لطفا امتیاز دهید

طراحی وب سایت شما چقدر مهم است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم هنگامی که از کاربران خواسته شد که توضیح دهند چرا برخی وب سایت ها را بی اعتبار خوانده اند ، ۹۴ درصد از آنها به طور مستقیم به طراحی آن وب سایت اشاره کردند . یک وب سایت خوب طراحی شده ، ترافیک بالاتری دارد و به همین ترتیب مشتریان بیشتری را نیز جذب خواهد کرد .

طراحی وب سایت در تهران

خلاقیت در هنگام طراحی سایت بسیار مهم است ، اما برخی قوانین در مورد طراحی وجود دارند که به رشد وب سایت شما کمک می کنند . از نظر تیم شرکت طراحی سایت وب افرا، در طراحی سایت پیشنهادات زیر بهتر است مد نظر قرار بگیرند .

در سال های اخیر، دنیای طراحی دنیای سادگی را در پیش گرفته است، از زنگ ها و سوت ها دور شده و با تمرکز بر اصول اولیه. از دیدگاه کاربر، سبب جذاب تر شدن و تجربه ای لذت بخش در هنگام مشاهده ی یک سایت گردیده است . این هشت قانون طراحی وب سایت را در نظر داشته باشید تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کنید .

۱. طرح سایت را ساده نگه دارید.

طرح وب سایت شما بهتر است ساده باشد ،البته این بدان معنا نیست که باید خسته کننده باشد، اما بدین معنی است که باید روی ضروریات و اصول اولیه تمرکز کند. پوسته های ساده و کاربردی سایت شما را برای بارگذاری، حرکت و استفاده از آن در سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف آسان تر می سازد .

طراحی وب سایت تهران

طراحی وب سایت تهران

۲٫ طراحی ساده وب برای استفاده کاربران .

اگر می خواهید بازدیدکنندگان در سایت شما وقت صرف کنند، شما باید آنها را به راحتی در سایت خود بچرخانید. شما ممکن است وسوسه شوید کاری منحصر به فرد در طراحی وب سایت خود انجام دهید ، اما دوباره تاکید می کنیم ، هر چه طراحی ساده ترباشد ، بهتر است. منوهایی که به صورت استاندارد ظاهر می شود باعث می شود خوانندگان و کاربران شما احساس راحتی کنند، زمانی که آنها در سایت شما در حال کاوش هستند .

۳ . از گزینه های واضح برای خواسته تان استفاده کنید.

آنچه که می خواهید بازدیدکنندگان سایت انجام دهند چیست؟ خرید محصولات ؟ ایمیل آنها در خبرنامه خود ثبت کنید . در مورد دکمه های حود فکر کنید، زمانی که یک بازدیدکننده از سایت شما دیدن می کند هدف وب سایت شما را درک خواهد کرد یا خیر . اطمینان حاصل کنید که متن روی دکمه کوتاه و مستقیم است.

۴. به یاد داشته باشید که محتوای شما باید مفید و مختصر باشد .

با استفاده از آنچه که در مورد بازدید کنندگان خود می دانید برای به حداقل رساندن گزینه های خود، و تمرکز توجه بر محتوای بهتر ، محصولات و تبلیغات. فقط عناصر متن و تصویری که باید وجود داشته باشند را نمایش دهید – و نه چیزی بیشتر.

۵. از فضای خالی نترسید.

فضای خالی یک قسمت ساده سفید در صفحه است. در واقع حتما لازم نیست که سفید باشد، فقط باید حاوی متن یا تصاویر نباشد. اگر این کار به خوبی انجام شود، می تواند طراحی وب سایت شما را بهبود بخشد و خوانایی را بافزایش دهد . فضای سفید نیز می تواند به تمرکز و توجه مستقیم کمک کند. این کار روشی برای جدا کردن ویژگی ها و ایده ها فراهم می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند دقیقا همان چیزی را که می خواهند در یک نگاه سریع ببینند و تشخیص دهند.

گوگل نمونه ی نهایی استفاده از فضای سفید است. شامل یک صفحه خالی با یک آرم و یک جعبه جستجو است.

۶ . طراحی وب سایت خود را با یک رنگ چشم نواز ارتقا دهید.

رنگی را انتخاب کنید که پایه و اساس کل طراحی وب سایت شما را فراهم می کند و سپس یک رنگ متضاد برای دکمه های مهم و دیگر عناصر رابط را انتخاب کنید.

طراحی وب سایت تهران

طراحی وب سایت تهران

۷.  فونت جذاب و آسان برای خواندن انتخاب کنید .

از یک فونت جذاب استفاده کنید که هم متعادل و هم منحصر به فرد باشد تا متن وب سایتتان روشن و جذاب و خوانا باشد .

۸ .  تصاویر و  ویدئو برای ارتباط  بهتر با کاربران در سایتتان قرار دهید .

فیلم ها و تصاویر جذاب تر از محتوا هستند ؛ در حقیقت، محتوا با تصاویر می تواند منجر به افزایش ۱۰۰ درصدی کاربران شود. بنابراین از تصاویر با کیفیت بالا که هر دو دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه را پشتیبانی می کند، استفاده کنید.

آیا تصمیم به طراحی یک وب سایت جذاب دارید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان ما در خصوص طراحی وب سایت دلخواه تان ، شما را یاری خواهند کرد . شرکت طراحی سایت وب افرا در تهران نیز آماده همکاری با شما برای تحقق خواسته هایتان است .

مطالب مرتبط

تا همین اواخر، ایده طراحی وب سایت شخصی، تنها منحصر به چندی از حرفه ای های خاص بود. مانند حرفه ای های حوزه فناوری اطلاعات، هنرمندان، استادان و محققان و غیره. برای هر کدام از […]

  میزبانی وب منظور از میزبانی وب یا خدمات هاستینگ، سرویسی است که وبسایت شما را در دسترس کاربران قرار میدهد. هدف این است که وبسایت شما توسط دیگران در اینترنت دیده شود. به منظور […]

طراحی وب سایت رایگان شرکت طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت وب افرا به عنوان یک طراحی وب سایت ارزان قیمت از سال ۸۳ ، طی سالیان متمادی برای نحوه ساده سازی روش طراحی […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036