لطفا امتیاز دهید

شرکت طراحی وب سایت و  بهینه سازی سایت وب افرا با هدف پوشش یکپارچه کلیه نیازهای تاجران و تولیدکنندگان ایرانی جهت حضور کاملاً مستقل در دنیای تجارت الکترونیک فعالیت خود را از سال ۸۳ و با استفاده از جدید ترین تکنولوژیهای طراحی سایت روز دنیا آغاز نموده است.
بهترین روش برای این نوع تجارت الکترونیکی ، طراحی وب سایت فروشگاهی میباشد. از طریق طراحی وب سایت فروشگاهی و بهینه سازی وب سایت ، این گروه می توانند مشخصات تک تک کالا ها را به تفصیل برای همه مشتریان نشان دهند.

همچنین این گروه می توانند سفارشات خریداران را بررسی و حتی در صورت تمایل مبالغ آنرا از طریق اینترنت و به صورت آنلاین دریافت نمایند.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

همه دست اندر کاران تولید و توزیع کالا بدنبال فروش بیشتر و جذب مشتریان بیشتر میباشند. اینترنت میتواند کالاهای شما را فارغ از زمان و مکان برای تعداد نا محدود بازدید کننده نمایش دهد.
از مهمترین ویژگیهای طراحی سایت های فروشگاهی توسط وب افرا را  میتوان به طراحی سفارشی و اختصاصی گرافیک ، عدم استفاده از کدها و سایت های آماده و تحلیل و پیاده سازی توسط تیم فنی مجرب اشاره نمود.
  طراحی  سایت فروشگاهی  | برنامه نویسی وب سایت
با توجه به گسترش روز افزون استفاده از خدمات الکترونیک در کشور و متناسب با پیشرفت فناوری اطلاعات ، نیاز به طراحی وب سایت کارآمد و معرفی و ارائه خدمات از طریق وب سایت توسط شرکتهای دولتی و خصوصی ، مؤسسات ، تولید کنندگان و فروشندگان بیش از پیش به چشم میخورد.
از این رو پیاده سازی و برنامه نویسی طرح ها و ایده ها می بایست به گونه ای انجام پذیرد تا شرکتها و موسسات را در کوتاهترین زمان ممکن به اهداف خود در این زمینه برساند.
شرکت طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت راد پرداز ، با در اختیار داشتن دانش علمی ، کادر مجرب و تسلط به جدیدترین تکنولوژی ها و فن آوری ها در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت افتخار دارد

آمادگی خود را جهت یاری و پیشبرد اهداف شرکتها و مؤسسات محترم در زمینه مشاوره ، طراحی وب سایت ، برنامه نویسی وب سایت و بهینه سازی وب سایتهای اینترنتی اعلام نماید.

طراحی وب سایت های اینترنتی موفق نیازمند داشتن عواملی مانند زیر می باشند :
استفاده راحت و آسان توسط کاربران : طراحی وب سایت و برنامه نویسی آن باید به گونه ای صورت پذیرد تا وب سایت دارای محیطی دوستانه و ساده باشد و کاربران با ورود به آن بتوانند به راحتی به تمامی امکانات موجود در سایت ، دسترسی داشته باشند.
طراحی گرافیکی زیبا و ظاهری دلنشین : از آنجا که وب سایت یک شرکت نمایانگر محیط کار مجازی آن شرکت میباشد ، لذا طراحی زیبای سایت به تداوم استفاده کاربران از سایت منجر خواهد شد.
بهینه بودن طراحی وب سایت برای موتورهای جستجو و سرعت لود مناسب : امروزه قرار داشتن در رتبه های مناسب جستجوهای اینترنتی نقش زیادی در یافتن کاربران و مخاطبان هدفمند ایفا می کنند.
برای دستیابی به موارد اشاره شده ، شرکت طراحی وب سایت راد پرداز با ارائه طرحهای مناسب و استفاده از جدیدترین دانش طراحی وب سایت روز دنیا آماده طراحی وب سایتهای اینترنتی شما میباشد.

مطالب مرتبط

طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک تفاوت سایت استاتیک با داینامیک در چیست؟ اصولا سایتهای ایستا یا استاتیک، سایتهایی هستند که ضرورتی برای تغییر مداوم اطلاعات آنها احساس نمی شود. اینگونه وب سایتها معمولا […]

همه ی ما میدانیم که در دنیای امروز اگر نتوانیم کاربران هدف خود را پیدا کنیم ، قطعا در فروش و ارائه خدمات به مشکل خواهیم خورد و این موضوع نه تنها کار شما را […]

لزوم طراحی سایت انتشارات در جامعه امروزی چیست؟ طراحی سایت انتشارات :جامعه امروزی ما برای آگاهی پیدا کردن از اخبار به مجلات و روزنامه ها روی می آورند. کتاب ها بیشترین کاربرد را در زمینه […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036