لطفا امتیاز دهید

بیمه در زندگی امروز مردم نقش بسیار زیادی دارد، از بیمه های درمانی گرفته تا بیمه های ماشین و .. . اما امروزه نیاز به اپلیکیشن های بیمه بسیار افزایش پیدا کرده است زیرا این اپلیکشین ها مزایای بسیار دارند که در ادامه آن ها را بیان می کنیم ، همچنین برای طراحی اپلیکیشن بیمه باید نکات خاصی را رعایت کنید در ادامه با وب افرا همراه باشید .

طراحی اپلیکیشن بیمه هم برای اندروید و هم برای IOS  کاری چالش برانگیز است.اما از آنجایی که اپلیکیشن های موبایل برای بهبود کارایی عملیاتی و رضایت مشتریان به وجود آمده اند ، بیشتر شرکت های بیمه در صدد این برآمده اند تا هرکدام برای خود یک اپلیکیشن داشته باشند، اپلیکیشن های بیمه میتوانند متفاوت باشند به عنوان مثال بیمه ماشین یا بیمه عمر یا بیمه سلامت هرکدام می توانند برنامه های متفاوتی داشته باشند اما هر کدام یک هدف دارند آن هم راحتی کار برای مشتریان است.

 

طراحی اپلیکیشن های بیمه

مزایای داشتن یک اپلیکشن بیمه

  1. به طور واضح میتوان گفت وجود یک برنامه بروی گوشی شما و انجام تمامی کارها توسط آن ،همه چیز را راحت و آسان تر میکند.
  2. ارائه اطلاعات در مورد شرکت توسط یک اپلیکیشن بیمه پیشرفته، شما فرصتی برای انتقال کامل اطلاعات در مورد شرکت خود خواهید داشت. 
  3. افزایش تعداد مشتریان ، با وجود یک برنامه و آسانی کار و صرف وقت و هزینه کمتر مطمئنا تعداد مشتریان شما افزایش خواهد یافت
  4. توانایی دریافت بازخورد از مشتریان، مشتری می تواند مشکل و یا درخواست خود را از طریق اپلیکیشن گزارش دهد و شما می توانید به شکایات رسیدگی کرده و سریعا به آن پاسخ دهید.
  5. ساده سازی خرید بیمه نامه که خود یک مزیت بزرگ است و دیگر دردسر های خرید حضوری را نمی کشید.

 

مزایای داشتن یک برنامه بیمه

 

برای طراحی انواع مختلف اپلیکیشن های بیمه باید نکاتی رعایت شود که برخی از آن ها را بررسی می کنیم البته باید این را هم در نظر بگیریم که بیمه ها با هم تفاوت دارند ، برای مثال شاید بیمه خودرو دارای امکانات متفاوتی نسبت به بیمه سلامت باشد اما ما بیشتر قصد داریم امکانات کلی که یک اپلیکیشن بیمه به آن نیاز دارد را بیان کنیم .

امکانات یک اپلیکیشن بیمه خوب

  1. مشتری باید بتواند از طریق اپلیکیشن ، بیمه نامه خود را خریداری کند
  2. امکان ارسال نوتیفیکشن برای مشتری برای آگاهی از تاریخ بیمه نامه
  3. امکان مشاوره آنلاین
  4. ذخیره سازی درست اطلاعات
  5. نمایش اطلاعات مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن
  6. درخواست کارشناس در محل مورد نظر برای برآورد خسارت
  7. وجود راهنما در اپلیکیشن برای راهنمایی مشتری

این ۷ مورد اهداف اصلی هستند که باید در طراحی یک اپلیکیشن بیمه رعایت شوند تا هم مشتری دچار سررگمی نشود هم کارها با سرعت بالاتری به انجام برسد.در زمینه بیمه اپلیکشن های بسیار عالی در دنیا طراحی شده که از آن ها می توان به Esurance ، GEICO  ، Liberty Mutual ، Progressive و.. اشاره کرد. این برنامه ها از بهترین برنامه های ارائه دهنده بیمه در دنیا هستند.

اما علاوه بر این موارد ، موارد ریز و دزشت دیگری وجود دارد که باید رعایت شود برای مثال برنامه شما باید این قابلیت را داشته باشد تا مشتری بتواند اسکنی از عکس خود یا اطلاعات خود را در اپلیکیشن آپلود کند، همچنین باید در برنامه قسمتی وجود داشته باشد تا مشتری بتواند در صورت داشتن هرگونه شکایت یا انتقاد با آن قسمت ارتباط گیرد، برنامه حتما باید بروز شود همچنین برنامه باید قسمتی برای اسکن اطلاعات به وسیله QR کد داشته باشد.این ها تمامی مواردی است که باید در طراحی اپلیکیشن بیمه رعایت شود.

با خواندن این مقاله باید متقاعد شده باشید که می توانید کسب و کار خود را بروی گوشی ها بیاورید اما اگر قصد دارید برای کسب و کارتان یک اپلیکیشن مستقل داشته باشید ، شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا با داشتن سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن می تواند شما را به تمامی خواسته هایتان برساند.

مطالب مرتبط

تا همین اواخر، ایده طراحی وب سایت شخصی، تنها منحصر به چندی از حرفه ای های خاص بود. مانند حرفه ای های حوزه فناوری اطلاعات، هنرمندان، استادان و محققان و غیره. برای هر کدام از […]

هاست و دامین چیست و چگونه باید آن را تهیه کرد ؟ در مقاله ای که درباره خدمات هاست و دامین ارائه شد ، در مورد انواع هاست و سرور و تفاوت آنها توضیحاتی ارائه […]

در حال حاضر با توجه به زندگی در دنیای دیجیتال، طراحی یک سایت برای کسب و کار بزرگ و حتی کسب و کار کوچک یک ضرورت است. اگر شما صاحب کسب و کار هستید ولی […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036