وردپرس یکی از قوی ترین سیستم های مدیریت محتوای حال حاضر بستر وب می باشد که بصورت آماده و ماژولار وجود دارد که قابلیت تبدیل شدن به هر سایتی را دارد که این فرآیند به ساده ترین شکل ممکن انجام میشود.

کافیست برای هر کاری افزونه ی موردنظر خودتان را انتخاب کنید و معمولا این افزونه ها برای متخصصان طراحی وب وجود دارد یا درصورت عدم وجود ایجاد می شود.

با این حال وردپرس یک بستر پیاده سازی سایت آماده با کلی فواید و تعداد کمی معایب هست که فواید وردپرس بیشتر از معایب آن است. با خیال راحت اگر قصد طراحی سایت دارید و هزینه طراحی سایت برایتان اهیمت دارد ، وردپرس با ارزانترین تعرفه طراحی سایت از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد. علاوه بر طراحی سایت با وردپرس ، شما میتوانید برای سایت خودتان اپلیکیشن هم داشته باشید و  وردپرس هیچ محدودیتی برای داشتن یک اپلیکیشن حرفه ندارید. شما میتوانید تعرفه طراحی اپلیکیشن برای وردپرس را مشاهده کنید و از قیمت طراحی اپلیکیشن با وردپرس باخبر شوید.

وردپرس مناسب هر کسب و کاری می باشد. بطور مثال :

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ، طراحی سایت شرکتی با وردپرس ، طراحی سایت خدماتی با وردپرس ، طراحی سایت گردشگری با وردپرس ، طراحی سایت خبری با وردپرس و طراحی سایت املاک با وردپرس که این فقط تعدادی از کاربرد های وردپرس می باشد.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036