لطفا امتیاز دهید

امروزه احتیاج مردم به ارز های رایج دنیا مانند دلار، یورو و …. ضروری و امری لازم است. از این رو خرید آنلاین ارز و نقل و انتقال ارز و دیگر امکانات از مسائل ضروری در این حیطه محسوب می شود. در ایران تعداد وب سایت هایی که برای خرید و فروش ارز و صرافی ساخته شده اند، بسیار کم هستند و یا از ظاهر جذاب و خوشایندی برخوردار نیستند. به شرطی که وب سایت های صرافی بتوانند نیازهای کاربران را شناسایی کنند و طراحی موفق و جذابی داشته باشند، می توانند کاربران بسیاری را جذب نمایند. این در حالی است که این وب سایت ها می توانند موارد مربوط به خرید و فروش ارز را به صورت آنلاین انجام دهند. به طور کلی می توان گفت طراحی سایت صرافی برای ارائه خدمات ارزی به کاربران بدون محدودیت مکانی و زمانی,ساخته و پیاده سازی می شود.

مزیت طراحی سایت صرافی چیست؟

خدمات صرافی از آن دسته از مشاغلی است که مراجعات اینترنتی و آنلاین در آن به شدت در حال افزایش است. طراحی وب سایت صرافی می تواند موجب سهولت ارائه خدماتی همچون: نقل و انتقال ارز از خارج کشور, اطلاع رسانی نرخ ارز, تبدیل ارز کشورها به یکدیگر, امور مربوط به ارز های بین المللی, خرید و فروش ارز و…. شود و این خدمات را در کسری از زمان و بدون حضور فرذ به انجام  رساند. به همین منظور کاربران می توانند خرید و فروش ارز یا دیگر امورات ارزی خود را بصورت ۲۴ ساعته بدن محدودیت مکانی و در هر لحظه به انجام برسانند.

صرافان نیز با داشتن وب سایت علاوه بر خرید و فروش ارز می توانند از طریق ابزاری قدرتمند و دقیق از آخرین تحولات و تغییرات بازار ارز و آخرین قیمت های ارزی مطلع شوند. اگر خواهان طراحی سایت صرافی هوشمند و به روز، با امنیت بالا و قدرتمند هستید و می خواهید وب سایت شما خدمات آنلاین ارزی را ارائه کرده و سیستم مدیریت صرافی اینترنتی تان آسان باشد، طراحی و ساخت سایت صرافی را به تیم مجرب و کارآژموده وب افرا بسپارید.

چگونه یک وب سایت صرافی جذاب و مورد علاقه ی کاربران داشته باشیم؟

طراحی وب سایت صرافی باید به گونه ای باشد که کاربران را به استفاده مجدد از وب سایت شما ترغیب نماید. بنابراین وب سایت صرافی باید دارای طراحی منحصر به فرد و ویژه ای باشد زیرا کاربر، مدت زمان نسبتا زیادی را در این وب سایت ها صرف خواهد کرد. شما می توانید با داشتن عکس ارزهای رایچ کشورها و قیمت آنلاین آن ها همراه با نمودار، بخشی جذاب برای وب سایت داشته باشید. این بخش می تواند زیباترین بخش از بخش های سایت صرافی باشد. همچنین به جز داشتن قیمت های آنلاین و نرخ ارزهای رایج در ایران می توانید بخش بورس سکه و طلا را نیز در وب سایتتان قرار دهید. با این کار وب سایت شما در آینده ای نزدیک به یک منبع نمایش قیمت ها و نرخ ارز تبدیل خواهد شد و شما می توانید با این نگرش کاربران زیادی داشته باشید.

طراحی وب سایت صرافی

می­ توان با قرار دادن شماره­ های تماس و آدرس و همچنین شماره حساب خود در وب سایت، این بخش را هم در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدهید که بتوانند به راحتی ارز مورد نیاز خود را از شما خریداری کنند. بخش مهم دیگر در وب سایت صرافی، بخش تبدیل ارزهای رایج دنیا به یکدیگر است. خوب یا بد بودن این بخش از سایت شما می­تواند موفقیت یا عدم موفقیت وب سایت صرافی را تعیین کند. حتی می­توانید با نگه داشتن آرشیو قیمت­ها به کاربران اجازه بررسی قیمت­ها و نوسان­ها را در روزها و ماه­های گذشته بدهید.

وب سایت صرافی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

۱-سرویس­های مربوط به حواله­ های بانکی و طراحی صفحه­ ی مربوطه آن

۲- پرداختی­ های آنلاین برای ارزهای رایج و طراحی صفحه­ ی آن

۳- تماس با صرافی و صفحه­ ی مربوط به آن

۴- آخرین اخبار و مقالات مربوط به تغییرات ارزها در بازار ایران و حتی جهان و طراحی صفحه­ ی مربوط به آن

۵- طراحی سیستم جستجوی ساده  و پیشرفته برای سهولت پیدا نمودن اطلاعات و اعلام لیست قیمت­ها و طراحی صفحه­ ی مربوط به آن

۶- داشتن برنامه­ ی دراز مدت برای تبلیغات و کسب درآمد از کاربران سایت در آینده

۷- طراحی نسخه­ ی موبایل و تبلت برای بازدید دقیق تر و بهتر بازدیدکنندگان از وب سایت شما، با این کار بازدیدکنندگان وقت بیشتری را در سایت خواهند گذراند.

۸- ترغیب کاربران و مشتریان با سیستم تخفیف آنلاین و دریافت کد مشتری برای خریدهای بعدی

۹- اعلام زمان های کشورهای مختلف در جهت کاربر پسند کردن سایت و طراحی صفحه­ ی مربوط به آن

۱۰- بهینه سازی وب سایت شما در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل در جهت بالا بردن ترافیک سایت و جذب بازدیدکنند گان بیشتر

نمایش قیمت روز ارز

کاربران برای داشتن جدیدترین قیمت­ها وارد وب سایت شما می­ شوند، شما باید همیشه وب سایت خود را به روز نگه دارید. بنابراین طراحی این صفحه را می­ توان یکی از برگ های برنده شدن وب سایت شما در بازار ایران که نوسان کم و زیاد ارز، سکه و طلا را داراست، دانست. کاربران از داشتن چنین صفحه­ ای در وب سایت شما خشنود و راضی خواهند بود.

طراحی وب سایت صرافی

طراحی وب سایت صرافی

امکان خرید و فروش ارز

یکی از عواملی که می­تواند باعث افزایش بازدیدکنندگان گردد امکان خرید و فروش در سایت است. با داشتن این صفحه در وب سایت ، شما می­  توانید به عنوان مهم­ترین مرجع تعیین کننده قیمت خرید و فروش ارز در بازار ایران باشید و این باعث می شود که وب سایت شما به عنوان یک وب سایت فروشگاهی تلقی شود. همچنین این امکان در نهایت هم درامد بالایی برای شما به ارمغان آورد و هم می­تواند کاربران را مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد.

سیستم تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر

با داشتن این سیستم اتوماتیک تبدیل ارز، کاربران می­ توانند بلافاصله ارزهای خود  را به دیگر ارزها تبدیل کنند. نداشتن این سیستم می­تواند بازدیدکنندگان را به سایت­های دیگر بکشاند و موجب ترک سایت شما شود. داشتن سیستم تبادل ارز باعث می شود که وب سایت شما توسط کابران به دیگران معرفی شود. همچنین این سیستم می تواند مهم ترین رکن در وب سایت صرافی می باشد.

طراحی وب سایت صرافی

طراحی وب سایت صرافی

امکان ایجاد حساب کاربری ویژه برای مشتریان

شما می توانید با گرفتن عضو و کاربر جدید و ثبت نام کاربران جدید و داشتن اطلاعات آنها مانند شماره تماس و ایمیل با انها ارتباط برقرار کنید و همچنین می توانید امکانات متنوع و متعددی در پنل کاربران وب سایت خود قرار دهید.

اخبار مبادلات ارزی و اقتصادی

یکی از راه هایی که می تواند کاربران را به سمت وب سایت شما جذب کند، داشتن اطلاعات و اخبار در زمینه ارز و نوسانات ان به صورت روزانه است با وجود این صفحه از وب سایت شما، بازدیدکنندگان دیگر احتیاجی به وب سایت های خبری دیگری نخواهند داشت و شما تعیین کننده اخبار ارز در ایران هستید.با طراحی چنین صفحه ای، وب سایت صرافی خود را می تونید به عنوان مرجع ارز وسکه در ایران تبدیل نمایید چون بسیاری از بازدیدکنندگان علاقه مند به این صفحه وب سایت می باشند.

امکان فروش سکه اینترنتی

این امکان در صفحه وب سایت شما می تواند وب سایت صرافی شما را به یک وب سایت فروشگاهی هم تبدیل کند. چون در این قسمت از وب سایت امکان ارائه مجموعه ای از سکه های قدیمی و کلکسیونی، چه ایرانی و چه خارجی فراهم می شود و باعث کیفیت بیشتر و بهتر وب سایت صرافی می گردد. به همین جهت بازدیدکنندگان زیادی از این صفحه استقبال خواهند کرد و زمان بیشتری را در سایت صرف خواهند کرد.

مقالات علمی و تحلیل های اقتصادی

یکی دیگر از عوالی که می تواند باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت شود این است که امکاناتی فراهم کنید که بازدیدکنندگان بتوانند تحلیل های خود را در وب سایت شما قرار دهند. شما می توانید به این تحلیل ها نظارت کنید و تحلیل های جامع تری در سایت قرار دهید. با این کار بازدیدکنندگان  با پاسخ دادن به نظر های کاربران دیگر می توانند وقت بیشتری را در سایت بگذارند.

نمایش پیام و تابلو اعلانات

شما می توانید روزانه پیام مهمی را به کاربران آنلاین و اعضای سایت ارائه دهید آنها منتظر اعلام برنامه کاری و رهنمود ها توسط شما می باشند و برای چک کردن این پیام ها، هر روز دفعات زیادی به سایت شما مراجعه خواهند کرد. شما می توانید با طراحی این قسمت از وب سایت خود، بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش بدهید و در نهایت رتبه و جایگاه بسیار بالایی برای سایت صرافی خود در گوگل کسب کنید.

طراحی وب سایت صرافی

طراحی وب سایت صرافی

نمایش تاریخ و ساعات کشورهای مختلف

ارز به معنی واحد پولی کشورهای مختلف است. این سرویس را مخصوصا در صفحه اصلی سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان به آسانی  زمان و تاریخ کشورهای مختلف را مشاهده کنند. چون عده ای از بازدیدکنندگان سایت شما به این سرویس علاقه مند هستند و منتظر ارائه این سرویس می باشند.

فرم ها

فرم های مختلفی برای کار های صرافی و مبادله های بانکی وجود دارد که در طراحی این صفحه از وب سایت بخشی از فرم ها را در اختیار کاربران وب سایت قرار داد تا بتوانند آنها را دانلود کنند یا به صورت آنلاین در وب سایت شما فرم ها را پر نمایند.

نمایش آرشیو نرخ ها و نمودارها

قطعا یکی نیاز های اصلی بسیاری از بازدیدکنندگان آنلاین دسترسی به اطلاعات گذشته و مقایسه ان با اطلاعات دیگر می باشد. پس در صورت امکان این فرصت را برای آنها فراهم کنید تا خودشان نرخ ها و نمودارها را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنند. این امکان در سایت شما باعث افزایش رتبه وب سایت در گوگل می شود چون بسیاری از کاربران برای چک کردن دائمی قیمت ها،  هر روز ممکن است صدها بار به وب سایت صرافی شما سر بزنند. پس این صفحه از سایت خود را جدی بگیرید.

 

مطالب مرتبط

طراحی اپلیکیشن تلفن همراه با توجه به رشد روز افزون استفاده از موبایل و بالا رفتن تعداد کاربران گوشی همراه هوشمند و تبلت ها عبارت اپلیکیشن و یا اپ نیز رواج گسترده ای یافته است. […]

خدمات مبتنی بر پیامک   اگر از مشترکان و کاربران تلفن همراه باشید بدون تردید یکی از استفاده‌کنندگان سرویس پیامک هم هستید. هر چقدر هم که بخواهید در برابر این مساله مقاومت کنید و بهانه […]

معیارهای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن : اگر شما هم جزو کسانی باشید که برای کسب و کار و یا سایت خود نیازمند اپلیکیشن بوده باشید و در زمینه طراحی اپلیکشن اطلاعات زیادی در اختیار نداشته اید حتما برای شما این

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036