قبل از اینکه بدانید وب اپلیکیشن های pwa چگونه کار میکند ، باید به مقاله وب اپلیکیشن پیش رونده یا  PWA چیست مراجعه کنید تا از ماهیت و کلیت کار آن آشنا شوید .

 

وب اپلیکیشن چگونه طراحی می‌شود ؟

در واقع وب اپلیکیشن های پیش رونده نوعی اپلیکیشن تلفن همراه به حساب می آیند و میتوانند بسیاری از ویژگی های یک اپلیکیشن را داشته باشند ( البته در این میان محدودیت هایی نیز وجود دارد که در مقاله دیگری به آنها اشاره گردیده است )  ، بنابراین اگر اپلیکیشن تلفن همراه شما نیاز به تبادل اطلاعات با سایت ( ارسال و دریافت داده ) را داشته باشد ، باید از طریق وبسرویس ( رابط نرم افزاری API ) این ارتباط برقرار گردد زیرا تمام اطلاعات ( مانند محصولات ، دسته بندی ها ، اطلاعات کاربر جاری ( کاربری که به حساب کاربری خود وارد شده باشد ) و … ) خواهید داشت که وجود این بستر کاملا ضروری است .

طراحی وب اپلیکیشن pwa

طراحی وب اپلیکیشن pwa

 

هزینه طراحی وب اپلیکیشن pwa چگونه محاسبه می‌شود ؟

قطعا میدانید که هر اپلیکیشن و ابزاری که طراحی می‌شود ، مدت زمانی را برای پیاده سازی و برنامه نویسی آن ، به خود اختصاص می‌دهد .
در این میان هزینه های طراحی اپلیکیشن pwa به دو عامل اصلی یعنی میزان زمان صرف شده و میزان پیچیدگی کار ارتباط مستقیم دارد ، بنابر این هزینه طراحی اپلیکیشن pwa با احتساب این فاکتورها انجام می‌شود که برای برآورد هزینه طراحی اپلیکیشن pwa باید لیست امکاناتی که مد نظر دارید را برای ما ارسال نموده تا بصورت رایگان محاسبه گردیده و بصورت پیش فاکتور برای شما ارسال گردد .

 

مدت زمان طراحی اپلیکیشن pwa چقدر خواهد بود ؟

اپلیکیشن های پیش رونده یا progressive web applications به نسبت اپلیکیشن های Native ( اپلیکیشن هایی که با زبان اصلی سیستم عامل طراحی می‌شوند ) ، از سرعت پیاده سازی و برنامه نویسی بیشتری برخوردارند زیرا ساده تر و کد نویسی روان‌تری دارند که همین مورد باعث کاهش هزینه نیز می‌گردد و صد البته میدانید که این زمان به قابلیت های مورد نیاز شما در اپلیکیشن مورد انتظار شما باز می گردد .

 

سفارش طراحی وب اپلیکیشن pwa :


تیم وب افرا با داشتن کادری مجرب و کارآزموده در زمینه طراحی اپلیکیشن pwa ، یکی از شرکت های پیشگام در این زمینه بوده و همواره خود را متعهد به بکار گیری از آخرین تکنولوژی های صنعت طراحی اپلیکیشن میداند .
شما میتوانید از بخش درخواست مشاوره و یا فرم تماس با ما ،‌ درخواست خود را ارسال نمایید و یا با شماره‌های شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا تماس بگیرید :
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۱۸۰۳۶
شماره واتس اپ : ۰۹۳۸۰۵۰۰۵۷۲

ارتباط از طریق تلگرام و یا واتس اپ :
۰۹۳۸۰۵۰۰۵۷۲

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036