لطفا امتیاز دهید

چه چیزی در یک وب سایت جدید باید انجام شود تا رتبه بندی یک آن را در موتورهای جستجو  بهتر سازد ؟ در این مقاله چند نکته برای وب سایت های تازه کار جهت به دست آوردن رتبه بهتر در موتورهای جستجو و نکاتی در رابطه با سئو گرد آوری کرده ایم . با ما همراه باشید .

بیشتر اوقات به نظر می رسد که گوگل سایت های جدید را در ۶ ماه اول یا شاید هم بیشتر نادیده بگیرد . الگوریتم های پیچیده و مخفی گوگل جهت جلوگیری از بالا رفتن وب سایت های جدیذ در رتبه بندی طراحی شده اند و این موضوع به عنوان sandboxing شناخته می شود .

پس چه چیزی به صاحبان وب سایت های جدید در برطرف ساختن این مشکل کمک می کند و می تواند رتبه بندی سایت آنها را بهبود ببخشد ؟

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

چگونه وب سایت های جدید رتبه هایشان بهبود می یابد ؟

دقیقا مشخص نیست که گوگل با وب سایت های جدید چه می کند اما معمولا مشاهده شده است که یک وب سایت جدید ؛

  • برای مدت ۶ ماه تا یک سال کمتر در لیست موتورهای جستجو نشان داده می شود .
  • در یک مدت زمان کوتاه به رتبه های بالایی دست می یابد .
  • به طور متناوب از لیست موتور جستجو ظاهر یا پنهان خواهد شد .

منظور از وب سایت جدید ، یک وب سایت با یک دامنه و نام تجاری جدید است . بنابراین یک طراحی وب سایت جدید و با راه اندازی مجدد سایت به این بحث مرتبط نیست .

مواردی که در رتبه بندی سایت های جدید تاثیر دارند

گوگل توضیح نمی دهد که چه مواردی در رتبه بندی تاثیر دارند اما به نظر می رسد موارد زیر در نظر گرفته می شوند :

  • وب سایت های جدید در ۲۴ ساعته شبانه روز می آیند و می روند ( بنابراین آنها در یک دوره ی آزمایشی قرار می گیرند ) . در هر حال منطقی است اگر سایت های جدید برای اثبات خودشان کمی زمان بگذارند .
  • سایت های جدید توسط گوگل به عنوان یک بازار آزمایشی در نظر گرفته می شوند . در صورتی که بازدید کنندگان آنها را به صورت متناوب دوست داشته باشند ، گوگل آنها را بیشتر بر جسته می کند .
  • وب سایت های قبلی از حرکت نایستاده اند – آنها به طور فعال در جهان مجازی در حال حرکت اند .
  • برخی از تجارت ها و یا کلمات کلیدی بسیار رقابتی تر از دیگر کلمات هستند و احتمالا بهبود رتبه های موتور جستجو خیلی سخت تر خواهد بود .

قوانینی که در واقع هستند روشن می کند که چرا سایت های جدید نتایج متفاوت و غیر قابل پیش بینی در لیست موتورهای جستجو دارند . واضح است که سایت هایی که سالهاست ایجاد شده اند و محتوای خوب با بروز رسانی منظم دارند ، موقعیت عالی در موتورهای جستجو خواهند داشت .

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

در سایت های جدید چه نکاتی سبب موفقیت خواهند شد ؟

  • طراحی سایت را به کمک تیمی حرفه ای انجام دهید و آن را به اجرا در آورید . این بدان معنا نیست که صفحه ی ساده را بارگزاری کنید . بلکه باید صفحات ریسپانسیو و جذاب توسط تیمی مجرب طراحی شود .
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما در یک موضوع متمرکز باشد – منحصر به فرد باشد ( گوگل هیچ ارزشی برای محتوای کپی شده از سایت های دیگر قائل نیست .)
  • در اسرع وقت وب سایت خود را ارتقا دهید و اجرا کنید. متأسفانه این بدان معنا نیست که هر چیزی یا یک صفحه برگزاری ساده را پرتاب کند – به این معنی است که دیگر نیازی به ارسال پیام غلطی به گوگل نیست.
  • محتوای شما باید برای مخاطبان مورد نظر مفید و آموزنده باشد – به طور کلی این به این معنی است که محتوای شما باید بر اساس آنچه مخاطبان شما میخواهند بدانند، به جای آنچه فکر میکنید  باید بگویید.
  •  اهمیت کلمات کلیدی را بیاموزید – محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی بنویسید .
  •  اصول بهینه سازی موتورهای جستجو و چگونگی هدف گذاری بر کلمات کلیدی را یاد بگیرید ، مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما دوستدار موتور های جستجو است و محتوای شما به صورت مفهومی کد گذاری شده است، بنابراین گوگل می تواند محتوای شما را ارزیابی کند.
  • اساسا کلمات کلیدی آن چیزی است که مردم برای جستجو استفاده می کنند – بنابراین برای رتبه خوب شما باید محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی بنویسید، با استفاده از کلمات مورد نظر مخاطبان شما در هنگام جستجو
  • از کلمات کلیدی کم رقابت استفاده کنید . وب سایت هایی وجود دارند که به وسیله ی کلمات کلیدی کم رقابت در عرض چند هفته به گوگل می آیند و در باین کلمات رقابت سختی وجود ندارد.
  • کلمات کلیدی وسیعی را جهت افزایش شانس خود برای رسیدن به رتبه های بالا انتخاب کنید .
  •  عنوان SEO، URL صفحه وب و Meta Description خود را با دقت طراحی کنید . این موارد همان چیزی است که در صفحه ی نتایج گوگل مشاهده می شود .
  •  اطمینان حاصل کنید که google می داند که سایت شما وجود دارد – یک راه خوب برای انجام این کار گرفتن یک لینک از وب سایت های دیگر است . همچنین Google Analytics (نظارت بر بازدیدکنندگان سایت و غیره) و Google Search Console ( مشکلات سایت خود و غیره  را با آن چک کنید) را به سایت خود اضافه کنید.
  •  محتوای خود را به طور منظم تغییر دهید ( ترجیحا با اضافه کردن محتوای جذاب بیشتر ) به این صورت شما سعی می کنید به گوگل نشان دهید که یک سایت دینامیک و پویا دارید که ارزش دیدن را دارد .
  • لینک های مرتبط با وب سایت خود را بسازید، اما مراقب باشید – لینک های بد، شبکه های پیوند نامناسب، لینک های خریداری شده نا مناسب می توانند به وب سایت شما آسیب برسانند .
  • از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان استفاده کنید و بازار هدف خود را گسترده تر سازید.

شرکت طراحی سایت وب افرا با بهره گیری از کادری متخصص آماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت به مشتریان گرامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط

طراحی اپلیکیشن اندروید ، ساخت اپلیکیشن اندروید و برنامه نویسی اپلیکیشن android وب افرا و شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید به همراه سایت طراحی اپلیکیشن و همچنین طراحی اپلیکیشن اندروید با سرعت زیاد و قیمت مناسب از توانایی های وب افرا

همان طور که می دانید هر کسب و کار و تجارتی برای موفقیت و دیده شدن نیاز به معرفی از طریق تبلیغات دارد. امروزه با همگانی شدن اینترنت، مناسب ترین شیوه تبلیغات و معرفی خدمات […]

بسیاری از افراد هنگام جستجو برای یافتن یک شرکت طراحی سایت در بررسی تخصص های آن ها به مشکل می خورند. در این مقاله نکاتی را ارائه می دهیم تا به شما کمک نماید بهترین تصمیم را بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. محمد گفت:

    سلام
    تشکر بابت مقاله ی خوبتون
    میخواستم هزینه ی طراحی سایت زو بدونم
    و میخواستم بدونم هزینه ی سئو چقدر میشه
    مثلا میخوام سایتم با سه کلمه ی (دانلود موزیک٫دانلود موزیک جدید٫ دانلود اهنگ شاد)سطر اول گوگل باشه لطف میکنید هزینه ی سئو‌برای این سه کلمه رو بگین

  2. Ali گفت:

    سلام وقت بخیر،لطف میکنین هزینه ی بهینه سازی سایت رو بگین؟
    و اینکه فقط با سئو میشه رتبه ی سایت رو تغیر داد یا مواردی دیگه ای هم در رتبه ی سایت تاثیرگذار

    1. سلام
      طراحی سایت بر پایه ی سئو میتونه در بهینه سازی سایت موثر باشه
      و اینکه هزینه ی طراحی سایت به نوع سایت و امکاناتی که مدنظر است بستگی داره

  3. saze gistar گفت:

    سلام
    لطف میکنین هزینه ی بهینه سازی سایت رو بگین
    من‌یه سایت در خصوص فروش اهن الات دارم
    میخواستم سایتم با سه کلمه ی خرید تیراهن خرید تیرچه و خرید اهن الات ساختمانی صفحه ی اول باشه

    1. سلام
      باید رقابت سنجی بشه بهتره برای اطلاع بیشتر از فرم تماس با ما فرم موجود رو پر کنید

  4. حسین گفت:

    سلام
    ممنون از مقاله ی خوبتون
    میشه گفت امروزه سایت هایی که به درستی سئو شدند ودر موتور جست و جوی گوگل در صفحات اول قرار دارند از درامد خوبی برخوردار هستند
    مخصوصا سایتای موزیک و گردشگری که صفحه ی اول باشن
    من خودم شنیدم سایتی مثل لست سکند وقتی یه بنز میخواد تو سایتش بزاره یه مبلغ نجومی بابت تبلیغات میگیره

  5. زهرا گفت:

    سلام
    مقالتون در خصوص بهینه سازی سایت عالی بود

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036