لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی انلاین

موضوعاتی که پیش از سفارش طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی باید از آنها آگاه باشید .

طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی از موضوعات پر طرفدار این روزها می باشد که سروصدای زیادی به پا نموده است . این  برنامه های کاربردی موفقیت های زیادی را در جهان کسب نموده اند و هر روزه شاهد سفارشات بسیاری از افراد گوناگون هستیم که به ساخت و طراحی اپلیکیشن اسنپ متمایل می باشند.

آگاهی از رقیبان

پیش از راه اندازی اپلیکیشن درخواست تاکسی این موضوع را مد نظر قرار دهید که جایگاه شما در بازار در چه مکانی قرار دارد ؟ سپس منطقه ای را که می خواهید این عمل را انجام دهید مشخص کنید . برای نمونه در صورتی که شهر مورد توجه شما بسیار کوچک است، نیازی به این اپلیکیشن وجود ندارد . وب افرا بیش از ساخت برنامه درخواست تاکسی همه ی جوانب مورد نظر طرح شما را می سنجد و همچنین وب افرا در زمینه ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و طراحی دیگر اپلیکیشن ها کارآمد می باشد.

تامین خودروی مناسب برای این کار

هر خودرویی برای تاکسی مناسب نیست . بایستی به تامین خودروی مناسب همت بگمارید .

آگاهی از مزیت رقابتی

اکنون برنامه های کاربردی درخواست تاکسی بسیاری موجود هستند که در کار خود موفقیت لازم را دارند، مزیت شما برای انتخاب  از سوی مشتری چیست؟ آیا قابلیت برتری در قیاس با سایر برنامه های کاربردی دارید که می توانید به مشتری ارائه نمایید که بتوانید او را به شمت خود جلب کنید؟

نقشه و موقعیت جغرافیایی

در شرایط فعلی قابلیت هایی که مبتنی بر موقعیت جغرافیایی هستند نقش به سزایی در اپلیکیشن های درخواست تاکسی بر عهده دارند . GPS و نقشه گوگل برای پیدا نمودن سریعترین و آسان ترین مسیر شما را یاری می رساند و در وقت شما نیز صرفه جویی می شود .

اتصال به دستگاه پرداخت

این موضوع بسیار برای شما کارامد است . هزینه بر مبنای مبدا تا مقصد سفر تعیین می شود و به شکل برخط  به وسیله ی اپلکیشن پرداخت می شود و نیازی به همراه داشتن پول خرد از سوی کاربران و مشتریان نیست . تعرفه طراحی اپلیکیشن بستگی به گزینه های انتخابی شما در هنگام سفارش دارد برای آشنایی بیشتر روی لینک کلیک کنید.

طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی

طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی

خصوصیات ضروری اپلیکیشن درخواست تاکسی

  • صفحه ثبت / ورود: ارائه ی ادغام رسانه های اجتماعی به منظور ثبت نام بهترین راه است ، هرچند  گزینه ایمیل هم مناسب است.
  • رابط کاربری رزرو: یک صفحه نمایش که در آن کاربر بتواند اطلاعات سفر خود را وارد نماید .
  • محاسبه ی فاکتور اجازه می دهد تا هزینه ی سفر پیش از درج سفارش را براورد نمایید .
  • امتیاز و ارزیابی راننده: نظر مشتریان در باره ی راننده، سفر و وسیله نقلیه را بررسی نمایید .
  • پیام رسانی به راننده جهت حل و فصل جزئیات و مشخص نمودن محل دقیق.
  • پرداخت: کاربران می توانند کرایه را به صورت پرداخت اپلیکیشن پرداخت نمایند . کاربران می توانند اطلاعات کارت های اعتباری خود را به صورت ایمن پس از یک بار پرداخت ذخیره نمایند .
  • اعلان ها: کاربر از تمام موارد آگاه می شود و اطلاعات لازم در باره ی سفر خود مثل مدل ماشین، رنگ، شماره روی صفحه  و زمان تخمینی ورود به مقصد را کسب می کند .
  • پیشینه ی استفاده از تاکسی: جزئیات سفرهای قبلی نمایش داده می شود ، علاوه بر این می توانید مجددا همان سفر قبلی را با یک کلیک رزرو نمایید (برای مثال، برای رفت و آمد روزمره از سرکار به منزل).

برخی از خصوصیات اپلیکیشن تاکسی ، تاریخ ورود، اطلاعیه ها، پشتیبانی و پیام رسانی و نیز خصوصیات منحصر به فرد دیگر در ساخت و طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی هم وجود دارند :

  • خصوصیات و شرایط راننده تاکسی : راننده ها باید پیش از شروع به کار مشخصاتشان ثبت شود. برای نمونه مجوز و شماره فرد هنگام ثبت نام  ارائه شود . همچنین باید عملکرد و وضعیت آنها را در قابلیت دسترسی و برنامه ریزی تنظیم گردیده و ارائه شود.
  • سفارش: اطلاع رسانی به همراه اطلاعات در مورد رزرو جدید – پرداخت، جزئیات مسیر و و لغو سفارش و غیره باید  در نظر گرفته شود .
  • ناوبری بهترین پیشنهاد مسیر را برای مسافر ارائه می نماید .
  • برآورد: قیمت سفارش با تخفیف (در صورت موجود بودن) بایستی در نظر گرفته شود .
  • گزارش ها با نگاه سریع به آمار سفر، درآمد و حقوق و دستمزد ارائه می شوند .
طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی

طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی

اگر خواهان سفارش طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی ، طراحی اپلیکیشن اندروید  و … هستید بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید و یا گزینه ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن در بخش طراحی را انتخاب کنید و فرم مربوطه را پر نمایید. کارشناسان وب افرا برای پاسخ گویی به سوالات شما در خدمتتان هستند .

مطالب مرتبط

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه با توجه به رشد روز افزون استفاده از موبایل و بالا رفتن تعداد کاربران گوشی همراه هوشمند و تبلت ها عبارت اپلیکیشن و یا اپ نیز رواج گسترده ای یافته است. […]

دانستن اینکه برای سفارش طراحی اپلیکیشن تلفن همراه چه ملزمات و چه پیش نیاز هایی وجود دارد ، بسیار ضروری است و این عامل به تنهایی میتواند هم مفهوم و هم کاربرد پذیری شفافتری را ارائه نماید .

امروزه دستگاه های هوشمند مثل گوشی های هوشمند و تبلت ها و . . . در بین مردم فراگیر شده اند و اکثر مردم دارای یکی از این دستگاه های هوشمند هستند که اکثر کارهای […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. یاسر ایمانی گفت:

    سلام به برنامه مثل اسنپ میخوام بدون محدودیت مصافت سفر و قابلیت رزرو تاکسی از طرف مسافر.به صورت چکی پرداخت میکنم،هزینه برنامه رو.
    با تشکر

    1. با سلام و احترام

      لطفا از طریق فرم درخواست و سفارش اقدام نمایید تا راهنمایی لارم انجام گیرد .

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036