لطفا امتیاز دهید

همه ی ما میدانیم که در دنیای امروز اگر نتوانیم کاربران هدف خود را پیدا کنیم ، قطعا در فروش و ارائه خدمات به مشکل خواهیم خورد و این موضوع نه تنها کار شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد ، بلکه منجر به شکست آن کسب و کار نیز خواهد شد !

 

 

 

اما چگونه میتوان بازار را به دست گرفت و خدماتی را ارائه کرد که دقیقا همان چیزی است که مشتری نیاز دارد ؟

اگر شما بدانید که مشتری شما دقیقا به دنبال چه چیزی میگردد و کاربر را به محتوا ، محصول و خدمات مورد نیازش برسانید ، نزدیک به ۱۰۰% فروش خواهید داشت و آن مشتری به هدف خود دست یافته است ، اما چگونه این اتفاق می افتد ؟

بله ، سئو مارکت را میتوان گزینه ی مناسب برای این موضوع دانست که جادوی جذب مشتری است !

 

 

 

سئو مارکت چیست ؟

سئو مارکت را میتوان دایره ای از کلمات با وسعت ذهن افراد دانست که در هر زمان قابل افزایش است ، یعنی شما در هر زمان به لیستی از کلمات دست میابید که نیاز کاربر در مورد محصول و یا خدمات شما مورد استفاده قرار می دهد ، این کلمات با توجه به نیاز بازار آماده سازی میشود ، به طور مثال میتوانید کلمه بهینه سازی سایت را در نظر بگیرید که در نگاه اول این کلمه میتواند یک کلمه مهم برای هدف گذاری ما باشد اما در کنار این کلمه ، چه کلماتی مورد جستجو قرار میگیرد ؟

 

 

 

 

 

 

 

در زیر لیستی از کلماتی که کاربران مورد جستجو قرار میدهند ( در هول محور همین کلمه ) برای شما لیست شده است تا ببینید چه بازار بزرگی از کلمات را در بر میگیرد :

  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  • بهینه سازی سایت چیست
  • بهینه سازی سایت وردپرس
  • بهینه سازی سایت برای موبایل
  • بهینه سازی سایت در گوگل
  • بهینه سازی سایت رایگان
  • بهینه سازی سایت ارزان

 

اگر به کلمات بالا دقت کنید و خود را در مقام یک کاربر که در جستجوی یک بهینه ساز سایت است ، قطعا به چنین گزینه هایی خواهید رسید .

حال دقت کنید که اگر شما بعنوان مدیر یک کسب و کار بتوانید با دایره واژگانی که کاربران شما مورد جستجو قرار میدهد در جستجوهای اول گوگل قرار بگیرید ، چه نتیجه ی فوق العاده ای را تجربه می کنید !

 

اگر دقت کنید ، لیست کلمات بدست آمده بصورت هدفمند بوده و در برخی موارد با زیرکی خاصی گلچین شده است ، این کلمات از کجا می آیند و تعرفه سئو مارکت به چه صورتی خواهد بود ؟

وب افرا با داشتن تیم مجرب در زمینه بهینه سازی سایت ، استراتژی فروش شما را تغییر خواهد داد و شما را در بازاریی نامحدود از دایره واژگانی که کاربران به دنبال آن هستند ، در صفحات اول گوگل به نمایش خواهد گذاشت .

 

 

مطالب مرتبط

در افزونه وردپرس بخش ها و گزینه های مختلفی وجود دارد، که از هر کدام به منظور خاصی استفاده می شود. یکی از این گزینه ها در وردپرس برگه نام دارد، ممکن است تا به […]

فریم ورک لاراول ( Laravel ) ، یک چارچوب منبع باز با زبان تحت وب PHP است که ساختار MVC (مدل، ویو ، کنترل) را دنبال می کند و ساختار کد نویسی شفاف و قابل فهم ، یکی از بهترین

چه چیزی در یک وب سایت جدید باید انجام شود تا رتبه بندی یک آن را در موتورهای جستجو  بهتر سازد ؟ در این مقاله چند نکته برای وب سایت های تازه کار جهت به […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036