لطفا امتیاز دهید

اپلیکیشن ها امروزه جایگاه ویژه ای در زندگی ما دارند و خدمات زیادی را به ما ارائه می دهند. فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، باعث استفاده ی بیشتر از اپلیکیشن های اندروید و ios شده است. به همین دلیل شرکت های طراحی اپلیکیشن زیادی وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ی طراحی اپلیکیشن هستند. از جمله ی این شرکت ها، شرکت طراحی اپلیکیشن در رشت می باشد که با سال ها تجربه در این زمینه دارای عملکرد بسیار خوبی است و توانسته است اپلیکیشن های بسیار خوب و کاربر پسندی را تاکنون طراحی کند و در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه در رابطه با این شرکت و خدمات آن، مطالب دیگری را بیان می کنیم. اما برای این که شما یک اپلیکیشن را سفارش دهید باید ابتدا با مراحل تولید آن آشنا شوید؛

مراحل تولید یک اپلیکیشن در شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا در رشت:

  • هدفتان را بشناسید

اولین چیزی که باید روشن شود، آن انتظاری است که شما از اپلیکیشن خود دارید. شما باید کاربران هدف خود را بشناسید و منابع لازم را داشته باشید. این ها مواردی هستند که صاحبان اپلیکیشن ها باید در ابتدای مرحله ی طراحی از آن آگاهی کامل داشته باشند.

  • طراحی صفحات اپلیکیشن

در این مرحله شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا در رشت، یک طرح اولیه از اپلیکیشن از نظر تجربه کاربری و ارتباط پذیری با کاربر طراحی می کند و برای مشتری ارسال می کند تا مشتری آن را ببیند و ویرایش ها و تغییراتی که لازم است را بگوید.

  • توسعه و پیاده سازی

در مرحله ی بعدی شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا در رشت، طرح نهایی که از سوی مشتری تأیید شده است را تولید و به مرحله ی اجرا می گذارد. ویرایش ها و تغییرات لازم اعمال می گردد و نظرات مشتری به صورت کامل بررسی می گردد.

  • تست و بررسی

در این مرحله، گروه متخصص شرکت طراحی اپلیکیشن در رشت، نسخه ی نهایی تولید شده را آزمایش می کنند و مشکلات پیش آمده را رفع می کنند و نسخه ی نهایی را به مشتری تحویل می دهند تا در یک بستر قوی منتشر کند و به اهداف و خواسته های خود برسد.

  • پشتیبانی

در نهایت پس از این که نسخه ی نهایی تحویل مشتری داده شد، پشتیبانی های لازم از سوی شرکت به صاحبان اپلیکیشن ها ارائه می گردد تا مشکلاتی احتمالی که در حین اجرا به وجود می آید را برطرف سازد.

شرکت طراحی اپلیکیشن در رشت

شرکت طراحی اپلیکیشن در رشت

 هزینه طراحی اپلیکیشن

هزینه ای که شرکت طراحی اپلیکیشن و وب سایت وب افرا  از مشتری دریافت می کند بسیار منصفانه است و به برخی موارد بستگی دارد که عبارتند از:

امکانات و ویژگی های مورد نیاز مشتری، اندروید و آی او اس بودن اپلیکیشن، زمان انجام پروژه، طراحی لوگو اختصاصی، تکنولوژی و متدهای مورد استفاده، استفاده از طرح های آماده یا اختصاصی بودن آن و … .

به یاد داشته باشید که قیمت، ملاک تعیین طراحی خوب یا بد نیست و این اشتباه است که فکر کنیم که شرکتی که کمترین و یا بیشترین هزینه را دریافت می کند، بهترین طراحی را انجام می دهد. شرکت های مختلف بر اساس سیاست های و ساختار کاری خود و اعتبارشان قیمت های مختلفی را به مشتری پیشنهاد می دهند. برای همین است که شما باید در ابتدا نیازها و انتظارات خود را از اپلیکیشن مورد نظرتان مشخص کنید و قیمت ها را از شرکت های مختلف جویا شوید.

شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا

شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا دارای سال ها سابقه در زمینه ی طراحی اپلیکیشن های قوی است و از جدیدترین متدها و طراحی استفاده می کند؛ این شرکت با متخصصین زبده در زمینه ی طراحی اپلیکیشن، آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز است.

مزایای اپلیکیشن ها:

اپلیکیشن ها مزایای زیادی دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم؛

  • سبقت از رقبا

این مسلم است که هر کسب و کاری که دارای یک اپلیکیشن باشد، به سرعت از رقبا پیشی خواهد گرفت.

  • ارتباط مداوم با مشتری

با استفاده از اپلیکیشن، همیشه و در همه جا با مشتری در ارتباط خواهید بود.

  • به روز رسانی

مزیت دیگر اپلیکیشن، ارائه خدمات آنلاین و به روز است.

  • کاهش هزینه تبلیغات

با طراحی اپلیکیشن، هزینه های مربوط به تبلیغات و چاپ کاغذ و کاتالوگ، کاهش یافته و تبلیغات به صورت دیجیتال انجام می شود. به علاوه، تبلیغات به این صورت، موثرتر و قوی تر نیز می شود زیرا محصولات جدید، بهتر معرفی می شوند.

  • دستیابی به مشتریان بیشتر

کاربران تلفن های همراه در ایران بسیار زیادند و این خود می تواند یک بازار بزرگ برای جذب کاربر باشد که طراحی اپلیکیشن آن را محقق خواهد ساخت.

  • معرفی آسان خدمات و محصولات

با استفاده از اپلیکیشن ها، تنها با چند کلیک، خدمات و محصولات خود را به راحتی به مشتریانتان معرفی می کنید و آن ها را با مزایا و تغییرات و حتی تخفیفات و هر چیز دیگری آشنا می سازید.

  • کسب درآمد بهتر

این مشخص است که هر چه تعداد کاربر بیشتری داشته باشید، فروش و درآمد بیشتری را دارید.

شرکت طراحی اپلیکیشن در رشت

شرکت طراحی اپلیکیشن در رشت

ویژگی اپلیکیشن های شرکت طراحی اپلیکیشن در رشت:

اپلیکیشن هایی را که شرکت طراحی اپلیکیشن رشت تولید می کند، دارای ویژگی های زیر هستند:

حجم مناسب، سرعت بالا، قابل اجرا بر روی تمامی دستگاه ها، بهینه در مصرف باتری، تجربه کاربری بالا، طراحی رقابت پذیر و … .

طراحی اپلیکیشن رشت

اپلیکیشن ها ابزاری هستند که به راحتی و با هزینه ی کم در دسترس افراد بسیار زیادی قرار می گیرد. متخصصین شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا در شهر رشت، آماده ی ارائه ی خدمات تولید، توسعه و پشتیبانی نرم افزار تحت موبایل متناسب با شرایط کسب و کار شما هستند. این شرکت دارای سال ها تجربه در بخش برنامه نویسی است و از استانداردها و متدهای روز دنیا استفاده می کند و با برنامه نویسی اصولی و حرفه ای، تجربه ی یک اپلیکیشن کاربر پسند با ویژگی های یک تجارت حرفه ای را برای شما و کاربرانتان فراهم می کند. این شرکت راهکارهای تجاری مناسب سازمانی را برای صنایع و کسب و کارها ارائه می دهد و به صورت مداوم در حال به روز رسانی و افزایش دانش کارشناسان با تجربه خود در بخش برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل است و توانسته است یکی از برترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در ایران باشد. به این ترتیب، شرکت طراحی اپلیکیشن در رشت، آماده ی پاسخگویی به نیازهای مردم در زمینه ی طراحی اپلیکیشن است.

 

مطالب مرتبط

با افزایش گزینه های جذاب  طراحی وب سایت جدید، ما میلیون ها برنامه و وب سایت را مشاهده می کنیم.  در این برنامه  بسیاری از گزینه های طراحی ضعیف را می بینیم که مانع از […]

موفقیت در بازار دیجیتال بستگی به طراحی یک اپلیکیشن موفق دارد که موثر، کار آمد و مفید و قادر به رقابت با دیگر اپلیکیشن ها باشد. امروزه اکثر افراد در سراسر جهان کارهایی مانند رزرو […]

شاید یکی از چشم انداز های هیجان انگیز برای افزایش وسعت کسب و کار، طراحی وب سایت باشد که می توانید به سادگی به آن دسترسی پیدا کنید. بر خلاف بسیاری از حرفه ها که ماه ها یا حتی […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. علیمردانی گفت:

    با سلام برای طراحی سایت تو رشت باید حضوری بیام؟ یا امکان طراحی سایت تو رشت به صورت اینترنتی هست؟

    1. سلام دوست عزیز خیر می تونید با مراجعه به قسمت ثبت سفارش، سفارش طراحی سایت خودتون رو بدید و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036