لطفا امتیاز دهید

ساخت اپلیکیشن سایت وردپرسی

آیا میدانستید که ورد پرس می تواند علاوه بر وب سایت شما ، اپلیکیشن تلفن همراه را نیز مدیریت کند؟ به عنوان مثال ، شما یک وب سایت فروشگاهی در وردپرس دارید شما می توانید  یک اپلیکیشن فروشگاهی موبایل نیز ایجاد کنید. که به افراد اجازه می‌دهد از طریق اپلیکیشن از شما خریداری نمایند. و اگر شما یک وب سایت رستوران دارید می‌توانید منوی رستوران،  دستورالعمل ها و مکان های فروش در اپلیکیشن خود به نمایش بگذارید.

همه اینها امکان پذیر است زیرا وردپرس از یک وبلاگ ، به سیستم مدیریت محتوا و در حال حاضر به یک پلت فرم کاربردی ارتقا یافته است.  فناوری  جدید وردپرس مانند API WP  وردپرس را به سمت آینده هدایت می کند و اجازه می دهد طراحی اپلیکیشن تلفن همراه را نیز به انجام برساند.

این به این معنی که شما میتوانید با مخاطبین خود با روش های جدید و هیجان انگیز مانند ارسال یک اطلاع رسانی به تلفن همراه کاربران تان در مورد زمان فروش و یا امکان خواندن مقالات شما توسط مخاطبین وقتی از کامپیوترشان دور هستند.

ساخت اپلیکیشن سایت وردپرسی

ساخت اپلیکیشن سایت وردپرسی

آیا به طراحی اپلیکیشن تلفن همراه اندروید نیاز دارید ؟

همه سایت های وردپرس به اپلیکیشن تلفن همراه نیاز ندارند ،اگر شما یک وبلاگ معمولی با استفاده از WordPress.Com هستید ساخت اپلیکیشن موبایل برای شما ضروری نیست. با این حال اکثر مردم ترجیح می دهند که از اپلیکیشن های تلفن همراه برای مرورگر وب سایت استفاده کنند و بسیاری از کسب و کارها با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه کسب و کار خود را رونق داده اند و مزایای برای خود پیدا کرده اند.

  • اپلیکیشن های موبایل به مخاطبان شما کمک می کنند که محتوای سایت شما را سریعتر دریافت کنند.
  • اپلیکیشن های موبایل می توانند برخی از محتوا ها را به صورت آفلاین نمایش دهند.
  • ارسال اطلاعیه های جدید برای مخاطبان از طریق اپلیکیشن.
  • ارتباط متقابل در اپلیکیشن‌ها برخلاف وب سایت امکان پذیر است.

آمارها نشان می دهند که زمان بیشتری در اپلیکیشن‌ها صرف شده است تا در وب سایت ها و چیزهایی مانند push notifications می تواند تعامل بیشتری را نسبت به صفحات وب ایجاد کند. اپلیکیشن تلفن همراه برای کسب و کار شما و برای وب سایت شما مفید است با ما همراه باشید تا در مورد نحوه ایجاد اپلیکیشن تلفن همراه صحبت کنیم. 

ساخت اپلیکیشن سایت وردپرسی

ساخت اپلیکیشن سایت وردپرسی

نحوه ایجاد اپلیکیشن موبایل با وردپرس

چند راه برای ایجاد یک برنامه تلفن همراه با استفاده از محتوای وردپرس شما وجود دارد

ساخت اپلیکیشن سفارشی توسط تیم وب افرا

استفاده از یک تیم برای ایجاد یک اپلیکیشن دلخواه یک راه عالی برای به دست آوردن همه ویژگی‌ها وخدماتی است که از یک اپلیکیشن می خواهید.  اگر یک اپلیکیشن منحصر به فرد میخواهید که شما را به هدفتان نزدیک کند باید این نکته را بیان کنیم که تعرفه طراحی اپلیکیشن نسبتاً گران است ، برای آگاهی از هزینه های طراحی اپلیکیشن در سایت وب افرا روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

قبل از وارد شدن به فهرستی از بهترین منابع یادگیری طراحی اپلیکیشن موبایل، از تعدادی آمار مهم اطلاع یابید: آیا می دانستید که در جهان از هر ۵ نفر یک نفر گوشی هوشمند دارد؟ و […]

طراحی اپلیکیشن اختصاصی اگر اپلیکیشن برند شما روی گوشی مشتری وجود داشته باشد ، دسترسی به شما سریعتر شده  و ارتباط مداوم با او حفظ می شود . در صورت قوی بودن بازار کارتان ، […]

طراحی اپلیکیشن رستوران شما می توانید به طور ۲۴ ساعته و هفت روز هفته رستوران و کافی شاپ و فست فود  ( مانند طراحی اپلیکیشن رستوران زودفود و یا طراحی اپلیکیشن ریحون ) را در […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036