سئو و بهینه سازی سایت یکی از مهترین و بهترین راه های رسیدن به نتیجه خوب در گوگل و کسب درآمد بیشتر است.

سئو سایت بطور کلی شامل بهینه کردن مقالات سایت ، بهینه کردن محصولات سایت ، بهینه کردن عکس های سایت و بهینه کردن کد های سایت می شود. که تمام این مراحل با هم می تواند نتیجه ی خوبی در نتایج موتور جستجوی گوگل رقم بزنه و شما سهم بیشتری از بازدیدکنندگان رو داشته باشید و کسب و کارتون رو گسترش بدید.

 

سئو سایت بهترین راه برای رسیدن به صفحه اول گوگل

همانطور که می دانید ، دنیای دیجیتال سهم بزرگی از زندگی و درآمد ها رو تحت تاثیر قرارداده و خرید ها ، مبادلات ، خدمات ، خبر ها و … بصورت آنلاین در دسترس قرار گرفتن و این امر باعث شده رقابت برای رسید به نتایج اول موتور های جستجو که مهمترین و محبوب ترین آن موتور جستجوی گوگل می باشد ، بیشتر شود.

 

در بعضی از مشاغل (مثل : سایت گردشگری ، سایت خبری ، سایت فروشگاهی ، سایت تخفیفان ، سایت دانلود آهنگ ، سایت دانلود فیلم) بدون بهینه سازی سایت بسیار دشوار است رسیدن به نتایج صفحه اول گوگل رسیدن و باید از متخصصان سئو در این زمینه کمک گرفت تا با راهنمایی های متخصصان سئو ، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

سئو و بهینه سازی مقالات – چرا مقالات را بهینه کنیم ؟

برای رسیدن به بهترین نتیجه در گوگل نیاز است در مرحله اول ، مقالات سایت را بهینه کنیم . گوگل در آخرین بروز رسانی های خود اعلام نموده ، بیشتر به محتوای سایت ( توضیخات محصول و مقالات وبلاگ ) اهمیت می دهد و دیگر به کلمات کلیدی هایی معرفی (متا تگ کیورد) شده توجه نمی کند. اهمیت به محتوا باعث شد تا محتوای بهینه و کاربردی تولید شود و مدیران سایت بیشتر به محتوای کاربر پسند اهمیت دهند. با اهمیت محتوا از بوجود آمد سایت های فیک و با محتوای بی کیفیت جلو گیری شده. سئو سایت و بهینه کردن مقالات یا بهینه کردن محصولات میتونه تاثیر زیادی در رشد سایت شما داشته باشد.

 

سئو عکس و تاثیر بهینه سازی عکس در رشد سایت

گوگل به عکس ها موجود در سایت اهمیت می دهد. اول اینکه وجود عکس در مقاله باعث می شود گوگل آن مقاله را یک مقاله کامل و شرح تصویری درنظر بگیرد.

بهینه بودن تصاویر باعث افزایش سرعت لود سایت می شود . سرعت لود سایت هم برای گوگل بسیار مهم است.

 

بهینه سازی سایت

تمامی موتورهای جست و جوی بزرگ مانند گوگل ، یاهو و بینگ ، وب سایت ها و مطالب منتشر شده در دنیای مجازی را برحسب محبوبیت آنها در بین کاربران و تعداد کلیک های که کاربران بر روی آن سایت ها دارند رتبه بندی می کنند .

 

بهینه سازی سایت | بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت | بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت مجموعه تکنیک هایی است که بر روی سایت ها اعمال شده و با استفاده از آنها ارزش سایت برای موتورهای جست وجو بالا رفته و جایگاه بالاتری در لیست جستوجوها پیدا خواهند کرد .به عبارتی با بهینه کردن سایت میزان بازدیدکنندگان آن  افزایش یافته ودر بین کاربران به شهرت ویژه ای خواهد رسید .

 

در واقع بهینه سازی سایت در پشت پرده سایتان انجام می گیرد و یک روند سیستماتیک است که باعث بهبود عملکرد سایتتان و رسیدن به اهداف کسب وکار شما میشود .اهداف یک وب سایت بسته به نوع کسب وکارها ،مخاطبان و مشتریان هدف با هم متفاوت است لذا بهینه سازی آنها نیز باهم تفاوت خواهد داشت به عنوان مثال اهداف بهینه سازی یک سایت فروشگاهی با یک سایت حقوقی متفاوت خواهد بود .

 

 

فرآیند بهینه سازی یا بهینه سازی نرخ تبدیل یک فرآیند مداوم است که در طول زمان باعث بالارفتن ارزش و ارتقای سایت شما می شود و قبل از بهینه سازی باید دو نکته ی مهم را درنظر گرفت یکی اینکه قصد بازدید کننده وب سایت شما چیست و دوم ارتباط اهداف کسب و کار شما با اهداف بازدید کننده سایتتان چگونه است

 

پس از اینکه اولویت کسب و کارشما و بازدیدکنندگان سایتتان را مشخص کردید می توانید اقدام به بهینه سازی کردن کنید

شرکت طراحی و بهینه سازی سایت وب افرا با داشتن متخصصین مجرب در زمینه ی طراحی و بهینه سازی وب سایت ها و با سابقه درخشان دراین زمینه قادر است مطابق با اهداف مورد نظرمشتریان عزیز به صورت حرفه ای سایت شما  را بهینه سازی نموده و آن را در لیست بالاترین رتبه درجستجوها بیاورد .

 

یکی از شاخصه های وب افزار ، داشتن تیم بهینه سازی قوی و مجرب از افراد کار آزموده که دانشی حاصل از سالها تجربه در زمینه سئو سایت و کلیه فرایندهایی که موجب افزایش بازدید سایت است ، می باشد .

 

 

 

سیستم مدیریت محتوا وردپرس

سیستم مدیریت محتوا وردپرس

بهینه سازی سایت وردپرسی

لازم به ذکر است که ما تخصص ویژه ای در بهینه سازی سایت وردپرسی داریم و تا به حال بیش از ۳۰۰ وب سایت با سیستم مدیریت وردپرس را بهینه سازی داخلی کرده که مشتریان ما نمونه های بارزی را در وب سایت ما خواهید یافت .

جهت مشاوره رایگان ، با ما در تماس باشید .

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036