لطفا امتیاز دهید

امروزه برای هر کسب و کاری یک اپلیکیشن وجود دارد .از بازی و سرگرمی گرفته تا کاربردی ترین و ساده ترین مسائل روزمره زندگیمان که برای هرکدام یک اپلیکیشن  قدرتمند و مناسب طراحی شده است. اما در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا کشور های خارجی می توانند به شرکت های ایرانی برای طراحی اپلیکیشن اعتماد کنند ؟ و همچنین به بررسی اپلیکشن های محبوب در جهان که توسط شرکت های ایرانی طراحی شده اند بپردازیم.در ادامه با وب افرا همرا باشید. 

طراحی اپلیکیشن خارجی توسط شرکت های ایرانی

مهم ترین نکات برای طراحی اپلیکیشن برای مشتریان خارج از کشور

شاید برایتان سوال باشد که آیا امکان طراحی اپلیکیشن برای مشتریان خارج از کشور توسط ایرانی ها و شرکت های ایرانی وجود دارد ؟ با بررسی چند نکته به این سوال پاسخ خواهیم داد. اولین نکته جلب اعتماد مشتری های خارجیست که مطمئنا سخت ترین مرحله کار است. شرکت هایی که سابقه طولانی و همچنین کار های قوی تری داشته اند می توانند این اعتماد را جلب کنند. برای مثال اپلیکیشن بازار از اپلیکیشن های قدرتمندی است که شهرت جهانی دارد و روزانه میلیون ها بازدید دارد. نکته دوم در زمینه کار با مشتری های خارجی استفاده از به روز ترین متد های برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن خواهد بود. شبکه های اجتماعی و همچنین وب سایت شرکت می توانند در این امر کمک بسزایی داشته باشند.شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که هم اکنون با کشور های خارجی کار می کنند و در این امر هم بسیار موفق هستند. نکته بعدی استفاده از برنامه نویس های قدرتمند و در کلاس جهانی و شناخته شده در جهان  می باشد که همین موضوع باعث جلب اعتماد شرکت های خارجی خواهد شد.

همکاری با شرکت های ایرانی با توجه به نرخ ارز

در وضعیت کنونی کشور ایران و با توجه به نرخ ارز ، همکاری کشور های خارجی با شرکت های ایرانی برای طراحی اپلیکیشن و همکاری های مشابه در زمینه دیجیتال مارکتینگ میتواند بسیار به صرفه باشد.افرادی که نیاز به اپلیکیشن های خارجی در زمینه های خبری فروشگاهی یا حتی سرگرمی دارند می توانند با همکاری با شرکت های داخل ایران در بسیاری از هزنه ها صرفه جویی کنند و اپلیکیشن های با کیفیتی را در اختیار داشته باشند. با توجه به کیفیت بالای اپلیکیشن های طراحی شده توسط شرکت های ایرانی و همچنین تکنولوژی های استفاده شده برای طراحی اپلیکیشن ها ، فرصت طلایی در اختیار شرکت های خارجی قرار دارد تا بتوانند کسب . کار خود را در سطح بین المللی گسترش دهند.

طراحی اپلیکیشن خارجی

شرکت وب افرا از شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می کند و اپلیکیشن های قدرتمندی هم را طراحی کرده است که می توانید در قسمت نمونه کار ها این اپلیکیشن ها را مشاهده و بررسی کنید. وب افرا با استفاده از به روز ترین متد های برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن و همچنین قالب های خلاقانه آماده خدمت رسانی به مشتریان در کشور های خارجی می باشد . 

مطالب مرتبط

معرفی امکانات سایت فروشگاهی طراحی وبسایت فروشگاهی فواید بسیار زیادی دارد. از افزایش مشتریان بالقوه گرفته تا دیده شدن بیشتر محصولات، فروش بالاتر و برندسازی برای فروشگاه. اما لازمه‌ی همه‌ی این‌ها این است که این […]

تیم ما ارائه دهنده طراحی و توسعه وب سایت وردپرسی کامل است که شامل نام تجاری، بهینه سازی موتور جستجو و تمرکز بر روی افزایش بازدید کنندگان است. تیم طراحی ما از تکنولوژی و کدها […]

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی با بدست آورد تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی آغاز می شود و سپس با در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز شما و عقد قرارداد طراحی سایت فروشگاهی ادامه میابد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036