طراحی سایت با پایتون (به انگلیسی: Python) یکی از خدمات شرکت طراحی سایت وب افرا می باشد.

پایتون ( به انگلیسی: Python ) یک زبان برنامه‌ نویسی شیءگرا ، سطح بالا و همه منظوره است .توسط خیدو فان روسوم طراحی شده است، و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌ است.

پایتون یکی از قویترین و محبوبترین زبان برنامه نویسی می باشد.ما در تیم وب افرا به جدید ترین متد های روز دنیا تسلط داریم و زبان برنامه نویسی پایتون ازجمله مهارت های گروه طراحی سایت وب افرا می باشد. پایتون یکی از بهترین گزینه ها برای هوشمند سازی سایت و محاسبات عجیب و سخت می باشد. شرکت طراحی سایت وب افرا با ارائه خدماتی مثل طراحی سایت با پایتون جزء محدود شرکت های فعال و حرفه ایی در این زبان برنامه نویسی پیشرفته می باشد.

 

اگر قصد طراحی وبسایت دارید و میخواهید از زبان برنامه نویسی پایتون در پروژه شما استفاده شود ، میتوانید از طریق بخش سفارش پروژه باما در ارتباط باشید. درصورتی که برای ثبت سفارش طراحی سایت نیاز به مشاوره طراحی سایت دارید میتوانید از بخش مشاوره ، از مشاوره رایگان طراحی سایت ما استفاده کنید. همکاران ما در بخش مشاوره طراحی سایت ، آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن هستند.

همچنین شما میتوانید برای مشاهده لیست قیمت طراحی سایت شرکت وب افرا ، به بخش تعرفه طراحی سایت مراجعه کنید.

 

هوشمند سازی سایت با پایتون

با هوشمند سازی سایت میتوانید عملیات های پیچیده ی محاسباتی را هماهنک یک اپراتور انسانی انجام دهید. هوش مصنوعی در تکنولوژی های مختلف درحال استفاده هست. بطور مثال حرکت خودرو بدون نیاز به راننده ، سیستم پارک خودکار ، سیستم پارک یاب و …

هوشمند سازی در وب میتواند بسیار از فرآیند ها را ارتقاع دهد ، مثلا سیستم احراز هویت سایت را میتوانید با تشخیص چهره انجام دهید. با هوش مصنوعی میتوانید داده ها را از روی عکس تشخیص دهید با هوش مصنوعی میتوانید آب و هوا  را پیش بینی کنید , یک دستیار صوتی قدرتمند داشته باشید یا یک سیستم پاسخگویی آنلاین با الگوریتم های از پیش تعریف شده داشته باشیم.

 

افزایش سرعت لود با پایتون

گوگل یکی از قدرتمند ترین شرکت فعال حوزه وب می باشد. موتور جستجوی گول قوی ترین و محبوب ترین موتور جستجوی حال حاضر می باشد. گوگل با میلیون ها درخواست در هر ثانیه ، یکی از بهترین و سریع ترین پاسخگویی رو به درخواست ها را دارد.

یکی از زبان هایی که گوگل در سیستم خود از آن استفاده می کند تا سریعترین پاسخ گویی را داشته باشن زبان قدرتمند و محبوب پایتون می باشد.

 

طراحی سایت با پایتون می تواند هزینه زیادی داشته باشد ، ولی برای پروژه های قدرتمند با میزان درخواست های زیاد و محاسبات پیچیده ، یکی از بهترین انتخاب ها ، طراحی سیستم با پایتون می باشد.

 

لیست شرکت هایی که از پایتون استفاده می کنند :

  1. گوگل (Google)
  2. یوتیوب (Youtube)
  3. فیس‌بوک (Facebook)
  4. ناسا (NASA)
  5. دراپ‌باکس (Dropbox)
  6. یاهو (Yahoo)
  7. موزیلا (Mozilla)
  8. اینستاگرام (Instagram)

 

 

 

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036