لطفا امتیاز دهید

مدیران کانال های تلگرام و کانال های پیام رسان، امروزه به یک سایت نیاز دارند تا محتوای کانال خود را در سایت اختصاصی شان منتشر کنند؛ این کار برای مدیران کانال ها مزایای زیادی دارد و می توانند به این طریق مخاطب بیشتری را جذب کنند و هم چنین درآمد کسب و کار خود را افزایش دهند. در این مقاله نکاتی را در رابطه با ساخت سایت برای کانال تلگرام و معرفی آن به گوگل و سایر جستجوگرها، بیان می کنیم. اگر شما هم مدیر یک کانال تلگرام هستید و به دنبال ساخت سایت برای کانال تان هستید، راهنمایی ها ما در این مقاله را از دست ندهید.

ساخت سایت برای کانال تلگرام: داشتن سایت چه مزیتی برای کانال ها دارد؟

داشتن سایت برای کانال، مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن جذب مخاطب است؛ کاربران با جستجوی نکات کلیدی وارد سایت شما می شوند و به محض مشاهده ی مطالب مفید سایت و کانال شما، عضو کانال شما خواهند شد. علاوه بر این، سایت به کانال تلگرام اعتبار می بخشد؛ این مسلم است که کانالی که دارای سایت است دارای اعتباری بیشتری از یک کانالی است که سایت ندارد. داشتن آدرس اختصاصی موجب بازدید مخاطب از سایت شده و گوگل هم مطالب مورد پسند را در اولویت قرار می دهد.

 طراحی سایت برای چه کانال هایی انجام می شود؟

سایت را برای هر نوع کانالی می توان طراحی کرد؛ مدیریت سایت هایی که در آن پست منتشر می شود، همانند مدیریت کانال های تلگرام ساده بوده و می توان همه ی پست هایی که در کانال تلگرام قرار می گیرد را به محتوای دلخواه در سایت قرار داد.

سایت ها دارای امکانات بیشتری برای انتشار مطالب هستند؛ می توان مطالب را در سایت دسته بندی کرد؛ امکان جستجو برای مطالب در سایت وجود دارد؛ کاربران نیز می توانند برای مطالبی که در سایت قرار می گیرد، دیدگاه ها و نظرات خود را بنویسند؛ در کنار مطالب نیز می توان عکس و فیلم هم در سایت منتشر کرد و … .

ساخت سایت برای کانال تلگرام

ساخت سایت برای کانال تلگرام

طراحی سایت ارزان برای کانال تلگرام یا طراحی سایت حرفه ای برای کانال ؟

برای کانال های تلگرامی می توان هم سایت های ارزان را طراحی کرد و هم سایت های حرفه ای. اما سایت های ارزان دارای حداقل حجم فضای میزبانی وب و امکانات پایه است. با استفاده از سایت های ارزان می توان مطالب را در سایت دسته بندی کرد و برچسب گذاری کرد، محتوای کانال را به صورت موردی و زیر هم در صفحه ی نخست منتشر کرد و انواع تصاویر، فیلم ها و فایل ها را منتشر کرد. به طور خلاصه می توان با استفاده از سایت های ارزان قیمت، پست ها را به همراه متن، فیلم، عکس و ویس و دیگر موارد منتشر کرد.

با استفاده از سایت های حرفه ای هم که امکانات بیشتری دارند و البته هزینه ی بیشتری هم دارند، می توانید گرافیک اختصاصی سفارش دهید و امکانات ویژه دیگری را سفارش دهید. طراحی سایت های فروشگاهی برای کانال ها نمونه ای از سایت های حرفه ای می باشد.

قیمت طراحی سایت برای کانال تلگرام چقدر است ؟

تعیین هزینه ی سایت ها بستگی به نوع سایت، کاربرد سایت، حجم هاستینگ و یا سرور مجازی و امکانات طراحی وب دارد. سایت هایی که طراحی می شوند بنا به نیاز شما، تعرفه ی طراحی متفاوتی دارند.

نحوه ثبت لینک کانال تلگرام در گوگل

افرادی هم هستند که بدون طراحی سایت برای کانال تلگرام، لینک کانال تلگرام را در گوگل ثبت می کنند؛ این عمل با استفاده از سرویس های ثبت کانال تلگرام انجام می شود؛ با استفاده از سایت ثبت لینک کانال تلگرام می توانید کانال تلگرام خود را در سریع ترین زمان ممکن به جستجوگرهایی همانند گوگل معرفی کنید. اما استفاده از این سایت برای ثبت لینک کانال تلگرام، تعداد مخاطبین به اندازه ی زیادی افزایش نمی یابد و راه دیگری برای معرفی کانال تلگرام به گوگل وجود دارد که با آن تعداد مخاطبین کانال به طور چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد؛ این روش با استفاده از گزینه ی ثبت لینک کانال تلگرام در گوگل انجام می شود و با آن می توان لوگوی کانال، نام کانال و یا عنوان دلخواه را به همراه کلمات کلیدی (برای جستجوی بهتر در گوگل و البته توضیحاتی درباره کانال) را در سایت های معرفی کانال تلگرام، معرفی کرد. با این روش می توان برندسازی و بازاریای کرد.

معرفی سایت برای ثبت لینک کانال تلگرام

سایت های زیادی در فضای اینترنت وجود دارند که کانال های پیام رسان های داخلی را با موضوعات مختلف معرفی می کنند؛ اما برای این که بتوانید سایت خود را بهتر به مخاطبان معرفی کنید، بهتر است از سایت های تخصصی و حرفه ای استفاده کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای کانال فروشگاهی در تلگرام

اگر شما صاحب کانال تلگرامی هستید که با استفاده از آن خدمات و محصولات خود را به مشتریانتان ارائه می دهید، می توانید برای کانال خود سایتی را طراحی کنید و فروش و مشتری خود را افزایش دهید.

البته ساخت کانال تلگرام برای سایت مرسوم تر از ساخت سایت برای کانال تلگرام است اما اخیرا این روش مرسوم شده است که برای کانال ها هم سایتی را طراحی می کنند زیرا سایت ها، هم دارای اعتبار بیشتری هستند و هم مالکیت آن ها اختصاصی تر است.

ساخت سایت فروشگاهی برای کانال تلگرامی، مشابه ساخت سایت های فروشگاهی است؛ سایت های فروشگاهی باید دارای امکاناتی از قبیل معرفی محصول، جستجوی محصول و امکان سفارش آنلاین محصول توسط کاربران باشند. اما سایت های فروشگاهی ای که برای کانال های تلگرامی ساخته می شوند، (بنا بر درخواست مدیران کانال های تلگرامی) عمدتا به دو صورت هستند؛

برخی از سایت ها فقط محصولات را به صورت فهرست وار معرفی می کنند و گروهی دیگر هم سایت هایی هستند که به صورت حرفه ای طراحی می شوند و امکاناتی از قبیل سفارش آنلاین، پرداخت اینترنتی و تمام امکانات یک فروشگاه اینترنتی را دارا می باشند. مسلم است که این دو گروه از سایت ها هزینه های متفاوتی دارند.

چنانچه تنها به دنبال معرفی محصولات هستید می توانید با طراحی سایتی ارزان، به این هدف خود برسید ولی اگر به دنبال یک سایت فروشگاهی حرفه ای هستید باید هزینه ی بیشتری را بپردازید.

طراحی سایت خبری برای کانال خبری تلگرام

سایت را برای هر نوع کانال تلگرامی با هر موضوعی می توان طراحی کرد؛ سایت های خبری عمدتا به دنبال طراحی سایت های ارزان قیمت برای کانال تلگرامی خود هستند و به همین دلیل در این بخش توضیحاتی را در رابطه با طراحی سایت ارزان برای کانال تلگرام خبری آورده ایم؛

سایت های خبری ارزان، مناسب ترین گزینه برای انتشار خلاصه و مشروح اخبار بصورت فهرست وار هستند. این سایت ها به دلیل این که امکانات چندان ویژه ای را ندارند، قیمت ارزانی دارند. البته سایت های خبری که به صورت حرفه ای طراحی می شوند، قیمت بالاتری دارند نمونه اش سایت های خبری موفق. در مجموع، ساخت سایت خبری برای کانال خبری، قیمتی در حدود ساخت سایت شخصی به دنبال دارد اگر به دنبال امکانات زیادی نباشید.

ساخت سایت برای کانال تلگرام

ساخت سایت برای کانال تلگرام

نتیجه گیری: طراحی سایت یا ساخت کانال

در این مقاله اطلاعاتی را درباره ی طراحی سایت برای کانال تلگرام بیان کردیم و مطالبی را هم در رابطه با قیمت طراحی سایت ها آوردیم. با مطالعه ی مطالب این مقاله خواهید توانست قیمت طراحی سایت برای کانال تلگرامی خود را بر اساس نیازها و انتظاراتتان تعیین کنید.

اما در آخر سوالی که ممکن است برای برخی از صاحبان کانال ها پیش آید، این است که آیا ساخت سایت برای کانال یک ضرورت است یا تنها داشتن کانال کفایت می کند؟

جواب این سوال کاملا واضح است و همین طور که در لابه لای مطالب بیان کردیم، طراحی سایت برای کانال، مزایای زیادی را به دنبال دارد؛ موفقیت یک کسب و کار در کانال تلگرامی و یا دیگر پیام رسان ها، با طراحی سایت تضمین می شود؛ زیرا داشتن سایت امکانات متعددی را برای صاحبان کانال ها فراهم می کند و به آن ها اعتبار می بخشد. بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری بیشتر همگی از جمله ی مزایایی است که سایت ها برای صاحبان کانال های تلگرامی، فراهم می کنند.

در این جاست که سایت ها دارای اولویت بیشتری نسبت به کانال ها هستند و با استفاده از آن ها به نحو موثرتری می توان کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کرد.

مطالب مرتبط

ایران یکی از کشورهای اسلامی است، بنابراین طراحی سایت مذهبی برای ترویج و گسترش مسائل دینی و مذهبی در دنیای دیجیتال امروز امری بسیار ضروری می باشد. همان طور که می دانید امروزه خیلی از […]

ایده چیزی نیست که بخواهد به ذهن یک طراح وارد شود. بلکه بیشتر اوقات ما باید یک رویکرد فعال برای کشف آن پیدا کنیم. واضح است که این یک مفهوم جدید نیست. و هزاران وب […]

تقریباً در هر حرفه ای از جمله طراحی سایت تعدادی از اصطلاحات مهم وجود دارد، به طور معمول تمام افرادی که در آن حرفه مشغول به کار هستند به طور روزمره با آن اصطلاحات مواجه […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. کیمیا چنل گفت:

    من یک کانال تلگرام دارم و تا به حال به این فکر نکرده بودم که میشه براش یک سایت طراحی کرد. طراحی سایت واسه کانال تلگرام واقعا جالبه.. من کانالم واسه فروش لباس زنانه اس حالا یک وب سایت فروشگاهی طراحی کنم مسلما درامدم بالاتر میره.. قیمت طراحی سایت شما چقدره؟

    1. سلام به شما همراه عزیز وب افرا
      قیمت طراحی سایت برای کانال به عوامل مختلفی بستگی داره برای اطلاع از قیمت طراحی سایت با کارشناسان انلاین ما تماس بگیرید.

  2. لیلا علیپور گفت:

    سلام واسه لینکدونی تلگرام میخام سایت بسازم چجوریه

    1. لطفا از طریق فرم تماس با پشتیبانی ارتباط حاصل فرمایید.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036