لطفا امتیاز دهید

طراحی اپلیکیشن رستوران

شما می توانید به طور ۲۴ ساعته و هفت روز هفته رستوران و کافی شاپ و فست فود  ( مانند طراحی اپلیکیشن رستوران زودفود و یا طراحی اپلیکیشن ریحون ) را در تلفن همراهتان با طراحی اپ رستوران در اختیار داشته باشید . همچنین می توانید رزروها و سفارشات آنها را مشاهده نمایید . این نرم افزار ها به مشتریان اجازه می دهد تا با آرامش کامل و بدون دردسر در اپلیکیشن رستوران تان غذای مورد علاقه را جستجو نموده و سفارش دهند و در صورت وجود تخفیف از آن نیز با خبر شوند .

همچنین افرادی که هنوز به رستوران شما نیامده اند و فضای رستوران و قیمتها و نوع غذاها را تا کنون مشاهده نکرده اند ، برای تنوع و عوض کردن حال و هوا به جای این که به رستورانهای تکراری بروند به اپ موبایل رستوران ، فست فود یا کافی شاپ شما وارد می شوند و هم دکوراسیون و تزیینات داخلی شما  را با سایر رستورانها مقایسه می کنند ، و هم از منو و قیمت های شما آگاه شده و کیفیت غذاهایتان را می سنجند . دسترسی راحت به منو ، رزرو و سفارش غذا باعث انتخاب شما به عنوان نخستین گزینه برای میل کردن غذا می شود .

برای رقابت با سایر رستورانها، کافی شاپ ها و فست فودها می توانید از این راهکار استفاده نمایید که بسیار مناسب و اسان نیز می باشد . آنها نیز برای طراحی اپلیکیشن موبایل و سایت خود در تمام اوقات به معرفی و تبلیغ رستوران خود مشغول میباشند .

طراحی اپلیکیشن رستوران

طراحی اپلیکیشن رستوران

جهت کار با اپلیکیشن اندروید رستوران، کافی شاپ و فست فود مدیران این اماکن به علم برنامه نویسی هیچ احتیاجی ندارند ، که این موضوع بایستی مورد توجه مدیران آنها قرار گیرد . آنها تنها بایستی منوی خود را به همراه عکسهایی با کیفیت که نشان دهنده زیبایی مرکز شان می باشد را در اپلیکیشن قرار دهند .

امکانات و موارد ارائه شده در هنگام ساخت و طراحی اپلیکیشن رستوران :

– تماس با ما

– درباره رستوران

– ارائه رستوران ها بر روی نقشه گوگل

– جستجوی غذا

– امکان نمایش و گروه بندی منو (صبحانه، ناهار، شام )

– رویت غذا بر اساس  نوع و قیمت گذاری جدا

– صفحه ویژه برای هر غذا

در صورتی که می خواهید امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهید می توانید با هزینه بیشتری این عمل را صورت دهید . تیم وب افرا در زمینه ساخت و طراحی انواع اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ، طراحی اپلیکیشن درخواست تاکسی و … دارای تجربه و تخصص است. برای آگاهی از  تعرفه طراحی اپلیکیشن روی لینک کلیک کنید .

ساخت اپلیکیشن رستوران برای موبایل

 

اگر شما با مواد غذایی سرو کار دارید ، و فروش محصولات غذایی خود را بدون یک طراحی اپلیکیشن تلفن همراه مناسب انجام می دهید ، پس مطمئنا با ریسک ماندگاری مشتری همراه هستید. در حالی که مشتریان این روزها به وسیله ی گوشی های هوشمند، تبلت و سایر ابزارهای موبایلی خود به کلیه اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا می کنند؛ شما هم نمیتوانید از نفوذ فناوری تلفن همراه غافل شوید.
برنامه های تلفن همراه با کمک کردن به دسترسی به تعداد زیادی از مشتریان باعث می شود پایگاه بسیار محکمی در بین مشتریانتان داشته باشید.  خصوصیات ارائه شده در زیر برنامه های تلفن همراه را برای کسب و کار شما سودمند می نمایند .

طراحی اپلیکیشن رستوران

طراحی اپلیکیشن رستوران

ویژگی های یک اپلیکیشن سودمند برای کسب و کار

مشتری محوری: این برنامه ها کاملا مشتری محور می باشند و به عنوان براوردن نیاز فردی عمل می کنند  این موضوع همان چیزی است که می تواند زندگی روتین تان را آسان تر و پیچیده تر نماید.

ارتباط سریع با مشتریان: هنگامی که اطلاعات تماس مشتریان خود را ارائه می دهید، هیچ موضوعی نمی تواند به عنوان یک رسانه مناسب به منظور ارتباط با آنها ارائه شود. اما هنگامی که شما یک اپلیکیشن گوشی هوشمند دارید، تماس، پیام رسانی، ارسال ایمیل و نیز موقعیت جغرافیایی به آسانی می تواند به طور همزمان با یک به اشتراک گذاری صورت گیرد  ، حتی بهترین وب سایت ها نمی توانند چنین ارتباط سریعی با مشتریان را ارائه دهند .

تجزیه و تحلیل دقیق کاربر و اطلاعات : شما می توانید آماری با ارزش از دستگاه های تلفن همراه خود به دست بیاورید. همچنین، می توانید بدانید که چگونه مشتری به اطلاعات خود دسترسی می یابد، و به این منظور به شما در مشخص نمودن ایده های بازاریابی آینده کمک می نماید .

تأثیر مستقیم بر تصمیم خرید مشتری: زمانی که نامه های تبلیغاتی هدفمند، سازگار و به موقع، و پیشنهادات خاص را به وسیله ی تلفن همراه ارسال می نمایید ، بسیار بهتر از SMS ها و خبرنامه های الکترونیکی کارساز خواهد بود .

تصویر متعارف برند: هنگامی که شما یک برنامه طراحی شده ی با محتوا در اختیار داشته باشید ، تصویر تجاری شما به طور برجسته ای توسعه می یابد.  استفاده از این روش به شما کمک می کند تا برنامه تان را در وب سایت های ارزیابی فناوری و نرم افزار جای دهید ، بنابراین توجه مشتریان جدید را به خود جلب می کند.

مطالب مرتبط

وب اپلیکیشن pwa یکی از روش های مهم در طراحی اپلیکیشن است که در سالهای گذشته با رشد بسیار زیادی روبرو بوده و شرکتهای بزرگ طراحی اپلیکیشن در ایران به طراحی وب اپلیکیشن های پیش رونده یا pwa گرایش پیدا

امروزه کسانی که از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند، فقط به دنبال لذت بردن از آن ها هستند. با رفتن به ایمیل، گشت و گذار در جوامع مجازی، خواندن کتاب، دیدن فیلم و […]

معیارهای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن : اگر شما هم جزو کسانی باشید که برای کسب و کار و یا سایت خود نیازمند اپلیکیشن بوده باشید و در زمینه طراحی اپلیکشن اطلاعات زیادی در اختیار نداشته اید حتما برای شما این

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید ... تلفن : 02191018036