شرکت وب افرا – طراحی وب سایت | شرکت طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل

برگه و نوشته در وردپرس چه تفاوتی با هم دارند؟

برگه و نوشته در وردپرس چه تفاوتی با هم دارند؟

لطفا امتیاز دهید

نوشته ها و برگه ها در وردپرس اطلاعات و راهنمایی هایی را در اختیار بازدیدکننده می گذارند. ولی برگه و نوشته چه تفاوتی با هم دارند؟ آیا بین برگه و نوشته تفاوتی وجود دارد؟ در این مقاله از آموزش وردپرس به بررسی تفاوت های بین برگه و نوشته می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

برگه و نوشته در وردپرس چه تفاوتی با هم دارند؟/ فرق بین برگه و نوشته در وردپرس

ابتدا برای بررسی فرق بین برگه و نوشته در وردپرس باید بدانیم برگه چیست؟ یا نوشته چیست؟

  1. برگه در وردپرس چیست؟

برگه نوعی از محتوا در وردپرس است که به صورت ایستا و ثابت در یک صفحه ایجاد می گردد و به تاریخ و زمان حساس نیست و گاها برای مدت طولانی در سایت باقی می ماند. ویژگی های برگه عبارتند از:

   از برگه های وردپرس در چه مواقعی استفاده کنیم؟

اگر محتوایی که می خواهید در وب سایت قرار دهید به بروز رسانی نیاز ندارد و محتوای مورد نظرتان لازم است مدت زیادی در وب سایت قرار بگیرد؛ از برگه برای ثبت آن استفاده کنید. به عنوان مثال برای ساختن صفحه ی درباره ما، تماس با ما، قوانین وب سایت و … باید از برگه استفاده کنید.

  1. نوشته در وردپرس چیست؟

برای تولید محتوای بلاگ، مقاله های خبری و محتواهایی که وابسته زمان هستند از نوشته در وردپرس استفاده می کنیم. ویژگی های نوشته عبارتند از:

از نوشته های وردپرس در چه مواقعی استفاده کنیم؟

وقتی که قصد دارید محتوایی را بسازید و طبق زمان بندی مشخصی آن را منتشر نمایید و سپس بعد از مدت زمانی آن را  بروزرسانی نمایید باید از نوشته استفاده کنید. به عنوان مثال برای وب سایت ها و وبلاگ ها حتما باید تولید محتوا کنید و این تولید محتوا را باید با استفاده از نوشته ها انجام دهید. وب سایت های تجاری باید حوادث شرکت، خبرهای شرکت، اطلاعات در مورد جلسه ها و زمان های آن را به کمک نوشته انجام دهند. وب سایت های خبری هم به طور معمول بیشتر اطلاعات را از طریق نوشته در وب سایت خود قرار می دهند.

نکته: نوشته ها باید حتما امکان ثبت نظر توسط کاربران را داشته باشند اما در مورد برگه ها مجبور نیستید ثبت نظر برای کاربران را باز بگذارید.

برگه و نوشته در وردپرس چه تفاوتی با هم دارند؟

  1. شباهت های برگه و نوشته در وردپرس

بین برگه و نوشته در وردپرس شباهتی هایی وجود دارد که تعدادی از آنها را عنوان می کنیم:

  1. مقایسه ی تفاوت های برگه و نوشته با استفاده از جدول

تا اینجا برگه و نوشته را تعریف کردیم و شباهت های بین آنها را بیان کردیم و در این قسمت جدولی را درج کرده ایم که در آن تفاوت های بین برگه و نوشته بیان شده است که دارای ۳ فیلد می باشد:

  1. تفاوت بین سئوی برگه و نوشته در چیست؟

در این قسمت باید بگوییم که برگه و نوشته هر دو با توجه به قوانین سئو، امکان بهینه شدن دارند. بنابراین تفاوت زیادی بین سئوی برگه و نوشته وجود ندارد و فقط بروزرسانی منظم نوشته ها در سئو موثر است که در مورد برگه صدق نمی کند. رعایت موارد زیر بدون توجه به نوع محتوا ضروری است.

  1. سوالات متداول در مورد تفاوت بین برگه و نوشته

سوالات متداول در هر زمینه ای وجود دارد که با پاسخ به آنها می توان به بخشی از نیازهای کاربران پاسخ داد. سوالهای مهم و ضروری در این مبحث عبارتند از:

  1. صفحه اصلی وبسایت باید برگه باشد یا لیستی از نوشته‌ها؟

پاسخ به این سوال به فعالیت و نوع درخواست شما بستگی دارد؛ اگر وب سایتی مبتنی بر اخبار و مقاله ها دارید باید صفحه ی اصلی خود را روی نوشته ها متمرکز نمایید ولی اگر وب سایتی فروشگاهی و مرتبط با خدمات دارید بهتر است صفحه ی اصلی شما متشکل از برگه ها باشد.

  1. چه تعداد نوشته و برگه می‌توان ایجاد کرد؟

همان طور که اشاره کردیم تعداد برگه و نوشته محدودیتی ندارد و هر چقدر بخواهید می توانید برگه و نوشته ایجاد کنید.

برگه و نوشته در وردپرس چه تفاوتی با هم دارند؟

خروج از نسخه موبایل