لطفا امتیاز دهید

در دنیای امروز کسب و کار ها داشتن اپلیکیشن یا یک سایت برای مشاغل شما الزامیست، اگر محصول برای فروش دارید ، طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین آپشن ها برای کسب و کار شما می باشد و فروش شمارو افزایش می دهد.. در این مطلب با 5 فروشگاه ساز برتر دنیا آشنا خواهیم شد .با این فروشگاه ساز ها شما به راحتی می توانید کسب و کار خود را اینترنتی کنید و شاهد یک رشد بزرگ در سود آوری خود باشید. در ادامه با وب افرا همراه باشید.

فروشگاه ساز های برتر دنیا

1. طراحی سایت با فروشگاه ساز Woocommerce

محیط کاربری فروشگاه ساز woocommerce انقدر خوب بوده است که هم اکنون بخش عظیمی از فروشگاه های اینترنتی را به خود اختصاص داده است و یکی از 5 فروشگاه ساز برتر دنیا می باشد.این افزونه کاملا رایگان است و یکی از دلایل محبوبیت آن همین موضوع است.افزونه ووکامرس توسط تیمی قدرتمند طراحی و توسعه یافته و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد.  برای سفارش طراحی اپلیکیشن وردپرس و طراحی سایت وردپرس به بخش سفارش طراحی ما مراجعه کنید.

 

در زیر چند ویژگی این افزونه را بررسی می کنیم :

  1. عدم محدودیت در محصولات و تصاویر
  2. افزودن دسته‌ها، برچسب‌ها و ویژگی‌های محصول
  3. ذخیره‌سازی و فیلتر کردن محصولات
  4. نمایش امکان نرخ‌دهی و امتیازدهی به محصولات
  5. متن باز و کاملا رایگان
  6. زبان فارسی را بصورت کامل پشتیبانی می کند
  7.  

2. فروشگاه ساز مجنتو (Magento )

فروشگاه ساز Magento یکیاز محبوب ترین فروشگاه ساز ها در حال حاظر است. این فروشگاه ساز بسیار انعطاف پذیر و با کارایی بالاست .همچنین امکانات زیادی را در اختیار کارببران قرار می  دهد. اما تنها نقطه ظعف این فروشگاه ساز که آن را نسبت به woocommerce ضعیف تر می کند محیط کاربری Magento است که کار با آن بسیار دشوار است  البته در نسخه های جدید تر این مشکل کمی برطرف شده اما باز هم به پای ووکامرس نمی رسد.در زیر می توانید برخی امکانات این فروشگاه ساز را مشاهده کنید :

  1. سئو
  2. چند فروشگاهی
  3. امکانات بازاریابی
  4. آنالیزهای دقیق و عمیق
  5. مدیریت محصولات
  6. پشتیبانی از سیستم های چند آدرسی مشتری
  7. و …
2. فروشگاه ساز مجنتو (Magento )​

فروشگاه ساز پرستاشاپ (prestaShop)

پرستاشاپ یک فروشگاه ساز متن باز است و معمولا خود را هر چند وقت یک بار بروزرسانی می کند.در این فروشگاه ساز علاوه بر قالب های آماده ، توسعه دهندگان می توانند قالب های خود را در این فروشگاه ساز به صورت رایگان یا فروشی در اختیار کاربران قرار دهند.پرستاشاپ  از ویژگی مقایسه ی دو محصول پشتیبانی میکند که این یک مزیت است.همچنین این فروشگاه ساز دارای محیطی کاربرپسند و بدون هزینه اضافی است.دارا بودن بیش از 310 قابلیت رایگان فروشگاه ساز پرستاشاپ باعث شده کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. همچنین نزدیک به 230000 فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا وجود دارد که توسط پرستاشاپ ایجاد شده است.

فروشگاه ساز پرستاشاپ(prestaShop)​

فروشگاه ساز شاپی فای (Shopify)

شاپیفای یکی از 5 فروشگاه ساز برتر دنیا است که از تمام مسائل کد نویسی پشتیبانی میکند .حدود 325 هزار فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه ساز Shopify ساخته شده اند.محیط کاربری شاپیفای بسیار ساده است و یکی از دلایل محبوبیت این فروشگاه ساز همین موضوع است.شاپیفای به کاربران اجازه می دهد تا 14 رئز به صورت رایگان ازین فروشگاه ساز استفاده کنند و بعد از آن باید به صورت ماهیانه مبلغی را پرداخت کنند تا بتوانند از آن استفاده کنند.رتبه ی شاپیفای درسئو 98 از  100 است که بهینه سازی بسیار بالایی دارد. از مزیت های دیگر این فروشگاه ساز می توان به این موارد اشاره کرد که ، نیاز به علم برنامه نویسی ندارد، کار شما برای طراحی یک فروشگاه به سرعت راه می اندازد.

فروشگاه ساز شاپی فای(Shopify)​

فروشگاه ساز اپن کارت (Opencart)

اپن کارت نیز از یکی دیگر از فروشگاه ساز های برتر دنیا است البته اگر قصد ساخت یک فروشگاه بزرگ  و یک کسب و کار بزرگ را دارید، اپ کارت فروشگاه ساز مناسبی نیست. از این فروشگاه ساز بیشتر برای ساخت کسب و کار های کوچک استفاده می شود که بسیار کارساز است.این فروشگاه ساز بر پایه زبان PHP است و برای کسانی که به این زبان برنامه نویسی مسلط هستند بسیار عالی است.اپن کارت امکان.آپلود بی‌نهایت محصولات و دسته‌بندی.آن‌ها را تنها از طریق یک پنل مدیریت ساده مهیا می‌کند.

اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دارد ، میتونید از طریق بخش سفارش طراحی باما درارتباط باشید. برای برسی تعرفه طراحی ما به بخش تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل و تعرفه طراحی سایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

طراحی اپلیکیشن ios سایت وب افرا در زمینه طراحی اپلیکیشن های موبایل مانند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس دارای تخصص و نمونه های کاری است. […]

به عنوان یک پزشک، درک می کنید که اولین تصور بیمار از عمل شما بسیار مهم است. چند سال پیش، اولین تصور بیمار از شما توسط تلفن یاویزیت شخصی ایجاد می شد، اما امروز بیماران […]

توضیحاتی در مورد طراحی اپلیکیشن برای بهبود کسب و کار طراحی اپلیکیشن :: همانطور که می دانید با گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده از محیط مجازی و اینترنت برای انواع فعالیت ها یکی از مناسب […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036