طراحی پورتال

طراحی پورتال با بهترین کیفیت توسط وب افرا

تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ با بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار خواهیم داد. شرکت وب افرا با ارائه خدمات متنوع و با بهره گیری از تیمی مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. 

برای استعلام از تعرفه طراحی پورتال و مشاوره طراحی پورتال با سایت وب افرا در ارتباط باشید.

طراحی پورتال سازمانی

پورتال سازمانی مختص شرکت هایی می باشد که قصد ارائه خدمات بصورت آنلاین دارند

طراحی پورتال دانشگاهی

پرتال دانشگاهی برای ارائه خدمات آنلاین به دانشجویان و سهولیت خیلی از فرآیندها است

طراحی پورتال فروشگاهی

پورتال فروشگاهی برای تبدیل شدن به یک سایت فروشگاهی قدرمتند بسیار مهم است

خدمات وب افرا

طراحی سایت

طراحی وب سایت یک قدم بزرگ برای افزایش درآمد و تعداد مشتریان شما می باشد. کسب و کار شما دیگر محدود به منطقه و محدود به زمان نیست ، شما میتوانید از هرکجای دنیا که قابلیت ارائه خدمات دارید مشتری داشته باشید . این امکانی بی نظیر می باشد که ما در شرکت وب افرا با طراحی پورتال برای شما ایجاد میکنیم. همچنین ما میتوانیم به شما راه های جذب مشتری را آموزش دهیم.

طراحی اپلیکیشن

امروزه کاربران از راحتترین روش ها برای انجام تمامی فعالیت های خود بهره می برند . اپلیکیشن ها به دلیل سهولت و سرعت بالا از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. شما با سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به شرکت وب افرا میتوانید یک اپلیکیشن کاربر پسند داشته باشید. البته اپلیکیشن میتوانید بسته به نیاز سایت شما شخصی سازی شود ، بطوری مثال یک اپلیکیشن خبری یا اپلیکیشن گردشگری.

میزبانی وبسایت

انتخاب هاست مناسب و پرسرعت از عوامل مهم در رشد سایت شما خواهد بود . هاست با کیفیت هم در زمینه بهینه سازی و هم در افزایش سرعت لود تاثیر بسیاری دارد. سرعت لود برای موتور جستجوی گول نیست بسیار امر مهمی می باشد و گوگل به سایت های که هاست های قدرمتندی دارند و سرعت لود بهتری دارد اهمیت بیشتری می دهد. هاستینگ گروه وب افرا پشتیبانی کاملی از پورتال شما دارد .تضمین کیفیت باما...

طراحی پورتال چیست؟

پورتال محیطی است که مبتدی ترین کاربران با مراجعه به آن می توانند از سرویس های متداول آن استفاده کنند. نوعی منحصر بفرد طراحی وب سایت بوده که تمامی داده ها و اطلاعات در یک فرم یکپارچه جمع آوری می شود.این اطلاعات می تواند شامل ایمیل ها، موتورهای جستجو،سامانه های ارتباطی، سامانه های تجاری، سامانه های اطلاع رسانی، ابزار مدیریت و پیکربندی پورتال، ویژگی ها و امکانات شخصی سازی، سامانه های توسعه کاربرد، ابزارهای مدیریت امنیت و غیره می باشد.

با توجه به این تعاریف، برای این که یک پورتال بتواند شما را به اهدافتان برساند، بهتر است طراحی پورتال  توسط شرکت طراحی پورتال متخصص، حرفه ای و با تجربه انجام شود. با سفارش طراحی پورتال در سایت وب افرا می توانید از کیفیت پورتال خود مطمئن باشد. وب افرا انواع پورتال فروشگاهی ، پورتال شرکتی ، پورتال دانشگاهی ، پورتال سازمانی و … را طراحی میکنید. برای دریافت مشاوره طراحی پورتال یا دریافت تعرفه طراحی پورتال وب افرا ، باما در ارتباط باشید.

طراحی پورتال چیست؟​

انواع پورتال ها

پورتال های تجاری

5/5

این پورتال برای پشتیبانی تجارت الکترونیک در مدل های شرکت با شرکت (B2B) و مدل های شرکت با مشتری (C2B) طراحی شده اند.

پورتال های سازمانی

5/5

این پورتال ها شامل پورتال های علمی، شهری، فضای کار، شرکتی و تخصصی می باشد. که در ذیل شرح مختصری برای هر کدام ارائه شده است

پورتال های شرکتی

5/5

پورتال هایی که در راستای حذف بروکراسی، افزایش راندمان و صرفه جویی در زمان و انرژی در شرکت ها طراحی می شوند و کاربران این نوع پورتال کارمندان شرکت می باشند.

پورتال های فضای کار

5/5

پورتال هایی در راستای یک زمینه فعالیت طراحی شده اند.عموما کابران این پورتال افراد مرتبط با این زمینه کاری می باشند. مانند: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

پورتال های شهری

5/5

این پورتال جهت سهولت دسترسی شهروندان به خدمات و اطلاعات شهرها طراحی شده است. مانند: سایت شهرداری ها،سایت آب و هوا و …..

پورتال های علمی

5/5

این پورتال جهت تبادل نظر و همفکری در پروژه ها طراحی شده است. اکثر کاربران این پورتال دانش جویان و دانش آموزان می باشد. مانند: سولیکا و…..

بهیینه سازی و سئو سایت​

بهیینه سازی و سئو سایت

تمامی قوانین سئو (الگوریتم های گوگل) در وب سایت شما رعایت خواهد شد و سایت شما در بهترین رتبه های گوگل قرار خواهد گرفت.

وب سایت رسپانسیو

وب سایت رسپانسیو

کاربران با هر دستگاهی وارد سایت شوند وب سایت به درستی به نمای در خواهد آمد این به معنی رسپانسیو بودن سایت شماست

ارتباط مستقیم با مشتری

بازاریابی جهانی

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

دسترسی سریع و آسان

تکنولوژی آینده

مشاوره خرید پورتال

شما کاربران عزیز پیش از خریداری پورتال برای آگاهی و کسب اطلاعات درباره پورتال و انواع آن و انتخاب بهترین پورتال برای کسب و کار خود می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید تا مسیر بهتری را برای رونق  کسب و کار خود انتخاب کرده باشید.شرکت وب افرا با سابقه طولانی مدت در این زمینه با استفاده از کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما کاربران خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی

در دنیای دیجیتال امروز میزان استفاده از اینترنت، برای خرید انواع محصولات افزایش چشم گیری داشته است، به همین خاطر طراحی سایت فروشگاهی یک راه عالی برای رونق کسب و کار خود به اطمینان کامل برسید.

شروع از 5 میلیون

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

امروزه با رشد کسب و کار های اینترنتی داشتن اپلیکیشن اختصاصی امری ضروری برای رونق مشاغل شما خواهد بود زیرا اپلیکیشن های اختصاصی مبلغ برند شما خواهند بود.

شروع از 5 میلیون

بهینه سازی سایت

طراحی سایت بدون بهینه سازی آن و رعایت قوانین بهینه سازی یک شکست برای کسب و کار شما خواهد بود زیرا بدون بهینه سازی سایت شما بازدیدی نخواهد داشت و از طرف کاربران مشاهده نخواهد شد.

شروع از 5 میلیون

طراحی قالب اختصاصی پورتال

داشتن یک استراتژی مهم در طراحی قالب ، پورتال را منحصر بفرد می کند و باعث جذب مخاطبان خاص و کابران حرفه ای می شود. نوآوری در همه زمینه های به خصوص در زمینه طراحی پورتال بسیار کاربردی و جذاب است. به دلیل اینکه فعالیت برخی سازمان ها تلفیقی است. مانند تجاری و شرکتی، شما می توانید با تشریح فرایند کار سازمان و حوزه فعالیت تانپورتال مخصوصی داشته باشید که همه جانبه باشد. تمامی نیازهای سازمان تان را پاسخ دهد. که این امر باعث بالا رفتن راندمان کاری شما باشد. که تلف شدن زمان و هزینه به میزان چشم گیری کاهش می دهد. شاید باور نداشته باشید هزینه صرف شده برای طراحی پورتال در دو الی شش ماه جبران می شود. شما میتوانید برای اطلاع از تعرفه طراحی پورتال به بخش مربوطه مراجعه کنید.

طراحی پورتال
سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036