4/5 - (3 امتیاز)

طراحی اپلیکیشن خرید شارژ

امروزه اپلیکیشن های زیادی در رابطه با خرید شارژ و پرداخت قبض و دیگر موارد وجود دارد. خرید شارژ از اپلیکیشن ها یکی از راه های ساده و سریع برای خرید شارژ می باشد ، مدّت ها قبل برای خرید شارژ مجبور بودیم به سوپرمارکت ها مراجعه کنیم که این کار ممکن بود بعضی از افراد را از خریدن شارژ منع کند ، ولی با اپلیکیشن های خرید شارژ میتوانید با یک کارت بانکی و رمز دوم خرید خود را کامل کنید حتی گاهی بدون نیاز به اینترنت میتوانید گوشی خود را شارژ کنید. طراحی اپلیکیشن خرید شارژ باید طوری باشد که در بازار رقابت بتواند کاربران را به خود جذب نماید. در ساخت اپلیکیشن خرید شارژ موارد زیر باید در آن رعایت شود:

طراحی اپلیکیشن خرید شارژ

طراحی اپلیکیشن خرید شارژ

نکاتی در رابطه با ساخت و طراحی اپلیکیشن خرید شارژ

۱ – محیط اپلیکیشن خرید شارژ باید ساده و روان باشد.

برای ساخت اپلیکیشن خرید شارژ اپلیکیشن می بایست دارای محیطی ساده و روان باشد تا کاربر پس از اولین ورود خود به علت رابط کاربری برنامه ، اپلیکیشن شما را از گوشی خود حذف نکند.

۲ – طراحی اپلیکیشن باید خاص باشد.

برای اینکه اپلیکیشن شما یک برنامه جذاب و متفاوت به نظر بیاید ، نباید از موارد اپلیکیشن های دیگر کپی کنید. برنامه شما باید دارای یک ایده جدید و مناسب باشد ، هر چند یک ایده جدید بدون پیاده سازی مناسب اصلا بدرد نمیخورد.

۳ – طراحی اپلیکیشن باید توسط افرادی که تخصص دارند انجام پذیرد.

افرادی که به کار خود علاقه دارند و توانایی لازم را برای انجام آن کار دارا باشند قطعاً در کار خود موفق هستند. طراحی اپلیکیشن خرید شارژ نیز از این قاعده مستثنی نیست ، بنابراین کار ساخت و طراحی اپلیکیشن را به افرادی بسپارید که در زمینه طراحی اپلیکیشن تخصص داشته و علاقمند به طراحی و ساخت و پیاده سازی ایده های جدید باشند.

۴ – طراحی اپلیکیشن توسط یک تیم ، بهتر انجام می پذیرد.

توانایی و تجارب یک تیم در مقایسه با فردی خاص بالاتر بوده و مسلما بر طراحی اپلیکیشن خرید شارژ تاثیر می گذارد. بنابراین بهتر است یک تیم متخصص برای ساخت اپلیکیشن بیابید که نمونه کار طراحی اپلیکیشن و تجربه ی ساخت آن را داشته باشند. بدین ترتیب اپلیکیشن خرید شارژ شما راه موفقیت را سریع تر طی خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن خرید شارژ

طراحی اپلیکیشن خرید شارژ

۵ – برنامه ریزی و مدیریت زمان نیز باید مورد توجه باشد.

یک برنامه نویس جدا از دانش کدنویسی باید بتواند برای پروژه خود برنامه ریزی کند و آن را مدیریت کند. برای به موقع کامل کردن پروژه تیم انتخابی باید روزانه زمانی را برای طراحی اپلیکیشن اختصاص دهد.

۶ – از امکانات خاص و جذاب برای جذب کاربر استفاده کنید

ممکن است که یک اپلیکیشن ساده و بدون امکانات برای خرید شارژ با وجود این همه اپلیکیشن های غول نتواند موفقیت کسب کند برای اینکه کاربران بیشتر به  اپلیکیشن ساخته شده جذب شوند باید امکانات خاص و جذاب به برنامه  اضافه شود برای مثال شما میتوانید بخشی را در اپلیکیشن خود اضافه کنید که کاربران بتوانند دوستان خود را دعوت کنند و بعد از خرید شارژ فرد دعوت شده به فرد معرف شارژ جایزه هدیه داده شود با این بخش اگر کاربران از دوستان خود دعوت کنند در واقع آنها خودشان برای شما مشتری جذب کرده اند یا میتوانید کاری کنید که کاربر با هر خرید امتیاز هدیه دریافت کند و بتواند امتیازهای خود را تبدیل به شارژ یا موارد مختلف کند با این کار ممکن است کاربر علاقه بیشتری نسبت به برنامه شما و خرید از آن نشان دهد.

شش نکته ای که گفته شد اگر در طراحی یک اپلیکیشن مورد توجه قرار بگیرند در موفقیت یک اپلیکیشن تاثیر گذارند. بهتر است طراحی انواع اپلیکیشن مانند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ، طراحی اپلیکیشن تلفن همراه و طراحی اپلیکیشن خرید شارژ را به تیم متخصص در این زمینه بسپارید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. تیم طراحی اپلیکیشن وب افرا در این زمینه تجربه و تخصص بالایی داشته و شما را در رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد. برای ثبت سفارش ساخت اپلیکیشن روی لینک کلیک کرده و یا با کارشناسان ما جهت آشنایی بیشتر ارتباط برقرار کنید.

فراموش نکنید که اپلیکیشن های بزرگی در این راستا وجود دارند که کار شما را سخت تر می کنند ولی با این حال نا امید نشوید و هیچ وقت تبلیغات موثر و هدفمند را فراموش نکنید چون تبلیغات یک رکن اساسی برای رشد اعضای اپلیکیشن شما و در نهایت افزایش فروش شما می باشد.

مطالب مرتبط

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب به وسیله ی طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب مسافرین خیلی سریع و ساده بدون در نظر گرفتن مکان آنها یعنی بدون توجه به اینکه آنها در خانه، محل کار یا حتی خیابان […]

امروزه بیش از ده ها هزار اپلیکیشن  روزانه ساخته و روانه مارکت های گوشی می شوند.اما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چه مدت طول می کشد تا کاربر یک برنامه را در گوشی خود نگه

طراحی اپلیکیشن حرفه ای اگر شما می خواهید به طراحی اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی دست یابید . با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم را در مورد اپلیکیشن ها و موفقیت آنها اعلام […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. محمود گفت:

    سلام. بعد شارژ واسه فروش از کجا بیاریم تو اپلیکیشن بزاریم؟

    1. با سلام و احترام.

      شما باید با شرکت های ارائه دهنده ( دریافت لیست از همراه اول و ایرانسل ) خدمات ، وبسرویس تهیه کنید .

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036