این روزها به حدی از اهمیت سرعت وب سایت در سئو و تاثیر آن در رتبه بندی نتایج گوگل صحبت شده است که می توان گفت یک ضرورت برای صاحبان وب سایت ها محسوب می شود.

سایت هایی که دارای رتبه لود بالاتری هستند و کاربران زمان کمتری برای لود شدن آن ها منتظر می مانند جز نخستین نتایج پیشنهادی گوگل قرار می گیرند. به همین دلیل تمامی صاحبان وب سایت ها در تلاش هستند که با کمک نیروهای متخصص سرعت لود سایت خود را افزایش دهند.

تیم قدرتمند وب افرا خدمات متنوعی را در زمینه طراحی سایت، اپلیکیشن، پورتال و … ارائه می دهد و افزایش سرعت لود سایت نیز از دیگر خدمات ارزشمند این مجموعه است.

چرا افزایش سرعت سایت اهمیت دارد؟

مطالعات و تحقیقات انجام شده توسط StrangelLoop نشان می دهد که یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه وب سایت می تواند به کاهش۷% آمار فروش،کاهش ۱۱% بازدید صفحات و همچنین ۱۶ %رضایت مشتریان منجر گردد.

بنابراین هر میلی ثانیه سرعت بارگذاری سایت می تواند در موفقیت آن و افزایش میزان رضایت کاربران موثر باشد.

علاوه بر این سرعت لود سایت از جمله مهم ترین موارد موثر در سئو و رتبه بندی سایت توسط موتورهای جستجو است. بنابراین تمامی سایت هایی که می خواهند در رقابت با رقبای خود موفق شوند و پیشی بگیرند باید اقدماتی در جهت افزایش سرعت لود سایت خود انجام دهند.

توجه داشته باشید که این امر نیاز به دانش و تخصص کافی دارد و صاحبان وب سایت ها و افرادی که دارای مهارت کافی در این زمینه نیستند نمی توانند به خوبی عمل نمایند. از این رو بهتر است که ارتقا سرعت لود سایت خود را به نیروهای متخصص و با تجربه بسپارند تا بتوانند بهترین نتایج را دریافت کنند.

نحوه چک کردن سرعت سایت

شاید در نگاه اول هنگامی که وارد وب سایت خود می شوید احساس کنید که سرعت لود بسیار خوبی دارد. در صورتی که این تصور ناشی از فرایند کش مرورگر است.

در واقع حافظه کش مرورگر هنگامی که وارد یک سایت می شوید آدرس آن را ذخیره نموده تا در مراجعات بعدی سایت با سرعت بالاتری لود شود. بنابراین سرعت واقعی سایت را مشاهده نکرده اید و برای تشخیص سرعت واقعی سایت می توان از ابزارهای مختلفی استفاده نمود.

یکی از مهم ترین وظایف مدیران سایت ها کنترل سرعت سایت است. شرکت معتبر و نام آشنا وب افرا با استفاده از پیشرفته ترین و جدید ترین ابزارهای تعیین سرعت سایت به بررسی وضعیت وب سایت ها می پردازد و بهترین راهکارها و روش ها در جهت بهبود و بهینه سازی سئو سایت و افزایش سرعت آن انتخاب و پیاده سازی می کند.

این مجموعه با اقدامات صحیح و اصولی خود کمک می کند که سایت شما به بهترین نحو ممکن بهینه سازی شود و رنک بالایی دریافت نماید.

نیروهای وب افرا با تکیه بر الگوریتم های گوگل و پیروی از آن ها از روش هایی جهت بالابردن سرعت سایت استفاده می کنند که نتایج مثبتی برای وب سایت ها دارد و می تواند موجب افزایش سود آوری آن ها از طریق جذب کاربران و مشتریان بیشتر به سایت شود.

نحوه چک کردن سرعت سایت-وبسایت وب افرا

راهکارهای افزایش سرعت سایت

با همکاری گروه قدرتمند وب افرا و سپردن پروژه های بهینه سازی سئو سایت خود به آن ها می توانید سرعت لود سایت خود را منفجر نمایید و بالاترین رتبه ها را در موتورهای جستجو کسب کنید.

جالب است که بدانید به طور میانگین بالغ بر ۵۳ درصد کاربران اگر بیش از ۳ ثانیه لود شدن سایت طول بکشد آن سایت را ترک خواهند کردد.

اما وب افرا با ترفندها و روش هایی که استفاده می کند موجب می شود که مدیران وب سایت ها دیگر این دغدغه را نداشته باشند و با اطمینان خاطر به کنترل سایر بخش های مدیریتی سایت خود بپردازند. از جمله روش های افزایش سرعت سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انتخاب بهترین هاست

هاست نقش مهم و کلیدی در سرعت لود سایت دارد و می توان با انتخاب بهترین هاست ممکن سرعت لود سایت را چندین برابر افزایش داد.

توجه داشته باشید که هاست های اشتراکی چندان گزینه مناسبی برای این منظور نیستند و بهتر است از هاست های معتبر داخلی و خارجی استفاده شود. لازم است که اشاره کنیم شرکت وب افرا دارای هاستینگ می باشد که می توانید ذخیره سازی دیتا و اطلاعات سایت خود را نیز به آن ها بسپارید.

  • بهینه سازی تصاویر

تصاویر، ویدئوها و فایل های چند رسانه ای امروزه توانسته اند کاربران را بیشتر تحت تاثیر قرار دهند و جذب سایت نمایند، به همین دلیل مدیران سایت ها نیزتمرکز خاصی بر روی این موضوع دارند.

اما معمولا این فایل ها دارای حجم بالایی هستند که می توانند سرعت لود سایت را کاهش دهند. البته با بهینه سازی تصاویر می توان سرعت لود سایت و سئو آن را بهبود بخشید و از آسیب رسیدن به سایت جلوگیری نمود. بنابراین باید تا حد امکان بدون پایین آمدن کیفیت تصاویر حجم آن ها را کاهش داد.

  • فشرده سازی فایل های JSوCSS

امروزه به منظور زیبا سازی ظاهر وب سایت ها از فناوری هایی مانند جاوا اسکریپت و CSS خیلی استفاده می شود . این فایل ها موجب افزایش حجم صفحات سایت خواهند شد. بنابراین نیاز است که در کنار زیبا سازی ظاهری سایت فایل های JS وcss را فشره نمایید تا حجم کمتری داشته باشند و به این ترتیب سرعت لود سایت را بالا ببرید.

  • انتخاب قالب مناسب

انتخاب قالب بهینه و مناسب نیز می تواند در افزایش سرعت لود سایت موثر باشد. قالب های متعددی برای سایت های ورد پرسی وجود دارد اما در این میان برخی از آن به صورت اصولی کد نویسی شده اند و کاملا بهینه می باشند. از این رو با استفاده از آن ها می توان سرعت لود سایت را افزایش داد.

  • بهینه سازی نمودن صفحه اصلی

اگر چه تولید محتوا موجب می شود که صفحه اصلی سایت در لحظه اول ورود کاربر در مقایسه با صفحه مطلب بازدید چندانی دریافت ننماید. اما اکثر کاربران پس از ورود به سایت و مطالعه مطالب مورد نظر خود از صفحه اصلی سایت نیز بازدید می کنند. بنابراین نیاز است که صفحه اصلی سایت بهینه سازی و دسته بندی شود تا سرعت لود خوبی داشته باشد.

  • بهره گیری از CDN و شبکه توزیع محتوا

با استفاده از شبکه توزیع محتوا می توان شرایطی را فراهم نمود که محتواهای غیر استاتیک از نزدیک ترین مکان به هر سرور لود شوند. این مسئله نقش مهمی در سرعت لود شدن صفحه سایت دارد.

  • افزایش امنیت سایت

با افزایش امنیت سایت می توان از تزریق کدهای مخرب به سایت جلوگیری نمود و به این ترتیب سرعت لود سایت را افزایش داد. بنابراین می توان گفت امنیت سایت به صورت غیر مستقیم در سرعت آن موثر است.

کارشناسان مجموعه وب افرا با ارزیابی وضعیت سئو و سرعت وب سایت ها از تکنیک های ذکر شده در بالا و سایر متدها استفاده می کنند تا  وب سایت را به بهترین حالت ممکن برسانند و تحولی در کسب و کار مالک آن ایجاد نمایند. جهت دریافت مشاوره رایگان افزایش سرعت سایت و .. کافی است که با کارشناسان تیم وب افرا تماس حاصل نمایید.

هزینه خدمات افزایش سرعت لود سایت

یکی از خدماتی که توسط شرکت وب افرا ارائه می شود افزایش سرعت لود سایت  و بهینه سازی سئو سایت است. تعرفه افزایش سرعت لود سایت با توجه به نوع وب سایت و وضعیت سرعت آن و همچنین رتبه آن در موتورهای جستجو متفاوت می باشد. هر چقدر که این پروژه بزرگ تر و سنگین تر باشد و به اقدامات بیشتری نیاز داشته باشد قطعا دارای هزینه بالاتری خواهد بود.

به طور کلی برای برآورد هزینه افزایش سرعت لود سایت باید وب سایت توسط نیروهای متخصص مجموعه مورد ارزیابی قرار گیرد تا هزینه نهایی را اعلام نمایند.

سوالات متداول

چگونه افزایش سرعت لود سایت خود را به وب افرا بسپاریم؟

  • برای سپردن بهینه سازی سئو سایت خود و افزایش سرعت لود سایت به شرکت وب افرا می توانید با مراجعه وب سایت شرکت و بخش ثبت سفارش فرم مربوطه را تکمیل نمایید و یا اینکه با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

شرکت وب افرا چه خدماتی را ارائه می دهد؟

  • شرکت طراحی سایت وب افرا در جهت رفع نیاز کاربران و صاحبان کسب و کارها خدمات متنوعی را ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، بهینه سازی یا سئو، موشن گرافیک و … اشاره نمود.
سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036