لطفا امتیاز دهید

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی ، طزاحی وب سایت هایی است که با مشخصات مورد نظر کارفرما ساخته می شود . انواع مختلفی از فروشگاه های وب برای انتخاب وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا بسیاری از جنبه های سایت خود، مانند طرح بندی، طرح های رنگی و سازمان دهی آن را تنظیم کنید .

تیم طراحی وب سایت وب افرا ، فروشگاه وب سایت دلخواه شما را طراحی خواهد کرد ، کاری که شما باید انجام بدهید این است که محتوای دلخواه مانند عکس ها، متن و اطلاعات مربوط به محصول اولیه را تهیه کنید. ( البته در این امر هم تیم تولید محتوای سایت آماده همکاری با شما می باشد. ) تیم خدمات وب حرفه ای ما در طول فرآیند طراحی وب در دسترس شماست و اطمینان حاصل می کند که وب سایت فروشگاهی شما منعکس کننده نیازها و ترجیحات منحصر به فرد شما باشد .

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

مراحل طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

برای ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی ( طراحی وب سایت دیجی کالا  از نمونه های طراحی وب سایت های فروشگاهی بسیار موفق است که درآمد قابل توجهی دارد. ) مراحل زیر را در نظر داشته باشید .

  1. طراحی وب سایت فروشگاهی را به سازنده با تخصص بالا بسپارید .
  2. در مورد طرح فروشگاه آنلاین خود با سازنده مشورت کنید .
  3. بهترین طرح وب سایت فروشگاهی را انتخاب کنید .
  4. یک دامنه ی مناسب برای وب سایت بخرید .
  5. قالب فروشگاه خود را سفارشی کنید .
  6. محصولات خود را به فروشگاه اضافه کنید .
  7.  نحوه ی پرداخت را تنظیم کنید .
  8. نحوه ی سفارش و حمل و نقل محصول را تنظیم کنید .
  9. تنظیمات فروشگاه را مرتب کنید .
  10. پیش نمایش ، تست و انتشار  فروشگاه را انجام بدهید.

البته مهم ترین قسمت در ساخت وب سایت فروشگاهی ، انتخاب سازنده مناسب برای طراحی و ساخت آن است . بگذارید فرض را بر این بگذاریم که شما ضروریات آغاز کسب و کارتان را انجام داده اید، می دانید چه چیزی می خواهید در فروشگاهتان به فروش برسانید و می دانید نام فروشگاهتان چیست . این جزییات مهم است اما می توانند با رشد کسب و کارتان تغییر کنند .

مهم ترین امر این است که وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و کسب و کارتان را آغاز نمایید ، هر زمان نیاز به ایجاد تغییر در وب سایت خود داشتید ، تیم طراحی وب ما در خدمت شماست . می توانید طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز برای کسب و کارتان انجام بدهید به این دلیل که اپلیکیشن ها در دنیای امروز از برترین راه های ارتباط با مشتریان هستند .

این حق طبیعی شماست که بدانید پولی که برای طراحی وب سایت فروشگاهی هزینه می کنید ، در جای درستی هزینه می شود یا خیر . طراحی وب سایت فروشگاهی شما باید به دست تیم با تخصص و با تجربه انجام شود . نمونه کارهای طراحی وب سایت تیم وب افرا را مشاهده کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در خصوص طراحی وب را به شما ارائه دهند .

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

چگونه سازنده ی وب سایت فروشگاهی درست را برای ایجاد فروشگاه انتخاب کنیم ؟

هیچ پاسخ همه جانبه ای برای این سوال وجود ندارد . سازندگان فروشگاه های مختلف ، ویژگی های مختلفی را در ساخت فروشگاه های آنلاین اعمال می کنند بنابراین انتخاب سازنده بستگی به شما دارد. به خاطر داشته باشید طراحی وب سایت متناسب و جذاب هزینه بر و زمان بر خواهد بود .

معیارهای انتخاب برای طراحی وب سایت

  • طراحی قالب
  • راحتی در استفاده
  • ویژگی های سایت و انعطاف پذیری
  • محبوبیت
  • قیمت طراحی وب سایت

مطالب مرتبط

برنامه نویسان متعدد در سراسر دنیا به این نتیجه رسیدند که ایجاد یک استاندارد برای اینگونه تعامل ها بسیار حیاطی و حائز اهمیت است به همین خاطر زبان تعامل بین نرم افزار های مختلف را پیاده سازی کردند که به

ناوبری آسان در طراحی یک وب سایت مهم ترین نکته در طراحی وب است. در طراحی وب سایت باید اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان سایت شما به راحتی می توانند اطلاعات لازم را در […]

شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در برند سازی و رشد کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت دارند که از مهم ترین آنها میتوان به فیس بوک ، لینکدین ، اینستاگرام و ... اشاره کرد که در بین کاربران داخلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. فروشگاه لباس ویونیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر میشه و معمولا طراحی فروشگاه اینترنتی چقدر زمان میبره؟
    من تجربه ای ندارم و نمیدونم وبسایت فروشگاهی چطوری کار میکنه، شما آموزش هم میدید بعد طراحی فروشگاه اینترنتی که چطور میشه باهاش کار کرد؟

    1. طراحی وب سایت تعرفه ی ثابتی ندارد و بر اساس امکانات سایت مورد نیاز شما محاسبه میگردد ولی هزینه پایه طراحی سایت فروشگاهی حدودا ۹۰۰ هزار تومان است که اماکنات پایه ای برای یک سایت فروشگاهی را شامل میگردد و با همین سایت میتوانید کار خود را شروع کرده و در ادامه میتوانید امکانات آنرا گسترش دهید .

  2. رامین صادقی گفت:

    ممنون مقاله ی خوبی بود ولی دکر نکردید که در فروشگاه اینترنتی چطور میشه محصولات رو‌ برای مشتری ارسال کرد؟
    به نظرتون میشه با اداره پست قرارداد بست؟

    1. با سلام و احترام .
      بله‌، میشه با اداره پست قرارداد بست تا در ارسال محصولات با شما همکاری داشته باشه .

  3. iman mob گفت:

    بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی چطوری سایتمونو برای موتورهای جستجو بهینه کنیم که فروشمون بالا بره ؟

  4. عباس گفت:

    سلام
    ممنون از مقاله ی خوبتون
    بنظرم الان هر کسب و کار موفقی نیاز به یه سایت خوب داره

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036