لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

اگر اپلیکیشن برند شما روی گوشی مشتری وجود داشته باشد ، دسترسی به شما سریعتر شده  و ارتباط مداوم با او حفظ می شود . در صورت قوی بودن بازار کارتان ، با طراحی و پیاده سازی یک اپلیکیشن قوی با فضایی جذاب و کاربرد مناسب، می توانید یک مسیر ارتباطی بسیار کارا را با مشتریان تان ایجاد نمایید .

به مانند کامپیوترها، موبایل ها و تبلت ها نیز از نرم افزارها و اپلیکیشن های گوناگونی برخوردار می باشند که به آنها به صورت مخفف App اطلاق می شود. بر مبنای سیستم عامل موبایل یا تبلت ، طراحی اپلیکیشن های اندروید، iOS  و سیستم عامل های دیگر می باشد . در حال حاضر نبض بازار را موبایلهای دارای سیستم عامل اندروید در دست گرفته است که به عنوان متداول ترین سیستم عامل به حساب می اید که اپلیکیشن آن نیز از بیشترین استفاده در میان اپلیکیشن ها برخوردار می باشد .

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

اهمیت طراحی اپ موبایل برای انواع شغلها

امروزه با گسترش صنعت دیجیتال لحظه به لحظه بر تعداد کسانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند افزوده می شود . برخی کاربران حتی ممکن است کارکردن با کامپیوتر را آموزش ندیده اند و چیزی از آن نمی دانند ، اما اسمارت فونها را به خوبی می شناسند، از صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی بازدید می کنند، به جستجوی اینترنتی می پردازند و حتی چند ساعت هم نمی توانند بدون این موبایلها سر کنند زیرا بسیاری از فعالیتهای آنها به آن وابسته است . نا گفته نماند که افزایش کیفیت خطوط اینترنت در ایران در چند سال اخیر باعث افزایش قابل توجه کاربران اینترنت شده است . به همین دلیل اغلب کسانی که با بازار سروکار دارند، از جمله کسانی که تا قبل از این با کسب و کار مجازی آشنایی داشتند و نیز افرادی که تا کنون با اینترنت و کسب و کارهای مجازی آشنایی کافی را نداشته اند ، به طراحی اپلیکیشن موبایل روی آورده اند و آن را مسیری جهت ارتباط بهینه تر و در اختیار قرار دادن امکانات مفیدتر برای کاربران و مشتریان می دانند می دانند.

طراحی سایت بهتر است یا اجرای اپلیکیشن های موبایلی

یک سایت تنها می تواند شغل و کسب و کار شما را معرفی نماید اما طراحی اپلیکیشن خبری ، اختصاصی ، درخواست تاکسی و دیگر اپلیکیشن ها در موبایل قادر است خدمات به مراتب وسیع تری را برای مشتریان و کاربران موبایلها ایجاد نماید . مثلا اگر اپلیکیشن native را طراحی و پیاده سازی نماییم به علت فراهم نمودن شرایط برای استفاده از بلندگو و دوربین و … کاربران با ایده ای متنوع روبه رو خواهند شد .  همچنین تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که کاربران اسمارت فون ها دسترسی و طراحی را به نحوی دیگر می شناسند و خواسته هایی دارند که با راه اندازی اپ موبایل براورد خواهد شد . مثلا تحقیقات صورت گرفته در باره این موضوع نشان داده است که تعداد کاربران و مشتریانی که به وسیله ی اپلیکیشن خرید خود را تایید و ثبت می نمایند، بیشتر از کاربرانی است که به وسیله ی وب سایت اقدام به خرید می نمایند .

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

اجرا و پیاده سازی اپ موبایل با اهداف متعدد

از جمله مسیرهای تبلیغاتی مدرن این است که اپ موبایل را به منظور جذب مشتری، باقی ماندن طولانی او و تشویق مشتری طراحی و اجرا نماییم .

مسیری منحصر به فرد جهت دستیابی به مخاطبان هدف به وسیله ی سرگرمی ، بازاریابی است که بر موبایل اپلیکیشن مبتنی باشد .

برای سیستم عامل های Android و IOS به عنوان پر طرفدار ترین سیستم های عامل اسمارت فون ها ،  اپلیکیشن های موبایلی طراحی و اجرا می شود که اهداف گوناگونی را در نظر می گیرند .

به طور معمول مقاصد و نیات اکثر کسب و کارها از اجرای اپ موبایل را می توان در یکی از موارد زیر جستجو نمود:

  • طراحی اپ موبایل با اهداف تبلیغاتی
  • طراحی اپ موبایل مکان محور با هدف همراهی همیشگی مشتری با آن برند
  • اجرا و پیاده سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی برای فروشگاههای اینترنتی،
  • طراحی و پیاده سازی اپ موبایل .

کیفیت طراحی اپ موبایل از جمله مواردی می باشد که در توزیع اپلیکیشن در بازار ها مورد ارزیابی قرار می گیرد ، به همین دلیل بایستی اپلیکیشن در بازار رقابتی بتواند الزامات مشتریان خود را بر طرف نماید. علاوه بر این بتواند در app مارکت ها منتشر شود . برای مشاهده نمونه کار طراحی اپلیکیشن روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

دانستن اینکه برای سفارش طراحی اپلیکیشن تلفن همراه چه ملزمات و چه پیش نیاز هایی وجود دارد ، بسیار ضروری است و این عامل به تنهایی میتواند هم مفهوم و هم کاربرد پذیری شفافتری را ارائه نماید .

امروزه اپلیکشن ها در زندگی روزمره انسان ها کاربرد بسیار زیادی دارد و درواقع اپلیکیشن ها با زندگی انسان ها انس گرفته اند. امکانات زیادی که اپلکیشن ها دارند باعث شده است روزانه افراد از […]

کاربرد اپلیکیشن در کسب و کار ۷ دلیل برای اینکه کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد! امروز، من می خواهم در مورد برنامه های تلفن همراه در ترکیب با کسب و کار […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. حسن نژاد گفت:

    با سلام و عرض ادب
    هزینه طراحی سایت پزشکی.
    و اپلیکیشن رو بفرمایید
    نوبت دهی بیماران تشکیل پرونده ثبت نام بیماران إرسال پیامک
    و بیماران در منزل یا بستری در بیمارستان از طریق سایت یا اپلیکیشن درخواست خود را جهت پرستار یا پزشک ثبت کنند
    چه خدماتی می خواهند نوع بیماری شون چه لوازم می خواهند (پانسمانها ی نوین و دستگاههای مورد نیاز پزشکی مدت و ساعت مورد نیاز پرستار و یا پزشک داروهای مورد نیاز و نوع زخم دیابت که دارند
    جهت اطلاع دقیق در مورد مرکز ترمیم زخم تهران@clinicdramirezzaty یا سایت دکتر عزتی dramirezzaty.irمراجعه شود ۰۹۱۲۵۹۳۰۸۹۳

    1. سلام
      برای اگاهی بیشتر در این خصوص به بخش تماس با ما مراجعه فرمائید.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036