لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

اگر شما می خواهید به طراحی اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی دست یابید . با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم را در مورد اپلیکیشن ها و موفقیت آنها اعلام کنیم .

هر روز، تکنولوژی ها و ابزار ها برای ایجاد اپلیکیشن ها قابل دسترسی تر و کاربر پسند تر می شوند و شما تنها کسی نیستید که این را می داند . برخی افراد اپلیکیشن اول خود را ساده و بدون کارایی می سازند اما نگران نباشید، خبر خوبی این است: همه چیز که شما نیاز است بدانید در مورد طراحی اپلیکیشن حرفه ای در این مقاله گرد آوری شده است .

صنعت اپلیکیشن تلفن همراه بزرگتر و بهتر از همیشه در حال فعالیت است . هر کسب و کاری ، از فروشگاه های ورزشی گرفته تا فروشگاه های مواد غذایی، به دنبال طراحی اپلیکیشن تلفن همراه است و چه مشتری است که نخواهد کسب و کار مورد علاقه اش را همراه خود داشته باشد ؟

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

با طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید یا آی او اس شما نگاه و احساسی که نسبت به محصول و هم چنین رابطه ای که بین اپلیکیشن و کاربر وجود دارد را مدیریت می کنید .

برای طراحی اپلیکیشن حرفه ای موارد زیر را در نظر داشته باشید :

  1. تحقیق : قبل از اینکه طراحی اپلیکیشن را آغاز کنید ، ایده خود را بسنجید و تصور کنید به جای کاربر اپلیکیشن مورد نظرتان را نصب می کنید؛ آیا برنامه ی تلفن همراه طراحی شده جذاب و کاربردی است ؟ اولین گام در طراحی اپلیکیشن این است که خودتان کاربر برنامه باشید . چه چیزهایی را در مورد برنامه و اپلیکیشن کسب و کار دوست دارید ؟ چه چیزهایی را دوست ندارید ؟ کدام فونت در این اپلیکیشن مناسب تر است ؟ کدام طرح بندی برای استفاده ساده تر است ؟ طراحی اپلیکیشن با طراحی وب سایت و یا برنامه های آنلاین متفاوت است . شما باید این را بدانید که اپلیکیشن ها پرکاربرد تر و همیشه همراه کابران هستند . بنابراین در طراحی آنها باید دقت بسیاری به خرج دهید .
  2. طراحی برنامه موبایل باید متمرکز بر موضوعی خاص باشد ، شخصی و منحصر به فرد باشد ، کاربردی و حرفه ای باشد ؛ بنابراین در هنگام طراحی اپلیکیشن آن را به یاد داشته باشید .
  3. اپلیکیشن های موبایل جدید هستند و همین طور برنامه هایی هستند که در گوشی های هوشمند بسیار استفاده می شوند ، اپلیکیشن خود را به گونه ای طراحی کنید که جدیدترین و درخشان ترین در نوع خود باشد .
  4. بررسی و تحقیق بیشتر : در مورد اینکه چرا این اپلیکیشن را می خواهید طراحی کنید ، فکر کنید . این سوالات را از خود بپرسید . چرا می خواهید این برنامه طراحی شود ؟ آیا قصد بازاریابی یا معرفی یک نام تجاری را دارید ؟ آیا قصد کسب درآمد از برنامه را دارید ؟ آیا می خواهید یک حضور آنلاین در دنیای هوشمند موبایل ها برای معرفی محصول داشته باشید ؟

    طراحی اپلیکیشن حرفه ای

    طراحی اپلیکیشن حرفه ای

  5. لیستی از وظایفی را که برای طراحی و ساخت اپلیکیشن باید انجام شود را فراهم کنید و برای هر مورد در لیستتان یک برنامه کاری داشته باشید . این کارآمدترین راه برای ایجاد برنامه ی دلخواه شما است .
  6.  در مورد اینکه چه کسی از اپلیکیشن شما استفاده می کند ، فکر کنید . یک اپلیکیشن که هم از دیدگاه شما به عنوان یک طراح و هم از دیدگاه کاربر مناسب است ، ایجاد کنید .
  7.  رقبای خود را بررسی کنید ؛ شما باید بدانید که در برابر چه رقبایی قرار دارید . چند برنامه مشابه را دانلود کنید و فکر کنید که چه مشکلاتی دارند و چه کاری را می توانید انجام دهید . می توانید در مورد اپلیکیشن خود از کاربران نیز نظرخواهی کنید .

تیم طراحی وب افرا ، نمونه های طراحی وب سایت و نمونه های طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای را در کارنامه خود دارد . با ما تماس بگیرید ؛ کارشناسان ما در طراحی اپلیکیشن دلخواه تان شما را یاری خواهند کرد . برای اطلاع از تعرفه طراحی اپلیکیشن روی لینک کلیک کنید .

مطالب مرتبط

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ما در عصر تکنولوژی های مدرن زندگی می کنیم و برنامه های کاربردی در همه حوزه های زندگی انسان نفوذ کرده اند که کار را  راحت تر و راحت تر می  […]

طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی انلاین موضوعاتی که پیش از سفارش طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی باید از آنها آگاه باشید . طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی از موضوعات پر طرفدار این روزها می باشد که سروصدای زیادی […]

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری در حال حاضر اپلیکیشن ها به صورت گسترده در سطح شهرها و کشورها به کار می روند و دارای تنوع زیادی می باشند .سیستم حمل بار و پیک موتوری توسط اپلیکیشنی […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه های این نوشته

  1. رامین احمدی گفت:

    ممنون بابت مقاله خوب و کاربردیتون .

    ما قصد طراحی اپلیکیشن در سطح خیلی حرفه ای داریم ولی نمیدونیم چطور میشه به شرکتهای طراحی اپلیکیشن اعتماد کرد و کاری به این بزرگی رو به اونها سپرد !!!

    در حال تحقیق هستیم تا بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن ایران رو پیدا کنیم .

    1. سلام جناب احمدی بزرگوار .
      با کمی تحقیق و مشاهده نمونه کارهای شرکت + تعهدات اونها و پیگیری و پرس و جو از مشتریان قبلی اونها ، میشه به میزان قابل توجهی اعتماد سازی رو انجام داد .

  2. رامین احمدی گفت:

    ممنون از شما جناب علی نسب

    ما چطور میتونیم با تیم وب افرا طراحی اپلیکیشن رو پیش ببریم ؟
    فکر میکنم شایستگی لازم رو دارید .

    1. با سلام و احترام .

      شما میتونید از بخش درخواست مشاوره ، درخواستتون را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت .

      با تشکر از حسن انتخاب شما .

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036