لطفا امتیاز دهید

امروزه دنیای تکنولوژی روز به روز در حال توسعه است و اینترنت و گوشی های موبایل هوشمند، در دسترس اکثر افراد جامعه می باشد. به همین دلیل همه ی صنایع و کسب و کارها باید از این فرصت نهایت استفاده را برای پیشرفت خود ببرند. کسب و کارها می توانند با طراحی یک اپلیکیشن، خدمات و محصولات خود را بهتر و بیشتر در دسترس کاربران قرار دهند. طراحی اپلیکیشن فروش خودرو، یکی از جمله ی این اپلیکیشن ها است که برای نمایشگاه داران و نمایندگی های فروش خودرو طراحی می شود و محصولات و خدمات آن ها با استفاده از اپلیکیشن به مشتریان ارائه می شود.

امروزه دنیای کسب و کار رقابت شدیدی را تجربه می کند و شرکت های خودروسازی نیز از این فاعده مستثنی نمی باشند. جذب مشتری در این رقابت تنگاتنگ می تواند کمی دشوار باشد. اپلیکیشن فروش خودرو می تواند در این زمینه کمک زیادی به شرکت ها و نمایندگی های فروش خودرو کند؛ یک اپلیکیشن خوب و کارآمد، موجب جذب مشتری بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر شرکت می شود.

امکانات اپلیکیشن فروش خودرو چه مواردی می باشد؟

اپلیکیشن هایی که برای خودرو و فروش خودرو طراحی می شوند، دارای ویژگی ها، بخش ها و امکانات زیر هستند:

  • اولین و مهم ترین بخش اپلیکیشن خودرو، بخش درباره ی ما است که باید در این بخش اطلاعات کامل درباره ی شرکت و کسب و کار و هم چنین شماره و آدرس شرکت به همراه نقشه قرار داده شود. شما هنگامی می توانید اعتماد مشتریان تان را جلب کنید که کسب و کار خود را به خوبی معرفی کنید.
  • در اپلیکیشن های خودرو، محصولات به خوبی نمایش داده می شوند.
  • یکی از بخش های اپلیکیشن خودرو، بخش قطعات یدکی خودرو می باشد که در این قسمت مشخصات قطعات خودروها به همراه قیمت آن ها قرار داده می شود. تصاویری از قطعات نیز در این قسمت باید وجود داشته باشد.
  • بخش بعدی، بخش سفارش خودرو است که در این قسمت مشتریان می توانند خودروی مورد نظر خود را سفارش دهند.
  • برای خرید خودرو در اپلیکیشن، بخشی به نام خرید خودرو باید در اپلیکیشن خودرو وجود داشته باشد تا با کلیک بر روی آن، عملیات پرداخت ظاهر شود.
  • قسمت دیگری نیز باید به نام بخش فروش خودروهای داخل انبار وجود داشته باشد تا مشتری بتواند خودروهای داخل انبار را مشاهده و خرید نماید.
  • بخش ارتباط با مشتری برای رفع مسائل به وجود آمده و ارائه ی خدمات بهتر به آن ها.
  • آدرس نمایندگی ها و هم چنین اخبار مربوط به ماشین های جدید و فناوری های جدید در زمینه ی خودروسازی نیز باید در اپلیکیشن خودرو وجود داشته باشد.
طراحی اپلیکیشن فروش خودرو

طراحی اپلیکیشن فروش خودرو

مزیت های اپلیکیشن فروش خودرو

طراحی اپلیکیشن خودرو مزایای زیادی را برای صاحبان کسب و کارها به دنبال دارد که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم:

  • با اپلیکیشن ها می توان نوتیفیکیشن ارسال کرد.
  • اپلیکیشن ها دارای کاربری راحت برای مشتری هستند.
  • امکان استفاده موقعیت جغرافیایی و پیدا کردن نزدیک ترین نمایندگی ها در اپلیکیشن وجود دارد.
  • امکان بهره بردن از فضای داخل گوشی.
  • نمایش تصاویر مکان مورد نظر.
  • مشخصات و توضیحات قطعات و محصولات مختلف را می توان در اپلیکیشن درج کرد.
  • امکان دریافت هزینه برای ثبت خودرو. (در اپلیکیشن خرید و فروش خودرو می توان برای خودرو آگهی ثبت کرد)
  • امکان دریافت هزینه برای مشاهده اطلاعات تماس فروشنده در اپلیکیشن خرید و فروش خودرو نیز وجود دارد.
  • امکان نمایش خودرو های نمایشگاه.

نکاتی در طراحی اپلیکیشن خودرو

  • یکی از نکاتی که به جذب مخاطب و بازدیدکننده ی بیشتر منجر می شود، استفاده از تصاویر جذاب است؛ باید در اپلیکیشن خودرو برای نمایش خودروها از تصاویر با کیفیتی که به صورت سه بعدی تمامی بخش های خودرو را نشان می دهد استفاده کنید تا مشتریان بتوانند از تمامی زوایا، خودرو مورد نظر خود را هم از درون خودرو و هم از بیرون خودرو ببینند.
  • نکته ی بعدی، اپلیکیشن خودرو برای این که مخاطب بیشتری جذاب کند باید برای سیستم عامل های پرکاربرد طراحی شود؛ سیستم عامل های پرکاربرد، اندروید و آی او اس هستند. وقتی که برای هر دوی این سیستم عامل ها نسخه ی اپلیکیشن وجود داشته باشد، بازدیدکننده ی بیشتری از محصولات و خدمات شما بازدید می کنند و مشتری و فروش شما بیشتر خواهد شد. البته برای طراحی اپلیکیشن های نسخه ی آی او اس در ایران، محدودیت هایی وجود دارد که در مقابل راه هایی برای کنار گذاشتن این محدودیت ها وجود دارد. اما اپلیکیشن های اندروید، به راحتی قابل طراحی و انتشار هستند و به راحتی بر روی گوشی های تلفن نصب می شوند.
  • شایان ذکر است که امکاناتی از قبیل ارسال نوتیفیکیشن و قابلیت های مختلف از جمله استفاده از جی پی اس و … هم در سیستم عامل اندروید قابل استفاده می باشد.
  • نکته ی بعدی، امنیت در اپلیکیشن خودرو است؛ برای این که کسب و کار شما مورد اعتماد واقع شود و مخاطبان شما افزایش پیدا کند، باید اپلیکیشن شما نکات و اصول امنیتی را رعایت کند. مخصوصا در بخش خرید خودرو و پرداخت وجه.
  • مشخصاتی را که برای خودروها و قطعات مختلفی که در اپلیکیشن قرار می دهید، به خوبی و کامل بیان کنید؛ مخاطبان زیادی هستند که تنها برای کسب اطلاعات درباره ی محصولات شما به اپلیکیشن شما مراجعه می کنند؛ پس باید اطلاعات کاملی را برای محصولات خود بیان کنید.
طراحی اپلیکیشن فروش خودرو

طراحی اپلیکیشن فروش خودرو

طراحی اپلیکیشن در کنار طراحی سایت برای فروش خودرو

طراحی اپلیکیشن برای خودرو، در کنار طراحی سایت برای خودرو، مهم است. زیرا امروزه اکثر افراد جامعه از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند و اپلیکیشن خودرو در همه ی زمان ها و مکان ها همراه آن ها خواهد بود و می توانند به راحتی از برخی از امکانات به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت و از برخی امکانات با ارتباط به اینترنت و برخورداری از حداقل سرعت اینترنت، استفاده کنند.

سخن آخر

گوشی های هوشمند که پا به عرصه ی دنیای تکنولوژی گذشتند، انقلابی را در آن به وجود آوردند و کسب و کارها را متحول کردند و حتی کسب و کارهای جدیدی نیز با ظهور گوشی های هوشمند به وجود آمدند. اپلیکیشن در کنار سایت، دو بال پرواز برای توسعه ی کسب و کار است. یک فروشگاه اتومبیل یا نمایشگاه و حتی نمایندگی فروش خودرو، برای این که بتواند در کسب و کار خود تحولی ایجاد کند، باید از هر دو بال برخوردار باشد.

 

مطالب مرتبط

محبوبیت وردپرس و کاربران بسیار زیاد آن، باعث شده اند افزونه های زیادی در مدت زمانی کوتاه برای استفاده در وردپرس ارائه شوند. نصب افزونه های متنوع خود به یکی از علت های رونق استفاده از وردپرس تبدیل شده است.

با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت به زندگی افراد، تغییرات زیادی در دنیای مدرن امروز و کسب و کار آن صورت گرفت. امروزه هر کسب و کار و شرکتی برای پیشی گرفتن از رقبای خود […]

ایده چیزی نیست که بخواهد به ذهن یک طراح وارد شود. بلکه بیشتر اوقات ما باید یک رویکرد فعال برای کشف آن پیدا کنیم. واضح است که این یک مفهوم جدید نیست. و هزاران وب […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. changiz گفت:

    درود من یک نمایشگاه اتومبیل دارم و می خوام یک وب سایت و اپلیکیشن براش طراحی بشه ولی نمی تونم زیاد هزینه کنم واسه همین اول می خوام طراحی اپلیکیشن فروشگاه خودرو رو تو اولویت بذارم حالا چقدر هزینه باید براش پرداخت کنم؟ چقدر طول میکشه تا اپلیکیشنم طراحی بشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      طراحی وب سایت نمایشگاه اتومبیل بستگی به این داره که شما چه اپشن ها و ویژگی هایی رو برای سایتتون درخواست می کنین . برای اطلاع از قیمت ها و زمان تحویل پروژه با کارشناسان آنلاین ما تماس بگیرید.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036