لطفا امتیاز دهید

نحوه افزایش حداکثر اندازه آپلود فایل در وردپرس

بسته به شرکتی که برای خرید هاست انتخاب می کنید و بسته به package انتخابی هر یک از شما حداکثر محدودیت آپلود فایل را در صفحه Media Uploader در وردپرس خود مشاهده خواهید کرد.  برای بعضی  ۲ مگابایت است که به وضوح برای فایل های رسانه ای مانند (audio / video) کافی نیست.  اکثر تصاویر زیر ۲ مگابایت است،بنابراین فقط برای تصاویر این میزان حجم مناسب است. در این مقاله به شما و کسانی که طراحی سایت با استفاده از وردپرس را انتخاب کرده اند نشان خواهیم داد که نحوه افزایش حداکثر اندازه آپلود فایل در وردپرس چگونه است.

توجه: این یک آموزش متوسطه است و ممکن است با برخی از هاست ها کار نکند که در این صورت شما باید از ارائه دهنده سرویس میزبانی خود برای پشتیبانی درخواست کنید.

۱- فایل Function تم ها

مواردی وجود دارد که ما مشاهده کردیم که فقط با اضافه کردن کد زیر در فولدر تابع ، شما می توانید حجم آپلود را افزایش دهید:

theme function

theme function

۲- ایجاد یا ویرایش فایل PHP.INI

در اکثر موارد یک فایل php.ini را در دایرکتوری خود نخواهید دید.  اگر شما آن را نمی بینید، یک فایل با نام php.ini ایجاد کنید و آن را در پوشه ریشه آپلود کنید.  در آن فایل کد زیر را اضافه کنید:

 

PHP.INI

PHP.INI

این روش برای بسیاری از کاربران کار می کند.

۳- htaccess Method

برخی افراد سعی کرده اند با استفاده از روش htaccess که با تغییر فایل htaccess. در دایرکتوری ریشه، شما می توانید حداکثر اندازه بارگذاری در WordPress را افزایش دهید.  فایل htaccess. را در پوشه ریشه باز کنید یا ایجاد کنید و کد زیر را اضافه کنید:

 

htaccess Method

htaccess Method

باز هم مهم است که ما تاکید کنیم که اگر شما در یک بسته میزبانی مشترک هستید، این تکنیک ها ممکن است کار نکند.  در این صورت، شما باید با ارائه دهنده میزبانی وب خود تماس بگیرید تا حد مجاز آپلود  برای شما افزایش یابد.

مطالب مرتبط

امروزه بسیاری از سایت ها از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنند. یکی از آن دسته از سایت هایی که به کمک این سیستم مدیریت محتوا طراحی می شوند سایت های آموزش آنلاین هستند، سایت […]

نوشته ها و برگه ها در وردپرس اطلاعات و راهنمایی هایی را در اختیار بازدیدکننده می گذارند. ولی برگه و نوشته چه تفاوتی با هم دارند؟ آیا بین برگه و نوشته تفاوتی وجود دارد؟ در […]

افزایش امنیت وردپرس | جلوگیری از هک شدن وردپرس و چند تکنیک قوی برای جلوگیری از author scan در وردپرس و جلوگیری از نفوذ هکرها به سایت شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036