لطفا امتیاز دهید

برآمد باد صبح و بوی نوروز ******* به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال وهمه سال******* مبارک بادت این روز و همه روز

 

در رسوم ایرانی ،‌ یکی از زیباترین و پرنشاطترین مراسم ، جشن باستانی نوروز است که جایگاه ویژه ای بین ایرانیان دارد که از دیرباز تا کنون در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه ای دارد .

ما نیز پیشاپیش این جشن بزرگ را به ایرانیان سراسر دنیا تبریک عرض نموده و سال خوب و خوش و سرشار از موفقیت را برای همه عزیزان ، ازخداوند منان مسئلت داریم .

 

تیم وب افرا به مناسبت این جشن باستانی ، شرایط ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که تا در این روزهای پر از شادی ، بر شادی شما عزیزان بیافزایید تا سهمی را در شادی شما عزیزان داشته باشیم .

از ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ ( آخرین روز از سال ۱۳۹۶ ) به مدت یک ماه ( تا آخر فروردین ۱۳۹۷ ) ،‌ برای سرویس های خود از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در نظر دارد و سفارشهای ثبت شده دز این بازه زمانی ،‌ شامل این تخفبف ها خواهد شد .

 

خبر دیگر اینکه تیم طراحی وب سایت وب افرا در ایام نوروز ( تعطیلات نوروزی ) نیز بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهد بود .

مطالب مرتبط

بهترین زبانهای برنامه نویسی دنیا ، معرفی زبانهای برنامه نویسی مطرح سال ۲۰۱۹ ، چه زبانی برنامه نویسی را برای پروژه استفاده کنم ؟

در حال حاضر با توجه به زندگی در دنیای دیجیتال، طراحی یک سایت برای کسب و کار بزرگ و حتی کسب و کار کوچک یک ضرورت است. اگر شما صاحب کسب و کار هستید ولی […]

امروزه برای طراحی سایت ها، نرم افزار های زیادی وجود دارند که امکانات و ویژگی های مختلفی دارند و همین تعدد آن ها موجب شده است طراحان در انتخاب آن ها دچار سردرگمی شوند. انتخاب […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. فروشگاه مدروز گفت:

    تخفیف بهاره شرکت وب افرا فقط واسه طراحی وب سایته ؟ من می خوام یک اپلیکشن فروشگاهی برام طراحی کنین تو این ماه با تخفیفش چقدر باید هزینه کنم ؟ ماه های دیگه چقدر ؟

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036