لطفا امتیاز دهید

امروزه بسیاری از سایت ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنند. یکی از آن دسته از سایت هایی که به کمک این سیستم مدیریت محتوا طراحی می شوند سایت های آموزش آنلاین هستند، سایت های آموزش آنلاین برای اینکه بتوانند به بهترین نحو خدمات آموزش آنلاین خود را به کاربرانشان منتقل نمایند می بایست از افزونه های مخصوصی به همین منظور استفاده نمایند از این رو قصد داریم تا در این مقاله به معرفی افزونه های کاربردی وردپرس برای ایجاد سایت آموزش آنلاین بپردازیم تا در صورتی که شما بازدید کنندگان گرامی قصد راه اندازی سایتی در زمینه آموزش آنلاین را راه اندازی نمایید بتوانید با بهره گیری از این افزونه ها بهترین خدمات را به بازدید کنندگان خود ارائه نمایید. با بخش آموزش وردپرس وب افرا همراه باشید.

افزونه های کاربردی وردپرس برای ایجاد سایت آموزش آنلاین

افزونه لرن پرس (LearnPress)

اولین افزونه ای که قصد معرفی آن را داریم افزونه لرن پرس می باشد، این افزونه یکی از جامع ترین افزونه ها برای راه اندازی سایت های آموزش آنلاین می باشد. با استفاده از افزونه لرن پرس می توانید تمام نیاز های خود را برای راه اندازی یک سایت آموزش آنلاین تامین نمایید. این افزونه می تواند برای شما شرایط فروش آنلاین دوره های آموزشی را برای شما فراهم می کند. همچنین می توانید به کمک این افزونه نسبت به برگزاری آزمون های آنلاین اقدام نمایید. شما می توانید با استفاده از افزونه لرن پرس وردپرس خود را به یک پلتفرم جامع آموزش آنلاین تبدیل نمایید تا پس از اینکه کاربر هر دوره آموزشی را طی نمود و آزمون مربوط به آنرا به اتمام رسانید بتوانید برای وی گواهینامه صادر نمایید. از ویژگی های منحصر به فرد این افزونه نیز می توان به پشتیبانی آن از زبان فارسی و همچنین درگاه های پرداخت ایرانی اشاره نمود.

افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه CoursePress

می توان چنین گفت که افزونه کورس پرس از لرن پرس بسیار کمتر می باشد و تاکنون توانسته است تنها ۳ هزار دانلود را در مخزن وردپرس به نام خود به ثبت برساند این در حالی است که همانند افزونه لرن پرس از قابلیت های بسیار حرفه ای و کاملی برخوردار می باشدو می توانید به کمک آن یک سایت آموزش مجازی حرفه ای را راه اندازی نمایید. از افزونه کورس پرس با ووکامرس سازگاری بسیار مناسبی داشته و می توان از آن برای فروش محصولات و خدمات نیز به خوبی استفاده نمود. با استفاده از افزونه کروس پرس می توانید در سایت آموزشی خود آزمون آنلاین با فرمت های مختلف ایجاد نمایید، همچنین پس از پایان هر دوره آموزشی برای شرکت کنندگان دوره گواهینامه های مربوطه را صادر و در اختیار آنها قرار دهید. در بخش دیگری از کارایی های این افزونه آمده است که می توانید برای کاربران خود پس از هر آزمون کارنامه های اختصاصی صادر نمود که در مجموع می تواند رضایت حداکثری را برای مشتریان شما به ارمغان آورد. این افزونه نیز به زبان فارسی ترجمه شده است و شما می توانید بدون نگرانی از این قضیه این افزونه را نصب و راه اندازی نمایید.

افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه LearnDash

شاید بتوان افزونه LearnDash را یکی از حرفه ای ترین افزونه ها در زمینه راه اندازی سایت آموزشی دانست، این افزونه در کنار فراهم آوردن شرایط مناسب برای راه اندازی یک سایت آموزشی حرفه ای برای شما، یک پنل حرفه ای نیز در اختیار هر کاربر قرار می دهد که می تواند اطلاعات مربوط به خود را در آن مشاهده و بررسی نماید. با استفاده از این افزونه شما می توانید آموزش های خود را زمانبندی کنید به صورتی که کاربر ابتدا یک دوره را سپری نموده و بعد مجوز دیدن دوره بعد به وی داده شود. افزونه LearnDash  سازگاری بسیار بالایی با بسیاری از افزونه های محبوب و کاربردی را دارد و شما می توانید در کنار آن از ووکامرس ، درگاه های بانکی و … نیز استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های افزونه LearnDash  می توان به رسپانسیو بودن آن و امکان نمایش محتوای آن در موبایل نیز اشاره نمود.

افزونه  WPLMS

افزونه  WPLMSنیز یکی دیگر از افزونه های راه اندازی سایت آموزشی می باشد، با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود تا در سایت خود پنل هایی را برای اساتید در نظر گرفته تا در صورتی که به واسطه آنها فروشی را تجربه نمودید پورسانت هر یک از آنها را به حسابشان واریز نمایید. همچنین هر دانش پذیر نیز این امکان را خواهد داشت که در پنل خود اطلاعات تحصیلی خود را مشاهده نماید. شما در پنل مدیریت خود نیز امکاناتی را تجربه خواهید نمود که شاید در هیچ یک از افزونه های راه اندازی سایت آموزشی آنها را تجربه نکرده باشید، از جمله این امکانات می توان به ارائه تمرینات آنلاین به کاربر و برگزاری آموزن آنلاین برای سنجش دانش فعلی شخص اشاره نمود.

افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه های کاربردی وردپرس

سخن آخر

در این بخش تلاش کردیم تا با معرفی برترین افزونه های کاربردی وردپرس برای ایجاد سایت آموزشی شما را راهنمایی نماییم تا در صورتی که قصد دارید با طراحی وب سایت آموزشی نسبت به ارائه آموزش های خود به کاربرانتان اقدام نمایید بتوانید به راحتی این کار را انجام داده و در کنار کسب درامد از این راه به گسترش روز افزون علوم مختلف نیز کمک نمایید.

دانلود فایل پی دی اف افزونه های کاربردی وردپرس

 

مطالب مرتبط

در حال حاضر وب سایت ها به یکی از اصلی ترین منابع برای دسترسی به اخبار روز، مطالب علمی و حتی تامین وسایل مورد نیاز زندگی روزمره همه ما تبدیل شده است. با توجه به گسترش روز افزون استفاده

امروزه با فراگیر شدن دنیای اینترنت در بین مردم، بسیاری از کسب و کار ها خدمات و کالا های خود را به صورت اینترنتی در فروشگاه های اینترنتی در اختیار مردم قرار می دهند. طراحی […]

تاثیر سرعت لود سایت بر سئو سایت سرعت لود سایت مدت زمانی است که طول می‌کشد تا یک صفحه وب بارگذاری شود. سرعت بارگذاری یک صفحه یا وبسایت توسط عوامل مختلفی تعیین می‌شود و روی […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036