لطفا امتیاز دهید

اگر با کمی در مورد طراحی سایت و فضای وب اطلاعات داشته باشید حتما نام وردپرس و طراحی سایت با وردپرس را شنیده اید. وردپرس سیستم مدیریت محتوا (CMS) اوپن سورس یا متن باز است که می توانید به صورت رایگان از ان استفاده کنید. وردپرس در سال ۲۰۰۳ به دست چند کد نویس خلاق ساخته شد و چندی بعد مورد استقبال زیادی قرار گرفت. با بیشتر شدن کاربران وردپرس، کدنویسان نیز  امکانات و ویژگی بیشتری را به این سیستم مدیریت محتوا اضافه کردند. در ابتدا سیستم های مدیریت محتوای دیگری هم مثل جوملا و دروپال پیشرفت زیادی داشتند اما در سالهای اخیر وردپرس توانسته فاصله خود را با رقیبانش بیشتر کند و سهم بالایی از بازار را در دست بگیرد.

طراحی سایت با وردپرس – طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت با وردپرس راحت ترین راه ممکن برای راه اندازی وب سایت وردپرسی اختصاصی خود است که بدون نیاز به دانش و مهارت کدنویسی می توانید وب سایت وردپرسی خود را داشته باشید. نحوه ی طراحی سایت وردپرس با استفاده از پنل مدیریت محتوای وردپرس است که تمامی امکانات اولیه را برای راه اندازی وب سایت وردپرسی در اختیار شما قرار می دهد .

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

طراحی اختصاصی سایت وردپرس

پنل مدیریت محتوای وردپرس با فراهم آوردن امکانات زیاد به راحتی به طراحان و علاقه مندان اجازه می دهد که وب سایت اختصاصی خود را طراحی و داشته باشند و حتی می توان برای طراحی اختصاصی وردپرس از قالب های آماده استفاده کرد و با اعمال تغییرات دلخواه میتوان وب سایت اختصاصی خود را راه اندازی کرد .

قیمت طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس دارای تنوع زیادی است و مدیران وب سایت ها می توانند با توجه به بودجه ی خود، قالب موردنظرشان را طراحی و انتخاب کنند. بدیهی است که هر چقدر امکانات و ویژگی های قالب بیشتر شود و طراحی پیچیده تر گردد؛ قیمت طراحی سایت وردپرسی نیز افزایش می یابد. از نظر سرعت و قیمت و به صرف بودن طراحی سایت, وردپرس یکی از بهترین انتخاب های ممکن است.

طراحی سایت وردپرس در تهران

وب افرا با سابقه ی چندین سال در طراحی سایت بر پایه وردپرس، یکی از با سابقه ترین شرکت های طراحی سایت وردپرس در تهران است که با انجام بیش از ۵۰۰ پروژه طراحی سایت وردپرس در تهران بهترین انتخاب برای طراحی سایت مورد نظر شما می باشد, همچنین این شرکت با گسترش دامنه فعالیت های خود در سطح کشور قادر به طراحی سایت مورد نظر شما همه نقاط و شهرهای ایران است.

 

وردپرس امن ترین سیستم مدیریت محتوا

به جرات می توان گفت که پنل مدیریت محتوای وردپرس امن ترین پنل مدیریت می باشد, امنیت در وردپرس به گونه ای است که بدون درخواست صاحب سایت به صورت رایگان پکیج های امنیتی را روی سایت نصب می کند و وب سایت را در مقابل حمله های مختلف، محافظت می نماید. امنیت در وردپرس به صورت رایگان از مهمترین ویژگی هایی است که آن را محبوب ساخته است.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

افزونه های مختلف و مطابق نیاز کارفرما در وردپرس

از بهترین امکاناتی که وردپرس برای کابران خود در نظر گرفته است، امکان استفاده از افزونه های مختلف است که در عرض چند ثانیه می توانید افزونه مورد نیازتان را به سایت اضافه کنید مثلا مرتبط کردن سایت و تلگرام که به راحتی با استفاده از پلاگین تلگرام امکان پذیر است. حتی با افزونه فروشگاه ساز وردپرس می توانید سایت وردپرسی تان را به یک سایت فروشگاهی تبدیل کنید. به همین صورت پلاگین ها و افزونه های مختلفی برای وردپرس وجود دارند که نیاز های مختلفی را برآورده می کنند و شما می توانید هر کدام از آنها را نصب نمایید.

سئو و بهینه سازی در وردپرس

اگر تجربه ای در بهینه سازی و سئو سایت داشته باشید مطمئنا از سیستم قوی وردپرس برای بهینه سازی و سئو با خبر هستید . وردپرس علاوه بر طراحی سیستم محتوای خود بر پایه سئو به طور اتوماتیک، بهینه سازی و سئو را نیز انجام میدهد. فقط کافی است شما به ساختن دسته بندی ها و برچسب های خود اقدام کنید. البته سئو و بهینه سازی کاری بسیار دشوار و زمان بر است و انجام دو سه عمل بالا باعث پیدا کردن جایگاه مناسب سایت شما در گوگل نمیشود, وب افرا علاوه بر طراحی سایت ، با برند سئو برتر قادر به سئو کردن سایت شما و بالا آوردن کلمات کلیدی شما در صفحه اول گوگل میباشد .

 

مطالب مرتبط

کسب و کارها امروزه تحت تأثیر پیشرفت تکنولوژی قرار گرفته اند و اپلیکیشن ها در عرصه های مختلف وارد شده اند. شرکت ها و کسب و کارها به دنبال جذب مخاطب بیشتر و ایجاد یک […]

طراحی وب سایت رایگان شرکت طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت وب افرا به عنوان یک طراحی وب سایت ارزان قیمت از سال ۸۳ ، طی سالیان متمادی برای نحوه ساده سازی روش طراحی […]

همه ی ما میدانیم که در دنیای امروز اگر نتوانیم کاربران هدف خود را پیدا کنیم ، قطعا در فروش و ارائه خدمات به مشکل خواهیم خورد و این موضوع نه تنها کار شما را […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036