لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن املاک و مستغلات به کاربران این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان و به راحتی خانه ی مورد نظر خود را جهت اجاره، خرید، رهن و…پیدا کنند. همچنین این نرم افزار موبایل با در اختیار گذاشتن تصاویر و اطلاعات از خانه ی مورد نظر به کاربر این امکان را م یدهد تا نسبت به زمان بندی و شرایط  ارائه شده توسط صاحب خانه ها آگاهی یابد و بتواند برنامه ریزی بهتری نسبت به پول خود داشته باشد.

طراحی اینگونه اپلیکیشن ها  نیازمند پژوهشهای گسترده است تا بتوان نسبت به نیازهای واقعی کاربران آگاهی یافت و برای برنامه نویسی یک نرم افزار کارآمد که پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران باشد اقدام کرد. تنها در این صورت است که کاربر می تواند با سیر یا سفر کوچکی در نرم افزار براحتی به مورد و اطلاعات مورد نیازش دست یابد . ما با وجود تیمی با تخصص و تجربه در وب افرا این کار را انجام داده ایم.

در اینجا برای اینکه یک سیر و سفر برای کاربران خود ایجاد کنیم برای انها چند مرحله مشخص کردیم مثلا اولین مرحله اخذ اجازه از صاحبخانه بود تا خانه را قبل از خرید بررسی کنند البته همیشه هم بر اساس این مراحل پیش نمی رود و بعضی از کاربران در درجه اول سراغ دیدن خانه نمی روند . برای انها اولین مرحله مقایسه قیمت هاست تا بتوانند براساس قیمت مورد نظر خود که از لحاظ اقتصادی برایشان مقرون به صرفه و قابل خرید است ؛ خانه هایی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند ولی افرادی هم هستند که از همان اول میخواهند تاریخ بازدید خانه ی مورد علاقه یشان را تعیین کنند.

طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن املاک

چرا طراحی اپلیکیشن املاک ؟

به مرور زمان انجام کارها با فضای مجازی جای شیوه  سنتی را میگیرد زیرا استفاده از این بخش نه تنها سودمند بلکه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود ، بنابراین خیلی ها برای بیزینس خود رو به طراحی اپلیکشن اورده اند . اپلیکیشن املاک و اپلیکیشن مشاوره املاک برای آیفون و اندروید یک از آنهاست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

یکی از روش های سنتی ای که جای خود را به شیوه مدرن داده مقوله ی تاکسیرانی است ، طراحی اپلیکیشن های اسنپ و تپسی که به احتمال زیاد آن ها را می شناسید تاکسی رانی را دگرگون کرده اند که البته رضایت هر دو طرف را به دنبال داشته است. هم راننده و هم مسافر. یا مثلا، طراحی اپلیکیشن رستوران  مثل زود فود و ریحون که حوزه های خود را به نحوی موثر تغییر داده اند. و اکنون تیم طراحی اپلیکیشن وب افرا با بهره گیری از بروز ترین زبان های برنامه نویسی دنیا آماده ی ارائه ی اپلیکیشن های جدید است که بیزینس های دیگری را گسترش بخشند .

بخش املاک یکی از حوزه هایی است که غیر از تعداد معدودی سایت کمتر درباره به آن پرداخته شده ولی تنها سایت کافی نیست چرا که بنیاد تکنولوژی امروزه اپلیکیشن ها هستند.. به عبارتی ساده تر شما آنقدر که به موبایل خود دسترسی دارید به سایر وسایل الکترونیکی خود نظیر لپ تاپ و … دسترسی ندارید و همین موضوع باعث اهمیت دو چندان اپلیکیشن های موبایل ها شده.

ویژگی ها ی طراحی اپلیکیشن املاک و اپلیکیشن مشاوره املاک

بخش « امکانات» در هر اپلیکیشن آن را از سایرین متفاوت می سازد. برخی از مهمترین ویژگی ها برای طراحی اپلیکیشن املاک و مشاوره املاک :

  1. استفاده از نقشه برای برنامه برای اینکه کاربر در سریع ترین زمان به خانه ی مورد نظر دست یابد.
  2. امکان استفاده از gps موبایل
  3. ارسال نوتیفیکیشن به کاربر
  4. نمایش تصاویر مکان مورد نظر
  5. امکان درج مشخصات و توضیحات
  6. گرفتن هزینه برای ثبت کردن مکان
  7. امکان دریافت هزینه برای مشاهده اطلاعات تماس مکان مورد نظر

و …

موارد فوق بخش هایی از ویژگی هایی است که با توجه به نظر کارفرما در طراحی اپلکیشن موبایل املاک لحاظ خواهند شد.

مساله با اهمیت دیگر هیرید بودن اپلکیشنی است میخوایم ارائه بدهیم . اپلکیشن ما باید بتواند قابلیت نصب در حداقل دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را داشته باشد نکته دیگر اینکه برای طراحی اپلیکیشن خود از طراحی های تک سیستمی دوری کنید ؛ چون باعث می شود نرم افزار شما در همان سطح باقی بماند و قابلیت بروز شدن را نداشته باشد.

تیم وب افرا با در اختیار داشتن مجرب ترین برنامه نویسان مسلط به بروز ترین زبان های برنامه نویسی دنیا این امکان را برای شما فراهم کرده است.

طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن املاک

انتشار و ساخت اپلیکیشن املاک

یکی از مراحل مهم در زمینه طراحی اپلیکیشن بحث معرفی و فروش آن توسط اپ استور به کاربران است. طراحان همیشه در مرحله انتشار اپ خود دچار مشکل بوده اند ولی ما با تجربه ی چندین ساله خود بهترین راهکارها را به شما جهت انتشار نرم افزارتان در اپ استور ارائه می دهیم.

روش نصب مستقیم یکی از آسان ترین روش های انتشار می باشد در این روش کاربران همانند اندروید با کلیک بر روی لینکی که در سایت شما قرار دارد ، اپلیکیشن را نصب خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ساخت اپلیکیشن املاک و انتشار آن با کارشناسان ما تماس بگیرید و جهت ثبت سفارس طراحی اپلیکیشن و اطلاع از تعرفه طراحی اپلیکیشن روی لینک کلیک کنید .

برنامه نویسی برای اندروید متفاوت است. به این گونه که برنامه نویسان مجرب طراحی اپلیکیشن اندروید دغدغه های انتشار مانند اپلیکیشن های ای او اس را ندارد. اما در صورتی که شما بخواهید اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر کنید به دلیل تحریم ها دوباره به مشکل خواهید خورد اما نگران نباشید و به تجربه ما در این زمینه اعتماد کنید.

تمام سعی در طراحی اپلیکیشن املاک این است که این اپلیکیشن برای ای او اس و اندروید با استفاده از ویژگی های طراحی هر یک از دو سیستم دارای طراحی شود. برای دریافت مشاوره هم اکنون با کارشناسان ما تماس برقرار کنید .منتظر شما هستیم تا بیزنس تان را زیرو رو کنیم.

مطالب مرتبط

ساخت اپلیکیشن سایت وردپرسی آیا میدانستید که ورد پرس می تواند علاوه بر وب سایت شما ، اپلیکیشن تلفن همراه را نیز مدیریت کند؟ به عنوان مثال ، شما یک وب سایت فروشگاهی در وردپرس […]

طراحی سایت در تهران بهترین طراحی ها شامل بهترین طراحی وب سایت توسط طراحان آن است که به وسیله ی تیم های عالی طراحی شده اند. میلیون ها نفر از سراسر جهان از بهترین طرح ها بازدید […]

طراحی سایت و اپلیکیشن دنیای طراحی وب و نرم افزارهای تحت وب با به وجود آمدن دستگاه ها و فن آوری های همراه (تلفن های هوشمند و …)  تغییر فراوانی نموده است . طراحان سایت […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036