حرفه ای باشند. شرکت وب افرا  در کنار شماست تا با راه اندازی یک سایت  گردشگری زیبا وبی نظیر کسب و کار خود را متحول نمایید.

 

طراحی پورتال گردشگری - وبسایت وب افرا

 

چرا باید سایت گردشگری داشته باشیم؟

طراحی سایت اختصاصی برای گردشگری می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد که نشان دهنده ضرورت راه اندازی این سایت ها است. از مهم ترین علل ایجاد سایت و پورتال گردشگری می توان به موارد زیر  اشاره نمود.

 

جذب مشتریان بیشتر

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم دیگر کمتر کسی برای سفرهای داخلی و خارجی خود به آژانس های مسافرتی مراجعه می کند تا بتواند یک تور مناسب انتخاب کند. به طوری که افراد ترجیح می دهند در منزل و در کنار سایر اعضای خانواده در سایت های گردشگری مختلف جستجو کنند و با مقایسه شرایط آن ها بهترین و مقرون به صرفه ترین تورها را انتخاب نمایند. با این روش می توانند به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

 

در خواب هم کسب در آمد کنید

کمتر آژانس مسافرتی وجود دارد که به صورت ۲۴ ساعته ارائه دهنده خدمات گردشگری باشد. اما با راه اندازی وب سایت گردشگری و آژانس مسافرتی می توان با صرف هزینه کمتردر تمامی ساعات شبانه روز به ارائه خدمات به کاربران پرداخت  و سود کسب نمود.

 

مکانیزه شوید

با طراحی پورتال گردشگری می توانید کسب و کار خود را به طور کامل مکانیزه نمایید. به طوری که دیگر نیازی به ایجاد زونکن و دسته بندی اطلاعات مشتریان خود نخواهید داشت و می توانید تمامی اطلاعات خود را شامل لیست مشتریان، قیمت ها، تورها، جزئیات و …  در سایت وارد نمایید. به این ترتیب می توانید مدیریت بهتری بر کسب و کار خود داشته باشید و بیشتر تمرکز خود را بر روی فروش قرار دهید.

 

امکانات سایت گردشگری

با طراحی سایت وردپرس برای گردشگری به راحتی می توانید جاذبه های بی نظیر کشور را به سراسر جهان معرفی نمایید و با آشنایی جهانیان با امکانات تاریخی و تفریحی و آداب و رسوم ایران گردشگران بسیاری را به سفر به ایران ترغیب کنید. در پرتال گردشگری به راحتی می توان تورهایی با ویژگی های مختلف تعریف نمود و از طریق چت آنلاین و سایر راه های ارتباطی  با مشتریان در ارتباط باشید.

وب سایت های گردشگری که توسط تیم قدرتمند وب افرا طراحی می شوند دارای امکانات جامع وکاملی هستند که موجب تمایز آن ها از سایر وب سایت های گردشگری شده است. از جمله امکانات این سایت های گردشگری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • معرفی جاذبه های گردشگری و تفریحی ایران
  • معرفی جاذبه های تاریخی ایران
  • ایجاد وبلاگ به منظور به اشتراک گذاری جدیدترین مقالات و اخبار گردشگری
  • معرفی تمامی تورها
  • ایجاد گالری تصاویر
  • معرفی بهترین اقامتگاه ها و هتل های ایران
  • رزرو آنلاین اقامتگاه و هتل، تور و ..
  • ارائه خدمات ویزا
  • امکان ارائه مشاوره آنلاین به کاربران
  • امکان پرداخت آنلاین برای رزرو تمامی تورها

 

ویژگی های مهم در طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت اختصاصی برای گردشگری باید حتما توسط تیم های قدرتمندی مانند وب افرا صورت گیرد. زیرا زیبایی سایت گردشگری از جمله فاکتورهایی است که باید توجه ویژه ای به آن نمود و نیروهای غیر متخصص نمی توانند طراحی سایت را به خوبی انجام دهند. هنگامی که پورتال گردشگری دارای زیبایی ظاهری باشد کاربران بیشتری جذب سایت شده و ترافیک و فروش آن افزایش می یابد .

از دیگر ویژگی های مهم که باید سایت های گردشگری داشته باشند طراحی ریسپانسیو است، زیرا خیلی از کاربران در سراسر جهان به غیر از کامپیوترهای شخصی از پلتفرم های دیگری استفاده می کنند. از این رو خیلی اهمیت دارد که سایت به صورت ریسپانسیو طراحی شود. نیروهای متخصص شرکت وب افرا تمامی این موارد را در طراحی پورتال های گردشگری رعایت می کنند.

مجموعه با سابقه و حرفه ای وب افرا طراحی سایت های گردشگری را بهره گیری از بروز ترین فناوری های روز دنیا و توجه به الگوریتم های گوگل به نحوی طراحی می کند که سایت سرعت لود وامنیت بالایی داشته باشد. به طوری که وب سایت گردشگری در نخستین نتایج گوگل به کاربران معرفی شود. به این ترتیب صاحبان سایت های گردشگری می توانند میزان سود و درآمد خود را چندین برابر افزایش دهند.

 

هزینه طراحی سایت گردشگری

سایت وب افرا سفارش طراحی سایت های گردشگری می پذیرد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه خود طراحی سایت ها را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمتی مناسب انجام می دهد. وب افرا طراحی سایت ها را با استفاده از سه روش:

  • طراحی سایت با وردپرس
  • طراحی سایت اختصاصی با وردپرس
  • طراحی سایت با سیستم اختصاصی

 

انجام می دهد که هزینه هر یک از آن ها با توجه به امکانات و خدماتی که دارند متفاوت است. البته هزینه طراحی سایت گردشگری با توجه به میزان سختی پروژه و امکاناتی که نیاز دارید تعیین می شود. اگر می خواهید از هزینه طراحی پورتال گردشگری مطلع شوید کافی است که پروپوزال خود را برای وب سایت وب افرا ارسال نمایید تا کارشناسان مجموعه میزان هزینه پرتال گردشگری را برآورد کنند و به شما اطلاع دهند.

 

سوالات متداول

 

چگونه طراحی پورتال گردشگری را به وب افرا بسپاریم؟

اگر شما نیز یک آژانس مسافرتی دارید و یا اینکه می خواهید یک آژانس مسافرتی آنلاین راه اندازی نمایید نیاز به راه اندازی وب سایت گردشگری دارید. برای طراحی بهترین و حرفه ای ترین وب سایت کافی است که برای مشاوره طراحی سایت و سفارش آن با شماره تماس های مجموعه وب افرا تماس حاصل نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن کسب و کار خود را متحول کنید. علاوه بر این برای سفارش طراحی پورتال گردشگری به تیم وب افرا می توانید به بخش طراحی پرتال سایت مراجعه نمایید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

 

زمان تحویل سفارش طراحی پورتال گردشگری چقدر خواهد بود؟

زمان دقیق سفارش طراحی پورتال گردشگری کاملا وابسته به نوع سفارش شما و امکاناتی است که برای پورتال خود نیاز دارید. کارشناسان مجموعه با بررسی شرایط پروژه شما قبل از انجام پروژه زمان دقیق تحویل پورتال را به شما اطلاع می دهند.

 

چگونه پورتالی مناسب کسب و کار خود سفارش دهیم؟

مشاوران و کارشناسان تیم طراحی سایت وب افرا از طریق راه های ارتباطی مختلفی مانند چت آنلاین، تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمیل و … در کنار شما خواهند بود و می توانید از مشاوره های رایگان آن ها استفاده کنید تا بتوانید بهترین پرتال را برای کسب و کار خود سفارش دهید. همچنین می توانید با مشاهده نمونه پورتال هایی که تا کنون طراحی شده اند دید بهتری کسب کنید و تصمیم نهایی را بگیرید.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036