لطفا امتیاز دهید

یکی از بهترین مزیت های وردپرس داشتن افزونه های متعدد در آن می باشد، این افزونه ها، ابزارهای عالی برای اضافه کردن و گسترش قابلیت های وردپرس هستند. تعداد افزونه ها یا همان پلاگین های وردپرس روز به روز در حال افزایش است. هر کدام از این پلاگین ها دارای کارایی و ویژگی خاصی هستند، بنابراین تعدادی از آنها بر دیگر افزونه ها برتری دارند. مشخص شدن بهترین افزونه های وردپرس از سوی متخصصان در این زمینه انجام شده است. همانطور که گفتیم هر روز بر آمار افزونه های وردپرس افزوده می شود، از این رو در هر سال تعدادی از آنها به عنوان بهترین افزونه های وردپرس معرفی می شوند، در این مقاله ما قصد داریم به معرفی ۱۴ افزونه برتر وردپرس برای وب سایت های حرفه ای بپردازیم، اگر شما برای وب سایت خود به دنبال بهترین افزونه های وردپرس هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی ۱۴ افزونه برتر وردپرس برای وب سایت های حرفه ای

با نصب افزونه های وردپرس می توانید ویژگی ها و کارکردهای جدیدی را در وب سایت وردپرسی خود ایجاد کنید. به طور کلی وردپرس به همراه افزونه های خود دارای ارزش و اهمیت می باشد. با این وجود نمی توان از تمام افزونه ها برای وب سایت ورد پرسی خود استفاده کنید، به دلیل این که برخی از آنها با هم در تداخل هستند و نصب بیش از حد پلاگین ها باعث تخریب وب سایت وردپرسی شما می شود، بنابراین بهتر است در انتخاب افزونه های وردپرس دقت کنید. در این مقاله ما به شما تعدادی از بهترین افزونه های وردپرس را معرفی می کنیم تا بتوانید با آنها به صورت بهینه کار کنید.

  • افزونه Yoast SEO

همانطور که می دانید سئو سایت در کسب رتبه نتایج موتورهای جست و جو مانند گوگل بسیار مهم می باشد، بنابراین لازم است برای کسب رنک بالا در نتایج جست و جوهای گوگل از افزونه های مناسب سئو در وردپرس استفاده کنید. افزونه Yoast SEO یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای بهبود دهنده سئو در وردپرس است که در بین صاحبان وب سایت های مختلف محبوبیت بالایی به دست آورده است.

بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس

  • افزونه Everest Forms

اگر به دنبال رضایت کاربران وب سایت خود هستید، باید یک فرم تماس برای آن ایجاد کنید، تا کاربران از طریق آن بتوانند با شما در تماس باشند. افزونه Everest Forms بهترین گزینه برای ایجاد فرم تماس برای وب سات های بزرگ و حتی وب سایت های کوچک می باشد، این افزونه در سال ۹۷ از سوی متخصصین به عنوان یکب از بهترین افزونه های وردپرس شناخته شد.

افزونه Everest Forms یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد صفحه تماس می باشد، که به دلیل مزیت های مهم آن مانند قابلیت استفاده برای موبایل، عملکرد راحت و سریع؛ برای مثال از طریق کشیدن و رها کردن می توان به راحتی فرم مورد نظر خود ایجاد کرد، رایگان بودن، ایجاد فرم های نامحدود بدون هیچ گونه محدودیتی، قابلیت ویرایش تنظیمات ایمیل و … تاکنون بیش از ۴۰۰۰۰ نصب فعال داشته است.

  • افزونه Disable Comments

گاهی اوقات صاحبان وب سایت های مختلف به دلایلی نمی خواهند برای بخش هایی از وب سایت خود دیدگاه یا نظراتی را منتشر کنند، به همین دلیل استفاده از افزونه Disable Comments در بین صاحبان وب سایت ها به دلیل غیر فعال کردن نظرات و مدیریت دیدگاه ها از محبوبیت و کاربرد زیادی برخوردار است.

بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس

  • افزونه Broken Link Checker

نبود لینک های خراب و شکسته شده یکی از مواردی که مربوط به سئوی سایت می شود، بنابراین اگر می خواهید سئوی سایت شما از رتبه بالایی برخوردار شود، بهتر است از افزونه Broken Link Checker استفاده کنید، این افزونه پس از فعال شدن با سرعت بالایی به بررسی لینک های خراب و شکسته شده در بین صفحات، پست ها، برگه ها و دیگر بخش های وب سایت می پردازد و با اطلاع دادن به شما به بهبود سئوی وب سایت شما کمک زیادی می کند. این افزونه به دلیل ویژگی های ممتازی که دارد در سال ۹۷ به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس شناخته شده است.

  • افزونه Wordfence Security

یکی از موارد مهم برای هر وب سایتی، امنیت آن می باشد به همین دلیل صاحبان وب سایت ها امنیت را در اولویت کارهای خود قرار می دهند، میزان امنیت در سایت های مختلف با توجه به میزان اهمیت آنها با یکدیگر متفاوت است. روش های بسیاری زیادی برای ایجاد امنیت در وردپرس وجود دارد، اما به دلیل اهمیت آن باید در انتخاب روش مناسب بسیار دقت کرد، تا بتوان به خوبی از وب سایت محافظت کرد. افزونه Wordfence Security یکی از بهترین و قدرتمندترین افزونه های وردپرس در حوزه امنیت می باشد، این افزونه به صورت رایگان و با قابلیت های متعددی که دارد، امنیت را برای وب سایت شما در برابر هکرها و نرم افزارهای مخرب ایجاد می کند.

بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس

  • افزونه Envira Gallery Lite

همان طور که می دانید تصاویر باعث جذابیت وب سایت ها می شوند، بنابراین استفاده از تصاویر برای جذابیت و درک بالاتر کاربران از مطالب سایت شما ضروری می باشد. افزونه حرفه ای و کاربردی Envira Gallery Lite در وردپرس به شما امکان راه اندازی و استفاده از گالری تصاویر برای وب سایت را می دهد. از قابلیت های این افزونه می توان به نمایش تصاویر به صورت Light Box، نمایش سریع و ساده تصاویر و سرعت لود بالای تصاویر اشاره کرد.

  • افزونه MailChimp

از طریق ساخت خبرنامه در وردپرس می توانید اطلاعات و خبرهای خود را که مربوط به معرفی و یا بررسی و نقد محصولات است، به صورت کلی به کابرانی که در سایت خبرنامه عوض هستند ارسال کنید. با استفاده از افزونه قدرتمند و حرفه ای Mailchimp for wordpress می توانید خبرنامه وردپرسی را برای خود ایجاد کنید، این افزونه به دلیل استفاده راحت و آسان در بین کاربران برای بازاریابی اینترنتی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

  • افزونه AddToAny Share Buttons

از این افزونه وردپرس برای اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی استفاده می شود، افزونه AddToAny Share Buttons در مخزن وردپرس قرار گرفته است. در بیش از ۵۰۰۰۰۰ سایت فعالیت می کند، به طور کلی می توان گفت این دکمه پلاگین در سایت وردپرس دارای محبوبیت بالایی می باشد و توانسته است رتبه ۷/۴ را کسب نماید.

بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس

  • افزونه  Simple Social Icons

تمام صاحبان وب سایت های بزرگ و حتی وب سایت های کوچک، برای گسترش و رونق کسب و کار خود به دنبال اشتراک گذاری مطالب خود در شبکه های اجتماعی هستند. افزونه Simple Social Icons به شما امکان ساخت آیکون شبکه های اجتماعی در وردپرس را می دهد، که شما و کاربران از طریق کلیک بر روی آن می توانید مطالب وب سایت را به اشتراک بگذارید. این افزونه کاربردی و رایگان در سال ۹۷ به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس معرفی شد و تا کنون بیش از ۲۰۰۰۰۰ نصب فعال داشته است.

  • افزونه Redirection

یکی دیگر از بهترین افزونه های وردپرس که در سال ۹۷ از سوی متخصصین انتخاب شد، افزونه Redirection می باشد، این افزونه همان طور که از نام آن پیدا است برای ارجاع و یا انتقال دادن استفاده می شود. از این افزونه وردپرس می توان برای انتقال و راهنمایی کاربران به صفحات خاص و یا آدرس های جدید استفاده کرد.

  • افزونه Duplicator

افزونه Duplicator در مخزن وردپرس، افزونه ای مناسب برای جا به جایی سایت از یک مکان به مکان دیگر می باشد. از این افزونه می توان برای پشتیبان گیری وب سایت های وردپرسی استفاده کرد. این پلاگین حرفه ای به شما این امکان را می دهد که از تمام محتوا و جزئیات وب سایت خود یک نسخه کپی و بکاپ تهیه کنید.

  • افزونه Google Analytics by MonsterInsights

افزونه رایگان و حرفه ای Google Analytics by MonsterInsights یکی از بهترین افزونه های وردپرس می باشد، که از طریق آن می توانید مطالب و محتوای خود را با توجه به نیازهای کاربران بهبود بخشید. این افزونه وردپرسی با گردآوری مطالب و اطلاعات و گزارش آنها به صورت نموداری و جامع به شما کمک زیادی می کند. به طور کلی می توان گفت می توان با استفاده از این افزونه آمار گوگل آنالیتیکس را در پیشخوان سایت به نمایش گذاشت.

بهترین افزونه های وردپرس

بهترین افزونه های وردپرس

  • افزونه Woocommerce

این افزونه یکی از افزونه های رایگان و کاربردی وردپرس است، که برای ساخت فروشگاه اینترنتی از آن استفاده می شود. افزونه ووکامرس مانند یک فروشگاه اینترنتی امکانات مختلفی مانند نمایش انواع محصولات، مدیریت محصولات اولیه، ارسال و دریافت محصولات و … را ارائه می دهد.

  • افزونه Pretty Links

گاهی اوقات ممکن است با آدرس ها و لینک های طولانی در نوار آدرس مرورگر برخورد کرده باشید، برای معرفی صفحه مورد نظر خود این آدرس های طولانی علاوه بر ظاهر نامناسب کار شما را سخت می کنند. یکی از بهترین راه کارها در این مواقع کوتاه سازی لینک ها با استفاده از افزونه کاربردی Pretty Links می باشد، بنابراین با کوتاه سازی لینک ها، می توان به زیبا سازی و سئوی سایت کمک کرد.

نتیجه گیری

در انتها باید بگوییم تعدادی از افزونه های وردپرس هر سال به عنوان بهترین افزونه انتخاب می شوند. در این مقاله تعدادی از این افزونه ها  را بررسی کردیم. همیشه گزینه ها و افزونه های مختلف را بررسی کنید و افزونه متناسب با نیاز خود را انتخاب نمایید.

مطالب مرتبط

رنگ یک عنصر طراحی اساسی است که ما در همه جا در زندگیمان مانند هر وبسایتی که بازدید می کنیم و یا برنامه ای که استفاده می کنیم، آن را میبینیم. در حال حاضر شما […]

سوالی که در وهله ­ی اول در ذهن کاربران شکل می گیرد این است که الکسا چیست؟ و چرا بهبود رتبه الکسای سایت ضروری است؟ الکسا محصولی از آمازون است که رتبه بندی وب­سایت ها […]

با توجه به اینکه امروزه وب سایت های بسیاری در زمینه های مختلف راه اندازی شده اند مبحث سئو بیش از پیش دارای اهمیت شده است به نحوی که در حال حاضر سئو را می توان به عنوان اولویت تمامی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036