طراحی اپلیکیشن اندروید

از اوایل سال ۲۰۰۰ بود که گوشی ها و موبایل های همراه توانستند به این هوشمندی دست پیدا کند. همانگونه که بر روی کامپیوتر های شما انواع سیستم های عامل مانند ویندوز و یا انواع لینوکسی آن نصب می گردد، تلفن های همراه نیز به همین صورت است. اندروید سیستم عاملی است که فارغ از تاریخچه ساخت و شکل گیری آن، در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت گوگل خریداری گردید و پس از آن توانست به سرعت بر روی گوشی های همراه قرار بگیرد. طبق آمار های رسمی شرکت گارتنر، حدود ۶۵ درصد گدجت های هوشمند، از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. با توجه به قابلیت های این سیستم عامل، شرکت های بسیاری برای سرمایه گذاری بر روی آن آغاز به کار کردند.طراحی اپلیکیشن اندروید از مسائل مهم در زمینه کسب و کار امروز دنیاست.



چرا اپلیکیشن؟

چرا به اپلیکیشن نیاز داریم؟

ارتباط مستقیم با مشتری

بازاریابی جهانی

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

دسترسی سریع و آسان

تکنولوژی آینده

طراحی یک اپلیکیشن جذاب

شما باید یک اپلیکیشن داشته باشید که ظاهر آن بتواند توجه مخاطب را جلب کند و او را درگیر نماید.

طراحی یک اپلیکیشن کاربری

اپلیکیشن شما باید به نحوی ساخته شود که استفاده از آن برای همه کاربران ساده و لذت‌بخش باشد.

طراحی یک اپلیکیشن قدرتمند

اپلیکیشن شما باید بتواند نیازهای کاربران خود را به بهترین نحو ممکن رفع نماید.

تجربه کاربری

کاربران می توانند به آسانترین شکل ممکن به اپلیکیشن شما دسترسی داشته باشند.

طراحی

طراحی خلاقانه و کاربرپسند از موارد مهم در طراحی اپلیکیشن اندروید می باشد.

رعایت استاندارد های جهانی

رعایت استاندارد های جهانی در کدنویسی از عوامل مهم در کیفیت یک اپلیکیشن است.

اپلیکیشن اندروید
Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

امکانات کامل

هر امکاناتی که بخواهید در اپلیکیشن شما قابل پیاده سازی خواهد بود.

کد نویسی

کد نویسی شما با پیشرفته ترین متد ها و با یک هسته قدرتمند انجام خواهد گرفت.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

یکپارچگی با سایت

اپلیکیشن شما با وب سایت شما کاملا هماهنگ و در ارتباط کامل خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

اگر قصد طراحی اپلیکیشن اختصاصی اندروید یا هرگونه اپلیکیشن اختصاصی دیگر را دارید می توانید خدمات ما را در زیر مشاهده کنید.

اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن تاکسی یاب

اپلیکیشن حسابداری

اپلیکیشن املاک

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

اپلیکیشن سفارش غذا

اپلیکیشن موزیک

اپلیکیشن خبری

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

اپلیکیشن آژانس گردشگری

مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید

با داشتن یک اپلیکیشن اندروید می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید. همانطور که می دانید فروش در سال های آتی بیشتر به سمت اینترنتی شدن رفته است و اگر بتوانید با داشتن یک اپلیکیشن محصولات خود را به کاربران نشان دهید این می تواند رونق بزرگی در کسب و کارتان باشد.فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشن باعث درآمدزایی بیشتر می شود زیرا یک محصول جای یک بار هزاران بار به فروش می رسد.آنلاین بودن فروش همچنین باعث پیشی گرفتن شما از رقبای کاریتان می شود.مشتریان در انتخاب فروشگاه عواملی چون قیمت مناسب،کیفیت و رفاه را در نظر می گیرند. این در حالیست که فروش شما با یک اپلیکیشن هم رفاه، هم امکان ارائه تخفیف ها را همراه خود خواهد داشت.داشتن یک اپلیکیشن باعث ارتقای تصویر برند شما خواهد شد.یک اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار شما نشانگر به روز بودن و جذب مشتری های امروزی است.همچنین با وجود یک اپلیکیشن می توانید هزینه ای که برای تبلیغات خرج می کنید کاملا حذف کنید.از دیگر مزایای اپلیکیشن های تجاری می توان به برقراری امکان ارتباط دو طرفه کاربر و اپلیکیشن اشاره کرد و همچنین ردگیری نتایج رفتار کاربر با اپلیکشن. راز بزرگ دیگر در زمینه اپلیکیشن های موبایل این است که آنها راه فروش را باز می کنند. یک اپلیکیشن موبایل می تواند موتوری باشد که از مزایای کسب و کار سنتی نیز بهره می برد، مواردی از قبیل رضایت بیشتر مشتری و اگاهی بیشتر از محصولات.

ویژگی اپلیکیشن های وب افرا

شرکت وب افرا با تیمی متخصص و با تجربه سالهاست پا به عرصه طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS گذاشته است و در این راه به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده است. اپلیکیشن هایی که توسط وب افرا طراحی و تولید می شوند از لحاظ کد نویسی و طراحی در بالاترین و بهترین سطح در بین اپلیکیشن ها قرار می گیرد .وب افرا در سالیان اخیر در تلاش بوده تا بهترین خدمات در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید را در اختیار کاربران قرار دهد و از ویژگی های اپلیکیشن های طراحی شده توسط ما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کارایی بالا و سرعت بالا
  2. کد نویسی مناسب
  3. پشتیبانی و بروزرسانی برنامه پس از تولید
  4. قابل اجرا بروی تمامی دستگاه ها
  5. تجربه کاربری لذت بخش
  6. طراحی خلاقانه و کاربر پسند
ویژگی اپلیکیشن های وب افرا​

هزینه خدمات طراحی اپلیکیشن اندروید در وب افرا

هزینه خدمات طراحی اپلیکیشن اندروید در وب افرا​

ما بر طبق خواسته شما برای طراحی هر نوع اپلیکیشن اندروید یا IOS تعرفه هایی را در نظر گرفته ایم . از انواع اپلیکیشن ها می توان به اپلیکیشن های فروشگاهی ، اپلیکیشن های تاکسی یاب آنلاین ، اپلیکیشن سفارش غذا،اپلیکیشن خبری و .. اشاره کرد که بسته به نیاز شما برای طراحی هر کدام پلن های قیمتی متفاوتی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.برای اطلاعات دقیقتر می توانید لیست تعرفه ها را در زیر مشاهده کنید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما در وب افرا مشورت کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036