لطفا امتیاز دهید

امروزه هر کسب و کاری برای آنکه بتواند در بازار فعلی دوام آورده و همچنان فروش بالایی را تجربه نماید نیازمند آن خواهد بود تا به طور منظم و گسترده تبلیغات نموده و خود را بیش از پیش به مشتریان خود معرفی نمایند. مطمئنا انجام تبلیغات به روش سنتی در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه های کاغذ و چاپ از نظر اقتصادی به صرفه نبوده و همچنین با توجه به اینکه تبلیغات محیطی در محیطی محدود انجام می شود بازدهی مناسبی نیز نخواهد داشت، از این رو است که بسیاری از کسب و کارهایی که فکری خلاقانه در سر دارند به دنبال راه های نوینی برای معرفی خود به مشتریانشان هستند. طراحی سایت یکی از آن دست کارهایی است که می تواند با هزینه بسیار کمتر از تبلیغات محیطی شما را به مخاطیبینی به وسعت کل ایران معرفی نماید. در ادامه بیشتر در رابطه با طراحی سایت و مزایا و انواع آن صحبت خواهیم نمود.

مزایای طراحی سایت با قالب آماده

در حال حاضر اینترنت بخش جدا ناشدنی از زندگی تمامی انسان ها شده است و هر شخصی به نوعی به صورت روزانه و یا دوره ای با اینترنت درگیر بوده و لازم دارد تا برای رفع نیاز های مختلف خود از اینترنت استفاده نماید همین امر اینترنت را به بستری مناسب برای ایجاد کسب و کار های اینترنتی و تبدیل کسب و کار های سنتی به اینترنتی تبدیل کرده است. هر کسب و کاری به دور از نوع، روش و نحوه کاری که انجام می دهد خواهد توانست تا با طراحی سایت بر روی بستر اینترنت محدوده کاری خود را به وسعت ایران پراکنده نماید و از سراسر ایران مشتریان خود را داشته باشند.

انواع طراحی سایت

در حال حاضر به صورت کلی دو نوع طراحی سایت انجام پذیر است، یکی از آنها طراحی سایت با قالب اختصاصی و دیگری طراحی سایت با قالب آماده می باشد، از آنجایی که استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت دارای طرفداران بیشتری می باشد از این رو تصمیم داریم تا در ادامه مطلب نسبت به ارائه اطلاعات تکمیلی در رابطه با این نوع از طراحی سایت اقدام نماییم به همین منظور توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی سایت با قالب آماده

طراحی سایت با قالب آماده چیست

شاید یکی از اصلی ترین سوالات افرادی که به تازگی با معقوله طراحی سایت آشنا شده اند این باشد که طراحی سایت با قالب آماده چیست و برای انجام آن می بایست چکار کرد؟ در پاسخ به این سوال می توان اینطور گفت که بسیاری از گرافیست هایی که در حال حاضر در بازار کار اینترنتی مشغول به فعالیت هستند در کنار برخی دیگر از برنامه نویسان برای ارائه نمونه کار های آماده از خود اقدام به طراحی قالب گرافیکی و کد نویسی آن برای سایت های وردپرسی و یا جوملایی می نمایند و به صورت رایگان در اینترنت آنها را منتشر می کنند. شما می توانید با دانلود این قالب های آماده وب سایت خود را به کمک آنها راه اندازی نمایید.

این در حالی است که قالب های آماده به دو صورت رایگان و غیر رایگان در اینترنت موجود می باشند. در مدل های غیر رایگان قالب های حرفه ای و دارای پشتیبانی عرضه شده و شما می توانید با پرداخت هزینه خرید و پشتیبانی آنها نسبت به دانلود و استفاده از آن ها برای طراحی قالب آماده خود اقدام نمایید.

مزایای استفاده از طراحی سایت با قالب آماده

طراحی سایت در کنار نیازمند بودن به دانش برنامه نویسی نیازمند تجربه بسیار بالایی نیز در این زمینه می باشد و شما می بایست با تکیه بر این دو امر نسبت به طراحی سایت خود اقدام نمایید، این در حالی است که استفاده از قالب های آماده دانش برنامه نویسی و حتی تجربه زیادی لازم نداشته و با کمی اطلاع از نحوه کد نویسی و جایگزاری ها شما این امکان را خواهید داشت تا نسبت به طراحی سایت با قالب آماده برای خود اقدام نمایید. یکی دیگر از مزایای طراحی سایت با قالب آماده هزینه راه اندازی وب سایت خواهد بود، شما با استفاده از قالب آماده خواهید توانست با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به راه اندازی یک وب سایت حرفه ای برای خود اقدام نمایید.

مراحل طراحی سایت با قالب آماده

برای آنکه بتوانید نسبت به طراحی سایت با قالب آماده اقدام نمایید دو راه را پیش روی خود خواهید داشت، یکی از آنها بهره مندی از خدمات طراحی سایت شرکت طراحی سایت می باشد و دیگری آنکه خود به تنهایی نسبت به طراحی و راه اندازی وب سایتتان با کمک قالب آماده اقدام نمایید.

در صورتی که مایلید تا خودتان برای طراحی سایت وردپرسی مد نظرتان دست به کار شوید لازم است تا ابتدا به دنبال قالب آماده ای متناسب با سیستم مدیریت محتوای وردپرس باشید. می توانید از سایت های ارائه دهنده قالب وردپرس نسبت به دانلود و یا خرید قالبی که مد نظرتان است اقدام نمایید. در ادامه می بایست نسبت به تهیه هاست و دامنه مناسب برای سایت خود اقدام نمایید. با یک سرچ ساده شما قادر خواهید بود تا از وب سایت های ارائه دهنده هاست و دامنه به راحتی نسبت به خرید دامنه و هاست برای سایت خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که هاست هایی که برای سایت ها ارائه می شود با توجه به کیفیت و خدمات پشتیبانی که به شما ارائه می شود دارای هزینه های متفاوتی می باشد و شما می توانید با توجه به شرایط مد نظرتان نسبت به خرید هاست اقدام نمایید.

طراحی سایت با قالب آماده

پس از آنکه هاست و دامنه را خریداری نمودید می بایست نسبت به دانلود و نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر روی هاست و دامنه خود اقدام نمایید. برای این منظور می توانید به مخزن وردپرس در زبان فارسی و یا انگلیسی مراجعه نموده و نسبت به دانلود آن اقدام نمایید. وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای رایگان در جهان شناخته می شود که بسیاری از وب سایت های مطرح جهانی نیز هم اکنون از این سیستم مدیریت محتوا برای مدیریت سایت خود استفاده می کنند.

در انتها

در مرحله آخر کافی است تا قالب را بر روی وردپرس و سایت خود نصب و نسبت به تغییرات مورد نظر خود در آن اقدام نمایید. مطمئنا در این بخش از طراحی سایت با قالب آماده به میزان مناسبی زبان برنامه نویسی نیاز خواهید داشت تا بتوانید قالب وب سایت خود را متناسب با آنچه مد نظرتان را تغییر دهید. حال شما توانستید تا با استفاده از یک قالب آماده نسبت به طراحی سایت برای خود و یا دوستان اقدام نموده و از آن برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

خرید هاست لاراول،خرید هاس مخصوص لاراول، هاست اختصاصی لاراول، خرید سرور مجازی لاراول، خرید هاست با ssh برای لاراول، هاست پیشرفته لاراول، خرید هاست پرسرعت لاراول، خرید هاست میزبانی لاراول، شرکت هاستینگ لاراول، سرور اختصاصی مدیریت شده لاراول، هاست لاراول

یکی از مسائل مهمی که همه ی ما انسانها درگیر آن هستیم و یا دست کم یکبار در زندگی آنرا تجربه کرده ایم ، چیزی نیست جز “انتخاب” ! ما انسانها همواره در حال انتخاب […]

با سلام و احترام خدمت تمامی کاربران و بازدید کنندگان محترم وب افرا .   با نو شدن سال و ورود سال 1393 هجری شمسی و عید باستانی نوروز ، گروه طراحی و توسعه فناوری […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036