لطفا امتیاز دهید

طراحی سایت آرایشی بهداشتی یا طراحی سایت لوازم ارایشی از این نگاه که حرفه ای مربوط به سالن ها و ارایشگاه بوده است ، مورد اهمیت است با افزایش روز افزون دنیای مجازی و اینترنت و اهمیت این فضا، بیشتر مشاغل و شرکت ها اقدام به طراحی و راه اندازی سایت برای کسب و کار خود می کنند که شرکت های ارایشی و بهداشتی هم شامل این موضوع می شوند. شرکت های مختلف از این طریق قادر هستند در دنیای مجازی به بازاریابی مجازی  برای عرضه و فروش محصولات خود اقدام کنند. یکی از مزایای طراحی سایت های ارایشی این است که به برند های مختلف اجازه می دهد که خود را بهتر در دنیای کسب و کار معرفی کنند. از این رو بیشتر شرکت های ارایشی بهداشتی به طراحی سایت رو می اورند. طراحی سایت لوازم ارایشی و بهداشتی از این رو که به مشاغلی مانند سالن های زیبایی، ارایشگاه ها وعرضه کننده ها مرتبط است؛ از گذشته تا به حال اهمیت داشته و در اینده نیز وجود دارد.

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

توجه وگرایش به زیبای در درون انسان ها وجود دارد چرا که افریننده انسان خود زیباست و از این رو در اشرف مخلوقاتش این گرایش و زیبایی را قرار داده است. از گذشته تا کنون در جامعه و کشور های مختلف روش های گوناگون و لوازم ارایش مختلف به شکل ها متنوع ابداع شده است و مورد استفاده قرار گرفته است. انسان ها همیشه دوست دارند در نظر دیگران خود را زیبا و دل نشین جلوه دهند، هر چند که تعریف زیبای در ملل مختلف دگرگون شده است ولی زیبایی همچنان پا برجاست.

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

مزیت های طراحی سایت آرایشی

با طراحی سایت و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی در دنیای مجازی  شما پا در عرصه رقابت میگذارید. همان طور که دیگر برند ها هم برای برند خود به طراحی سایت اقدام می کنند، برای شما هم لازم است که با طراحی سایت و مطرح کردن خود اقدام به کاری بزرگ کنید تا در دنیای تجارت حرفی برای گفتن داشته باشید و قادر به بازاریابی محصولات خود به کمک طراحی سایت ارایشی و بهداشتی باشید. طراحی سایت به شما کمک می کند که به اسانی در دنیای مجازی معرفی و از این طریق مشتریان خود را چندین برابر کنید.

جایگاه برند در طراحی سایت آرایشی

در طراحی سایت برندهای محصولات ارایشی اهمیت بسیاری دارد و زوم کردن و مانور زیاد در برند در طراحی سایت ارایشی اهمیت دو چندان دارد زیرا مردم اغلب به دنبال برند و مارک های معتبر و شناخته شده هستند. زیرا لوازم ارایشی مستقیما با پوست و موی انها در ارتباط است و استفاده از محصولات نامرغوب صدمات و زیان های جبران ناپذیر به سلامت مصرف کننده وارد می کند. مانند برخی برند های ناشناخته که محصولات جدید و با کیفیت بالا و خیلی عالی به بازار معرفی می کنند ولی به دلیل ناشناس بودن مورد استقبال مردم قرار نمیگیرند. از این رو طراحی وب سایت ارایشی در معرفی اینگونه مجصولات نقش بزرگی ایفا می کند و به اصطلاح معروف باعث جا افتادن محصول بین مردم می شوند.

قالب طراحی سایت شما باید دارای گرافیکی زیبا و متعارف باشد که این زیبایی نباید باعث کند شدن سرعت وب سایت شما شود و ان را از حالت استاندارد در آورد. زیرا در این صورت نه تنها مشتری جذب نمی کنید بلکه ممکن است مشتریان خود را نیز به دلیل کند بودن سایت از دست بدهید. از این رو در طراحی سایت باید برای جذب کاربران بیشتر از قالب های ریسپانسیو یا واکنشگرا و ترکیب رنگی مناسب استفاده کنید تا وجه تمایزی برای طراحی سایت شما محسوب گردد.

امروزه به دلیل تنوع زیاد در برند های ارایشی و بهداشتی اکثر کاربران از برند های که قبلا استفاده کردند، خرید خود را انجام می دهند. از این رو برای برند های جدید، برند سازی در دنیای اینترنت کاری بس دشوار است اما با داشتن سئو سایت خوب و بهینه سازی طراحی سایت خود؛ یعنی با قرار گرفتن در رتبه های نخست جستجو در موتور های جستجوگر بیشتر در معرض دید قرار خواهید گرفت.

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

طراحی سایت آرایشی بهداشتی

سرویس ها و خدمات شرکت وب افرا برای طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

طراحی صفحه ما

در این قسمت اگر تولید کننده محصولات ارایشی و بهداشتی هستید، رزمه و سوابق و فعالیت های خود را و همچنین در مورد اهمیت محصولات تولیدی و ویژگی های کلی و مزیت های تولیدات ارایشی شما نسبت به رقبا قرار داده می شود.

طراحی صفحه محصولات

در این قسمت محصولات باید بصورت طبقه بندی شده معرفی شود از جمله : رنگ مو، کرم، لوسیون ، رژ، صابون، شامپو، پنکیک و …. که کاربر با انتخاب هر کدام از دسته ها به محصولات متنوع موجود در ان دسته دسترسی پیدا کند .

طراحی صفحه راهنما

در این قسمت باید نحوه صحیح استفاده از هر کدام از محصولات معرفی شود و همچنین نکاتی درباره شیوه نگهداری محصولات بیان شود.

طراحی سیستم قروش آنلاین

این سیستم برای فروش محصولات بصورت تک و عمده پیاده سازی شده است که مشتری با انتخاب هر کدام از دسته ها و انتخاب محصولات و افزوده شدن به سبد خرید و با پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود در سایت بتواند به راحتی خرید کند و محصول را به وسیله پست در منزل تحویل بگیرد.

طراحی صفحه نمایندگان فروش

در این صفحه شرایط اعطایی نمایندگی بصورت انلاین نمایش داده شود و لیست نمایندگان مجاز فروش خود را در نقاط مختلف را به کاربران معرفی نماید.

گالری تصاویر

در این قسمت نمایش محصولات متنوع آرایشی بهداشتی همراه با نمونه های مختلف در گالری ارایه شود.

طراحی صفحه اخبار و دانستنی ها ارایشی

بسیاری از کاربران علاقمند هستند که اخبار و مطالب مربوط به عرضه زیبایی و مد را دنبال نمایند به همین جهت درج خبرهای جدید و مطالب علمی و دانستنیها در مورد مد پوست و مو و سلامتی موجب می گردد تا مخاطبان از سایت شما لذت ببرند.

طراحی بخش مشاوره

بخش مشاوره ، گفتگو انلاین بین کاربران و فروشندگان و یا تولیدکنندگان محصولات ارایشی و بهداشتی را فراهم میسازد تا کاربران بتوانند سوالات خود را در مورد محصولات ارایشی و مصرفی خود را مطرح کنند.

طراحی صفحه نظرسنجی

برای ارزیابی دیدگاه مشتریان در باب محصولات مورد عرضه و همچنین بازتاب انتقادات انها این صفحه در طراحی سایت لوازم ارایشی جایگذاری میگردد.

مطالب مرتبط

نوشته ها و برگه ها در وردپرس اطلاعات و راهنمایی هایی را در اختیار بازدیدکننده می گذارند. ولی برگه و نوشته چه تفاوتی با هم دارند؟ آیا بین برگه و نوشته تفاوتی وجود دارد؟ در […]

بررسی اشتباهات شرکت های طراحی وب سایت و ارائه روش هایی برای جلوگیری از این اشتباهات

معرفی وب سایت های موفق اینترنتی در ایران در ایران، توییتر، یوتیوب و فیس بوک و دیگر سایت های مشهور توسط مقامات دولتی مسدود شده و این امر باعث شده که کارآفرینان جوان در صدد […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036