با طراحی سایت کسب و کار خودتان را گسترش دهید

شرکت طراحی سایت در تهران

تیم وب افرا با کادری حرفه ایی و فنی ، متشکل از گروهی جوان و پر تجربه ، خلاق ، باهوش ، منظم ، دقیقا و دارای حس مسئولیت آماده ارائه خدمات طراحی سایت در تهران می باشد.

تهرانی های عزیز ، گروه وب افرا مفتخر است سالها توانسته به مشتریان خود جدیدترین و حرفه ایی ترین خدمات را ارائه کند و این یک شعار ساده نیست ، ما در عمل اثبات نمونده ایم.

وب افرا همواره پیشروه در بکارگیری جدید ترین متد طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن بوده و با بروزترین علوم مرتبط به طراحی وب سایت ، طراحی وب اپلیکیشن و اپلکیشن موبایل آماده خدمات رسانی به مشتریانی که از تهران قصد همکاری با گروه وب افرا دارن ، می باشد. خدمات وب افرا در زمینه طراحی به چندین بخش تقسیم می شود که شامل طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن موبایل , طراحی وب اپلیکیشن , طراحی نسخه دسکتاب اپلیکیشن , هاستینگ حرفه ای با قابلیت خدمات رسانی به تمام فریمورک ها و همچنین طراحی گرافیک می باشد.

شرکت طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن وب افرا

شرکت طراحی وب سایت وب افرا از سال 1387 تا به امروز در جهت توسعه تجارت الکترونیک و پیشرفت کسب و کارهای آنلاین فعالیت می کند و با توجه به درخواست مشتریان از حجدیدترین تکنولوژی ها برای رضایت آنها بهره می گیرد. ​بهترین روش در تجارت های الکترونیکی ، طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است که از طریق آن می توانید به مشتریان خودت خدمات آنلاین ارائه کنید

طراحی سایت در تهران

شرکت های طراحی سایت در تهران بسیار حرفه ایی و بروز هستند ، گروه طراحی سایت وب افرا با انتخاب بهترین و حرفه ایی ترین برنامه نویسان ایران سعی می کند متمایز و حرفه ایی فعالیت کند تا رقابتی سالم و حرفه ایی با شرکت های طراحی وب سایت فعال در تهران را داشته باشد گروه وب افرا با افتخار خدمات طراحی وب را در تهران نیز ارائه می کند.

طراحی اپلکیشن موبایل در تهران

نیاز به طراحی اپ موبایل برای تمام سایت فعال ایران ، یک امر مهم و طبیعی می باشد . طراحی اپ موبایل در تهران برای سایت های فعال در تهران یکی از خدمات گروه طراحی سایت وب افرا می باشد. پیاده سازی بهترین و حرفه ایی ترین اپ های موبایل تخصص ما می باشد.
طراحی اپ اندروید در تهران – طراحی اپلیکیشن ios یا ( طراحی اپلکیشن اپل در تهران )

طراحی وب اپلیکیشن در تهران

وب اپلیکیشن بر بستر مرورگر روی گوشی نصب می شود و قابلیت های بیشتری نسب به اپلیکیشن را دارا می باشد. در گروه وب افرا ما برای مشتریان تهرانی که میخواهند در کنار اپلیکیشن موبایل ، وب اپلکیشن حرفه ایی داشته باشند ، این خدمات رو ارائه می کنیم. گروه وب افرا بهترین انتخاب برای طراحی اپلیکیشن بین شرکت های طراحی وب اپلیکیشن فعال در تهران می باشد و این را به شما اثبات می کنیم.

طراحی گرافیک سایت در تهران

یکی دیگه از خدماتی گروه طراحی سایت وب افرا در تهران ارائه می کند ، طراحی گرافیک می باشد. همچنین ما برای پروژه های طراحی وب سایت و طراحی اپ موبایل ، تا زمان تایید نهایی شما ، یک گرافیست حرفه ایی در اختیار شما قرار می دهیم تا بهترین نتیجه و دقیقا طراحی که مد نظر شما می باشد ، خروجی طراحی باشد.

هاستینگ در تهران

گروه هاستینگ ما یکی از معتبر ترین گروه هاستینگ کشور می باشد که از بیشتر سرویس های موجود پشتیبانی می کند. پروژه های گروه وب افرا ، درصورتی که مشتریان تمایل داشته باشند میتونیم روی هاستینگ گروه وب افرا قرار دهیم. هاستینگ از دیگر خدمات ما در تهران می باشد.

شرح پروژه و جلسات هماهنگی پروژه برای مشتریانی که از تهران قصد همکاری باما را دارند ، بصورت ویدیو کنفراس در اسکایپ انجام می شود.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت ارزان با کیفیت عالی و پشتیبانی رایگان ۱ ساله

مشاوره طراحی سایت

قبل از سفارش طراحی سایت میتوانید از خدمات مشاوره طراحی سایت وب افرا استفاده بفرمایید.

پشتیبانی واتساپ

09380500572

پشتیبانی طراحی سایت

برای پرسش سوالات فنی و استفاده از پشتیبانی برخط شرکت وب افرا باما تماس بگیرید.

خدمات طراحی سایت وب افرا

طراحی وب سایت

اگر نیاز به یک وب سایت حرفه ای و با کیفیت برای گسترش کسب و کار خود دارید شرکت طراحی وب سایت وب افرا می تواند در این زمینه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها پاسخگوی شما باشد.

خدمات سئو

اگر نیاز به یک سایت پر بازدید دارید و از رتبه سایت خود در موتور های جست و جو راضی نیستید ، ما می توانیم با کمک متخصصین خود رتبه سایت شما را در گوگل بهبود بخشیم.

گرافیک سایت

اگر قصد دارید یک سایت با طرح گرافیکی مناسب داشته باشید، متخصصین ما می توانند با جدیدترین متد ها طرح های گرافیکی زیبایی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

تولید محتوا

اگر نیازمند محتوای مناسب برای کاربران در وب سایت خود هستید ، ما می توانیم با کمک نویسندگان خود محتوای پر بازده را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.

آموزش سایت

اگر نیاز به هرگونه آموزش در ارتباط با پشتیبانی یا طراحی سایت و اپلیکیشن دارید، میتوانید با استفاده از مقالات و آموزش های موجود در وب سایت بهره لازم را ببرید.

پشتیبانی سایت

اگر نیاز به یک تیم قوی و حرفه ای برای پشتیبانی از وب سایت خود دارید، شرکت وب افرا می تواند با کمک متخصصین خود پاسخگوی نیاز های شما در این زمینه باشد.

چرا باید سایت داشته باشیم ؟

داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری ضرورری است اما شاید به این فکر می کنید که “طراحی سایت” کاری هزینه بر است یا شاید با تکنولوژی غریبه باشید پس میخواهیم با 5 دلیل به شما اثبات کنیم که هر شرکت نیاز به یک وب سایت دارد.

  1. وب سایت شمارا به دنیای بزرگتری از مشتریان متصل می کند.
  2. داشتن یک وب سایت به شرکت شما اعتبار می بخشد.
  3.  داشتن سایت آن قدر که فکر میکنید هزینه بر و سخت نیست.
  4. وب سایت شما در تمام ساعت شبانه روز آماده فروش و کسب درآمد خواهد بود.
  5. سایت بهترین مکان برای معرفی محصول یا خدمات شما به مشتریان می باشد.

تکنولوژی های طراحی سایت وب افرا

وب افرا به جدیدترین و بروزترین تکنولوژی های دنیا مسلط می باشد

طراحی سایت با بالاراول

لاراول محبوب ترین و بهترین فریمورک php حال حاضر دنیا می باشد که برنامه نویسان وب افرا با توجه به نیاز پروژه از آن استفاده میکنند.

طراحی سایت با Node js

Node.js یک پلتفرم کدنویسی سمت سرور است که بر پایه موتور جاوا اسکریپت مرورگر گوگل‌ کروم کدنویسی شده است. وب افرا برحسب نیاز پروژه محدودیتی برای پیاده سازی پروژه ها با Node js ندارد.

طراحی سایت با پایتون (python)

python یکی از قویترین و محبوبترین زبان های برنامه نویسی دنیا می باشد. هوش مصنوعی در پایتون یکی از از کاربردی ترین موارد استفاده از پایتون می باشد.

طراحی فرانت سایت با vue Js

یکی از محبوبترین فریم ورک های فرانت vue می باشد که وب افرا برای پیاده سازی سایت و وب اپلیکیشن های قابل نصب روی پلتفرم های مختلف از ویو استفاده می کند.

طراحی فرانت با ری اکت

ReactJs یکی از فریم ورک های قدرت مند فرانت برای جاوا اسکریپت می باشد که میتوان با آن صفحه های بدون نیاز به بارگیری مجدد طراحی کرد.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از محبوب ترین و قویترین سیستم های مدیریت محتوای آماده php می باشد که تیم وب افرا برای پروژه های مختلف برحسب نیاز کارفرما از آن استفاده میکند.

مراحل طراحی سایت اختصاصی

یک سایت حرفه ای و با کیفیت در طی 3 مرحله طراحی می شود

Asset 1

طراحی وایرفریم

با توجه به درخواست مشتریان،بررسی میشود که عناصر و بخش های مختلف سایت در کدام قسمت و به چه هدفی بکار بروند ، وایرفریم دقیقا نقشه ای برای شروع به کار طراحی سایت است.

2

طراحی گرافیکی وب سایت

پس از تائید مشتری، تیم ما با توجه به کسب و کار شما و تقاضای بازار و با توچه به طرح بندی سایت شروع به طراحی گرافیکی خلاقانه و با کیفیت می کند.

3

برنامه نویسی سایت

سپس متخصصین ما با کدنویسی های تمیز و دقیق طراحی را به یک سایت واقعی تبدیل می کنند و در اختیار مشتری قرار می دهند.

شرکت طراحی سایت وب افرا

طراحی سایت ارزان با کیفیت عالی و پشتیبانی رایگان ۱ ساله

مشاوره طراحی سایت

قبل از سفارش طراحی سایت میتوانید از خدمات مشاوره طراحی سایت وب افرا استفاده بفرمایید.

پشتیبانی طراحی سایت

برای پرسش سوالات فنی و استفاده از پشتیبانی برخط شرکت وب افرا باما تماس بگیرید.

پشتیبانی واتساپ

09380500572

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036