لطفا امتیاز دهید

کاربرد اپلیکیشن در کسب و کار

۷ دلیل برای اینکه کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد!
امروز، من می خواهم در مورد برنامه های تلفن همراه در ترکیب با کسب و کار صحبت کنم، و اینکه چرا شما باید ساخت و طراحی اپلیکیشن تلفن همراه برای شرکت خود باید در نظر بگیرید.

اگر فکر می کنید اپلیکیشن های موبایل تنها برای نام های تجاری مانند  اسنپ (طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی ) و دیوار  هستند، شما اشتباه می کنید. کسب و کارهای کوچک و متوسط بیشتر از روند تلفن همراه پیروی می کنند،یک استراتژی موثر به همراه ساخت و طراحی وب و اپلیکیشن به پیشرفت کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد.

در واقع، این روزها متوجه خواهید شد که بسیاری از کسب و کارهای کوچک که در زندگی روزمره با آنها ارتباط برقرار می کنید، دارای برنامه اختصاصی تلفن همراه  هستند . زمانی که بازاریابی برای کسب و کارتان را به سطح بعدی ارتقا دهید این اپلیکیشن ها به یاری شما خواهند پرداخت.

در صورتی که هنوز مطمئن نیستید که چرا هر کسی می خواهد  طراحی اپلیکیشن اندروید کسب و کار تلفن همراه خود را انجام بذهد ،  در اینجا هفت مزیت برتر برای طراحی و کاربرد اپلیکیشن در کسب و کار را معرفی می کنیم.

  1. مشتریان زمان زیادی را صرف تلفن همراه خود می کنند.

آمار ها نشان می دهد که هر آمریکایی به طور میانگین بیش از ۲ ساعت از روز خود را تلفن همراهش می گذارند ( که البته در مورد ایرانی ها این زمان احتمالا  چند برابر می شود!  ). در حالی که شاید تعداد کمی از اپلیکیشن ها بخش عمده ای از این استفاده را تشکیل می دهند. این حقیقت که کاربران مجبور هستند ، قفل ، اسکن کردن و … را برای اپلیکیشن های مورد نظر در تلفن همراه خود تغییر دهند ، غیر قابل انکار است . به یاد داشته باشید ذهن ما به صورت نا خودآگاه هر تصویر و متن (یا آیکون اپلیکیشنی که به خوبی طراحی شده) را ضبط می کند. بنابراین طراحی و ساخت اپلیکیشن بسیار مهم است.

کاربرد اپلیکیشن در کسب و کار

کاربرد اپلیکیشن در کسب و کار

۲٫ یک برنامه بازاریابی مستقیم ایجاد کنید.

برنامه ها در بسیاری از توابع کاربردی هستند: آنها می توانند اطلاعات عمومی، قیمت ها، فرم های رزرو، ویژگی های جستجو، حساب های کاربری، پیام رسان، خوراک خبری، و غیره را فراهم کنند. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از یک برنامه تلفن همراه این است که تمام اطلاعاتی که می خواهید به مشتریان خود – از جمله فروش و تبلیغات ویژه – ارائه دهید، درست در دسترس شماست. از طریق گذاشتن اطلاعیه شما حتی به تعامل مستقیم نزدیک تر می شوید و می توانید به راحتی مشتریان را در مورد محصولات و خدمات خود یادآوری کنید هر وقت که ضرورت ان را احساس کردید.

۳٫ ارائه ارزش برای مشتریان خود

اطلاعات مورد نیاز را به صورت صحیح و مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهید و به جای دریافت هزینه ای بابت دانلود اپلیکیشن ، محصول با ارزش خود را بع فروش برسانید . نتیجه این کار دانلود هر چه بیشتر اپلیکیشن توسط مشتریان شما می باشد.

۴٫ ساخت نام تجاری و تشخیص

یک اپلیکیشن تلفن همراه برای کسب و کار شما می تواند تا حد زیادی به آگاهی از نام تجاری شما کمک کند. من می خواهم این موضوع را به دو جنبه تقسیم کنم، که ترکیبی از آن برنامه شما را برنده واقعی خواهد کرد:

  • نام تجاری. یک برنامه تلفن همراه مانند علامت بیلبورد خالی است. شما می توانید آنچه را که می خواهید با آن انجام دهید؛ شما می توانید آن را شیک، عملکردی، تکان دهنده، یا آموزنده ایجاد کنید. اما آنچه شما واقعا میخواهید انجام دهید این است که برنامه ای را ایجاد کنید که ویژگی های آن را مشتریان شما دوست داشته باشد، در حالی که در عین حال با مارک و زیبایی طراحی شده است.
  • به رسمیت شناختن. اغلب شما می توانید مشتریان را با برنامه خود درگیر کنید،با این کار آنها نسبت به خرید محصول یا خدمات شما تمایل پیدا می کنند. در تبلیغات این کار “فرکانس موثر” نامیده می شود: به عنوان یک قاعده کلی، شنیدن و / یا دیدن نام تجاری شما در به رسمیت شناخت برنامه تاثیر بسزایی دارد.
کاربرد اپلیکیشن در کسب و کار

کاربرد اپلیکیشن در کسب و کار

۵٫ بهبود مشارکت مشتری

مهم نیست که شما گل و گلدان یا خدمات آبگرم را به فروش می رسانید، مشتریان شما باید راهی برای دسترسی به شما داشته باشند. داشتن یک ویژگی پیام (یا میز کمک) در برنامه شما واقعا می تواند در نحوه ارتباط با مشتریان شما کمک کند در مورد آن فکر کنید: به عنوان مثال، اپلیکیشن  OpenTabl ، مدل کل کسب و کار خود را بر مبنای این اصل ساخته است. حالا در مورد آن فکر کنید: چند نفر از مشتریان ترجیح می دهند با متن از طریق تلفن با شما ارتباط برقرار کنند؟

۶٫ خارج شدن از رقابت

این روزها برنامه های تلفن همراه در سطوح کسب و کار کوچک هنوز نادر هستند، و این جایی است که شما می توانید یک جهش بزرگی پیش از رقبای خود داشته باشید. برای اولین بار در محله خود برای ارائه یک اپلیکیشن کاربردی تلفن همراه به مشتریان خود آماده  باشید. آنها با رویکرد تفکر رو به جلو شما را شگفت زده خواهند کرد!
۷٫ تحقق وفاداری مشتری

اخرین و اما مهمترین ویژگی که باید برای موبایل خود در نظر بگیرید ، وفاداری مشتری است.  آگهی های کنار جاده ای، بیلبوردها، علائم چشمک زن، تبلیغات روزنامه ها، آگهی ها، وب سایت ها، آگهی های وب، تبلیغات فیس بوک، و بازاریابی ایمیل – ما به آرامی تاثیر خود را بر مشتریان به دلیل حجم بالای تبلیغات از دست داده ایم.  وقت آن رسیده است تا با مشتریان خود ارتباط واقعی برقرار کنید و آنها را عاشق وفادار محصول و / یا خدمات خود کنید. این به این معنی نیست که ساخت یک اپلیکیشن تلفن همراه  برای صرفه جویی و جذب مشتری در کسب و کار کافیست ، اما این می تواند راهی برای نزدیک شدن به مشتریان شما باشد.

مطالب مرتبط

قبل از وارد شدن به فهرستی از بهترین منابع یادگیری طراحی اپلیکیشن موبایل، از تعدادی آمار مهم اطلاع یابید: آیا می دانستید که در جهان از هر ۵ نفر یک نفر گوشی هوشمند دارد؟ و […]

طراحی اپلیکیشن حرفه ای اگر شما می خواهید به طراحی اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی دست یابید . با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم را در مورد اپلیکیشن ها و موفقیت آنها اعلام […]

امروزه به دلیل فراگیر شدن گوشی های تلفن همراه هوشمند، استفاده از اپلیکیشن های موبایل، افزایش یافته است و حتی شاید هم بیشتر استفاده از سایت ها باشد. لذا ساخت اپلیکیشن های موبایل، همانند طراحی […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036