لطفا امتیاز دهید

با فراگیر شدن گوشی های تلفن همراه، خیلی از افراد برخی از کارهای روزمره خود را از طریق موبایل و اپلیکیشن های آن انجام می دهند. به همین خاطر اکثر شرکت های بزرگ و حتی شرکت های کوچک از طریق طراحی اپلیکیشن، محصولات و خدمات خود را به مردم معرفی می کنند. طراحی اپلیکیشن در هر کسب و کاری فواید زیادی مانند افزایش میزان فروش، برقراری ارتباط آسان و راحت با مشتریان بدون محدودیت زمانی، امکان به روز رسانی خدمات و محصولات جدید، کم کردن میزان هزینه های اضافی برای تبلیغات، پیشی گرفتن از رقبا، برند شدن نام تجاری و … را به دنبال دارد.

هزینه طراحی اپلیکیشن در ایران به چه چیزی بستگی دارد؟

یکی از مباحث بسیار مهم که قبل از طراحی اپلیکیشن ذهن تمام مشتریان را درگیر می کند، این است که هزینه طراحی اپلیکیشن در ایران چقدر است؟ هزینه طراحی اپلیکیشن در ایران و البته در هر کجای دنیا مانند هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد، به همین دلیل نمی توان یک قیمت واحد و مشخص برای آن تعیین کرد، با توجه به این موضوع در این مقاله تصمیم گرفته ایم، درباره عوامل موثر بر هزینه طراحی اپلیکیشن صحبت کنیم پس تا انتهای مطلب با ما بمانید.

هزینه طراحی اپلیکیشن  

استقبال زیاد از اپلیکیشن های موبایل باعث شده است، خیلی از شرکت ها فعالیت خود را در زمینه طراحی اپلیکیش شروع کنند. هر کدام از این شرکت ها براساس معیارهای خود، برای طراحی اپلیکیشن تعرفه متفاوتی دارند. طراحی اپلیکیشن به طور حتم نسبت به طراحی سایت پیچیدگی های بیش تری دارد، بنابراین میزان قیمت ساخت و طراحی اپلیکیشن نسبت به طراحی سایت بیش تر خواهد بود. همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم هزینه طراحی اپلیکیشن در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد، عوامل موثر بر هزینه طراحی اپلیکیشن عبارت است از:

نوع اپلیکیشن

امروزه تقریباً تمام کسب و کارها برای معرفی محصولات و خدمات خود در سطح گسترده، روی به سمت طراحی اپلیکیشن آورده اند، بنابراین اپلیکیشن ها از لحاظ نوع کاربرد و هدف دارای انواع گوناگونی مانند اپلیکیشن آب و هوا، فروشگاهی، سرگرمی، بازی، ورزشی، موسیقی، اجتماعی، اخبار، آشپزی، آموزشی، ارتباطی، مارکت ها و … هستند. هر کدام از این اپلیکیشن ها ممکن است دارای ویژگی ها و خدمات خاصی باشند، بنابراین از لحاظ قیمت با هم تفاوت دارند.

نوع طراحی اپلیکیشن

طراحان اپلیکیشن با توجه به درخواست مشتریان از گرافیک ها و آیکون های مختلفی برای طراحی اپلیکیشن ها استفاده می کند. قطعاً ظاهر زیبای یک اپلیکیشن می تواند کاربران بیشتری را جذب کند و باعث می شود که آنها زمان بیشتری را صرف استفاده از اپلیکیشن بکنند. بنابراین طراحی های زیبا و منحصر به فرد علاوه بر جذب مشتریان بیشتر برای شما، هزینه بیشتری نیز در پی خواهند داشت.

توسعه دهنده اپلیکیشن

یکی ازعوامل بسیار مهم در تعیین هزینه طراحی اپلیکیشن، توسعه دهنده اپلیکیشن می باشد. برای مثال ممکن است فریلنسرها (آزاد کارها)، سیستم های آنلاین ساخت اپلیکیشن و یا شرکت های برنامه نویسی این کار را برای شما انجام دهند. هر کدام از توسعه دهنده ها دارای مزایا و معایبی است که در این مقاله جای بحث آن نمی باشد. به طور کلی هزینه طراحی اپلیکیشن توسط فریلنسرها و سیستم های آنلاین نسبت به شرکت های برنامه نویسی کمتر خواهد بود. شرکت های برنامه نویسی برای طراحی اپلیکیشن دارای یک تیم هستند که هر کدام از آن ها در زمینه خاصی از طراحی اپلیکیشن تخصص دارند، بنابراین میزان دقت و کیفیت کار آنها نسبت به دیگر توسعه دهنده های اپلیکیشن بیش تر خواهد بود و در نتیجه هزینه پیشنهادی آنها نیز بیشتر می باشد.

هزینه طراحی اپلیکیشن در ایران

هزینه طراحی اپلیکیشن در ایران

مشخصات فنی اپلیکیشن

مشخصات فنی اپلیکیشن ها با توجه به درخواست مشتری ها و نوع اپلیکیشن ها با یکدیگر متفاوت است، به طور حتم مشخصات فنی زیاد و پیچیده هزینه بیشتری را در پی خواهند داشت.

زمان طراحی اپلیکیشن

زمان طراحی اپلیکیشن ها با توجه به مشخصات و ویژگی های آن ها متغییر است، برای مثال هر چه زبان برنامه نویسی به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد، به همان نسبت هزینه طراحی اپلیکیشن نیز بیشتر خواهد بود.

تجربه شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت های مختلف در زمینه طراحی اپلیکیشن با توجه به تخصص تیم کاری خود، تعداد مشتریان و رزومه شرکت، برای طراحی اپلیکیشن تعرفه مشخصی را پیشنهاد می دهند. برای مثال ممکن است افراد کم تجربه قیمت های پایین تری را پیشنهاد دهند. فراموش نکنید برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و دلخواه ، طراحی اپلیکیشن مورد نظر خود را بهتر است به افراد باتجربه و قابل اعتماد بسپارید، بدون شک میزان کیفیت کار بیش از هزینه آن مهم می باشد.

سطح امنیت اپلیکیشن

اگر به دنبال اپلیکیشن هایی هستید که از امینت بالایی برخوردار باشند، این را بدانید که هزینه های طراحی آنها نیز بالاتر خواهد بود.

سبک کد نویسی

در طراحی اپلیکیشن می تواند از سبک های مختلفی برای کد نویسی استفاده کرد، هر کدام از این سبک ها با توجه به ویژگی ها و پیچیدگی هایی که دارند، هزینه متفاوتی خواهند داشت.

عوامل متفرقه

علاوه بر موارد بالا عوامل متفرقه دیگری مانند زمان تحویل پروژه، زمان سفارش پروژه، مدت زمان همکاری و … بر میزان هزینه طراحی اپلیکیشن تاثیر گذار هستند.

مطالب مرتبط

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین راه کارهای تبلیغاتی است. در زیر لیست پنل های پیامک تبلیغاتی را اماده کردیم شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از پنل های زیر را سفارش دهید […]

معیارهای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن : اگر شما هم جزو کسانی باشید که برای کسب و کار و یا سایت خود نیازمند اپلیکیشن بوده باشید و در زمینه طراحی اپلیکشن اطلاعات زیادی در اختیار نداشته اید حتما برای شما این

در مورد ارسال ایمیل مارکتینگ  چه می دانید؟ یکی از بهترین و پر سودترین و البته موثرترین روش های بازاریابی که جدیدا مورد توجه بسیاری از شرکت ها و مراکز برای تبلیغات قرار گرفته است ارسال […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036