لطفا امتیاز دهید

طراحی قالب ورد پرس

طراحی قالب ورد پرس::امروزه یکی از جدیدترین روش های طراحی سایت طراحی با قالب ورد پرس می باشد.با توجه به این موضوع که طراحی سایت با اکثر زبان های برنامه نویسی از قبیل جاوا و غیره بسیار زمان بر می باشد و این امکان نیز وجود دارد که حتی بعد از اتمام کار سایت طراحی شده مطابق با تمام نیاز های مشتری نباشد.

طراحی قالب ورد پرس

طراحی قالب ورد پرس

 

از مهمترین مزیت های طراحی قالب ورد پرس بر سیستم های مدیریت محتوا این است که مشتری از قبل می تواند قالب را مشاهده کرده و آن را بر اساس سلیقه ی خود انتخاب کند همچنین ملیون ها برنامه نویس در سراسر جهان روزانه قالب های زیادی طراحی کرده و به مشتری ارائه می نمایند.

 

قالب های ورد پرس از پیش ساخته شده اند و حتی مطابق با انواع فعالیت های تجاری و غیره نیز طراحی شده اند.

 

یکی دیگر از مزیت های مهم این قالب ها نیز می توان به این اشاره کرد که حتی شما می توانید قالب مورد نظر را انتخاب کرده و مطابق با سلیقه ی خود تغییراتی در آن ایجاد کنید یعنی مثلا رنگ آن را تغییر دهید.

 

علاوه بر این طراحی سایت با قالب ورد پرس به نسبت به قالب های اختصاصی از قیمت های مناسب تری نیز برخودار می باشد.

 

با توجه به رشد روز افزون استفاده از قالب های ورد پرس قالب های جدید به سرعت وارد بازار می شوند که می توان از آن ها استفاده کرد.البته برخی از شرکت های تولید کننده ی این قالب ها فقط در صورت دریافت مبلغی اجازه ی استفاده از این قالب هارا می دهند و برخی دیگر را به صورت رایگان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

 

وب افرا از جمله شرکت هایی می باشد که دارای یک کادر حرفه ای برای طراحی سایت از طریق ورد پرس می باشد.

 

این شرکت با امکان دسترسی به جدیدترین قالب ها سایت های کاملا جدید و به روز را با مناسب ترین قیمت ها برای مشتریان خود طراحی و سازمان دهی می کند.

از نمونه ی خدمات شرکت وب افرا می توان بهینه سازی سایت و طراحی پورتال اشاره کرد.

مطالب مرتبط

هزینه های طراحی سایت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد از آنجا که پرژوه های طراحی سایت طبق سفارش مشتریان گرفته میشود تعیین یک هزینه ی ثابت برای آن تاحدودی مشکل است ولی میتوان یک هزینه ی متوسط برای آن

طراحی وب سایت::گروه وب افرا با سابقه چندین ساله خود در زمینه طراحی سایت، طراحی پورتال ، طراحی و اجرای کلیه نرم افزارهای تحت وب و با داشتن کادری از حرفه ای ترین طراحان سایت، […]

تبدیل فایل گرافیکی (PSD) به کدهای XHTML و Css از دیگر خدمات موسسه طراحی و توسعه فناوری وب افرا به شمار میرود. در تبدیل طرح قالب به صفحات وب ، کد های خروجی HTML و […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036