لطفا امتیاز دهید

طراحی سایت و اپلیکیشن

دنیای طراحی وب و نرم افزارهای تحت وب با به وجود آمدن دستگاه ها و فن آوری های همراه (تلفن های هوشمند و …)  تغییر فراوانی نموده است . طراحان سایت ها بیشتر متمایل به طراحی سایت های واکنش گرا و ریسپانسیو می باشند . اخیرا تعدادی از طراحان سایت، فعالیت های مربوط به طراحی اپلیکیشن های تلفن همراه (مبتنی بر اندروید یا آی او اس) را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده اند و حتی برخی از مشتریان و کاربران هم به طراحی سایت و اپلیکیشن در کنار هم متمایل می باشند ، و آن را سفارش داده و علاقه زیادی به تجربه ی آن دارند .

اکنون سال اینجاست که آیا بایستی شاهد چرخش واقعی در کسب و کار طراحان و تغییر از طراحی سایت به سمت طراحی اپلیکیشن های موبایلی باشند؟ سوالی که مشتریان هم از خود می پرسند این است که آیا منافع و درامد آنها در صورتی که بودجه شان را به جای طراحی سایت در طراحی اپلیکیشن استفاده نمایند منافع بیشتری می برند یا خیر؟ کلیه منافعی که در نتیجه طراحی سایت برای مشتری فراهم میشود را آیا می توان با یک اپلیکیشن موبایلی به انتها رساند یا خیر؟ تفاوت منافعی که از پیاده سازی هر یک از این پروژه ها به دست می آید چیست؟ آیا طراحی سایت دیگر کارایی لازم را ندارد؟ به احتمال قوی اینطور نیست! طراحی سایت با نیرو و قدرت قبل کار خود را انجام می دهد . جانشینی و جایگزینی اپلیکیشن ها با سایت ها پیش بینی نشده است .

طراحی شرکت شما در اینترنت به چه نحو است؟

در شرایط فعلی این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شرکت ها، سازمان ها و حتی افراد جهت اعلام حضور و ارتباط با مشتریان خود سایتی را طراحی و اجرا نمایند  و از اهمیت فوق العاده ای نیزبرخوردار می باشد . اما دانستن این پرسش مهم است که چه سایتی برای کسب و کار  شما مفیدتر و مناسبتر است؟ در حال حاضر میلیون ها سایت در رابطه با موضوعات گوناگون طراحی و بارگذاری شده است، برای تشخیص این موضوع که کدام یک از طرح ها برای شما مفید است بایستی تخصص لازم را داشته باشیم . ما می خواهیم جهت طراحی و راه اندازی سایت شما مفیدترین و مناسبترین تصمیم اتخاذ شود . به علت مهارت هایی که گروه اجرایی و مهندسی سایت وب افرا در رابطه با طراحی و برنامه نویسی دارا می باشد ، طرحی وجود ندارد که قابلیت اجرا نداشته باشد . می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا فرم مربوط به ثبت سفارش طراحی وب سایت و فرم ثبت سفارش اپلیکیشن را پر کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

اهمیت ظاهر سایت خیلی زیاد نیست

گرچه طراحی مناسب در یک سایت بسیار مهم است اما در صورتی که سایت تان از زیباترین طراحی برخوردار باشد اما در رتبه های پایین جستجوی گوگل واقع شود بی فایده است. بخش اصلی طراحی سایت به این مسئله مربوط می شود که به چه نحو سایت بهینه ای طراحی شود تا در صفحات اولیه جستجوگرهایی مانند گوگل دیده شود. داشتن اطلاعات ، دانستن تکنیک ها و استانداردهای به روز دنیای وب و برنامه نویسی تیم وب افرا این تضمین را به شما می دهد تا شرایط ارائه سایتی برایتان فراهم شود که تمام جوانب بهینه سازی از جمله سرعت بارگذاری و جستجوگرها، واکنشگرا بودن ( ریسپانسیو ) و داینامیک بودن ( قابلیت ایجاد و تغییر راحت تمام قسمتهای سایت به وسیله ی مدیریت آسان ) ارزیابی و در نظر گرفته می شود.

طراحی سایت و اپلیکیشن

طراحی سایت و اپلیکیشن

تبدیل موبایل به دنیای کسب و کار

به دلیل رشد فزاینده ی موبایل ها دور بودن از این پلتفرم مهیا و همه گیر ضربه اساسی بر کالبد کسب و کارها وارد خواهد نمود . با در نظر گرفتن ضریب نفوذ فوق العاده بالای موبایل میان مردم و اقشار گوناگون، واحدی منسجم و تخصصی جهت اپلیکشن ها و برنامه های موبایلی در نظر گرفته شده است.

خدمات در حوزه ی اپلیکشن های موبایل  

  • طراحی گرافیکی هم راستا با نیاز کاربران : با در نظر گرفتن این موضوع که افراد دقت زیادی در رابطه با آنچه در موبایل می گذرد دارا می باشند ،  باید گفت مسلما یک طراحی پیش پا افتاده برای کاربر جذاب و هیجان انگیز نیست .
  • پیاده سازی رابط کاربری همراستا با نیاز کاربر:  رابط کاربری قوی یک اپلیکیشن می تواند آن را بین مرم رایج و محبوب گرداند که در واقع همان تجربه کاربری می باشد ، و در زبان انگلیسی به آن   User Experience  اطلاق می شود .
  • طراحی لوگو  : به علت اینکه نماد یک اپلیکیشن می تواند برای کاربر به عنوان راهنما در نظر گرفته شود و کاربر با دیدن آن این اپلیکیشن را بشناسد ، طراحی لوگو برای آن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد .
  • توزیع مناسب: اپلیکشن های زیادی وجود داشتند که طراحی و اجرا شده اند اما به خاطر وجود ضعف در توزیع وسیع از کارایی بالایی برای سازندگان شان برخوردار نبوده اند .
طراحی سایت و اپلیکیشن

طراحی سایت و اپلیکیشن

در اغلب شرکت ها حاضر بودن در پلتفرم های مختلف موجود در فضای مجازی برای نائل شدن به اهداف بازار دیجیتالی بسیار الزامی می باشد.  طراحی و پیاده سازی وب سایت و اپلیکیشن موبایل ویژه ی شرکت بسیار مورد اقبال صاحبان کسب و کاری قرار گرفته است که قصد دارند در این حوزه به موفقیت دست یابند . این کارآفرینان خوش ذوق آگاه هستند که طراحی وب سایت به شکل حرفه ای می تواند در معرفی بیزینس آنها بسیار کارساز باشد و قادر است ابزاری مفید و قوی جهت نمایش شخصیت تخصصی آنها و مجموعه ی زیر نظر آنها باشد. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز روشی عالی برای معرفی محصولات وب سایت در دنیای موبایل های هوشمند است.

مطالب مرتبط

برای موفقیت در هر کاری باید از جدیدترین علوم و فناوری مربوط به آن رشته و کار آگاهی داشت. به همین ترتیب برای طراحی وب سایت موفق باید با جدیدترین روش ها و علوم آشنا […]

چگونه یک طراح وب یا یک توسعه دهنده وب شویم ؟ در حال حاضر مرز بین طراحان وب و توسعه دهندگان وب در حال محو شدن است. طراحان بیشتر و بیشتر به یادگیری کد می […]

همان طور که می دانید هر کسب و کار و تجارتی برای موفقیت و دیده شدن نیاز به معرفی از طریق تبلیغات دارد. امروزه با همگانی شدن اینترنت، مناسب ترین شیوه تبلیغات و معرفی خدمات […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. رجائی گفت:

    همزمان طراحی سایت و اپلیکیشن رو انجام بدیم بهتره یا نه ..بذاریم یک مدت از ساخت سایت بگذره و مشتریا بشناسنش بعد اپلیکیشنشو طراحی کنیم ؟

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036